XXL Nutrition

Grotere Arm spieren 13 jaar

Bezoekers in dit topic

Melvinb

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 dec 2009
Berichten
12
Waardering
0
Lengte
1m50
Massa
44kg
LOL Wat een sukkel was ik 4 jaar terug whahaha.


Ff mn idiote posts ge-edit.

Ben nu 1.70m en 64kg. Train nu serieus 8 maanden, en nee geen armen only whahahahah. Compounds:)

Ik was vroeger echt onzeker zo lezen aan mn posts..
 
Laatst bewerkt:
Triceps zorgen vooral voor grote armen, biceps is maar klein deeltje van je arm. En schouders zou ik ook trainen, maakt een heel verschil. ;)
De rest kan je zowat allemaal in de stickies vinden.
 
Zijn je ouders ook niet zo groot? of groei je nog?

Anyways, ik zou gewoon je hele lichaam gaan trainen, dat is indrukwekkender dan alleen maar armen. Lees de stickies in het Voeding gedeelte eerst maar over het opstellen van een voedingsschema.
 
idd,gans lichaam trainen
 
barbell curls in het squatrek jwt!
 
Hee

ik ben 13 jaar, ben MAAR 1,50m groot
weeg 45
heb redelijke arme teminste breder dan alle jongens uit de klas
nu de vraag : hoe kan ik Echt brede armen hebben waarvan je de spieren duidelijk ziet
hoeft niet overdreven maar gewoon sterk
waarom ik dit wil : Ik ben nogal klein voor men leeftijd
maar wil laten zien dat ik niet alleen klein ben maar sterk kan zijn

Wat voorn dumbbells moet ik hebben
en voeding ?

Groeten Melvin

Die welke je bij de kijkshop kan kopen. Die van plastik. En dan 200 herhalingen maken. Groei je als een beest. :rolleyes:

En dat je armen groter zijn dan uit je klas. Dat komt omdat je zo klein bent. Korte spier lijkt groter.
 
Lees eerst eens wat op dit forum knul.
Ontelbare superdude's hebben dezelfde vragen al gesteld.

---------- Toegevoegd om 12:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:02 ----------

Post er nog maar 1 joh dan heb je meteen de 1150 bereikt.

Post er nog maar 1 joh dan heb je meteen de 460 bereikt.
 
mijn moeder is 1,58m
vader 1,75m
mijn broer was tot zijn 15de kleinste en slaptste van de school
na een jaar trainen en puberteit is hij nu 1,75m + bijna six pack.
Ja ik groei nog volgens mij begin ik in de puberteit te komen ( Kijkt naar zijn schaamhaar. )

Wat heeft een sixpack daarmee te maken.

Iedereen heeft een six pack als je maar droog genoeg staat. En als jij super skinny wanker bent met alleen een six pack dan vind echt niemand je lekker hoor. Ik waarschuw je maar alvast
 
mijn moeder is 1,58m
vader 1,75m
mijn broer was tot zijn 15de kleinste en slaptste van de school
na een jaar trainen en puberteit is hij nu 1,75m + bijna six pack.
Ja ik groei nog volgens mij begin ik in de puberteit te komen ( Kijkt naar zijn schaamhaar. )
Die laatste zin mocht je weglaten, een sixpack stelt niks voor dat is een kwestie van BF%, ga eerst maar de stickies lezen in het voeding-gedeelte.
 
geloof me , je wilt geen bredere armen, maar meer spiermassa over je gehele lichaam. gewoon heel je lichaam trainen dus in een sportschool + veel eten.

six-pack wilt gewoon zeggen dat je ondervoed bent. dus niet naar kijken
 
geloof me , je wilt geen bredere armen, maar meer spiermassa over je gehele lichaam. gewoon heel je lichaam trainen dus in een sportschool + veel eten.

six-pack wilt gewoon zeggen dat je ondervoed bent. dus niet naar kijken

-
 
Laatst bewerkt:
Komt niet echt geloofwaardig over dat het voor je zelf is als je mensen wilt laten zien dat je sterk bent bij 1,50m. Ga gewoon je hele lichaam trainen, volgens mij heb je nog geen stickie gelezen, ga in iedergeval die stickies maar lezen.
 
Ik Hoef helemaal geen sixpack
gewoon wat bredere schouders en Armen voor mezelf
En een vraag wat voor een dingen moet ik dan eten
omdat ik nogal kieskeurig ben
ik drink soiezo Elke dag 2x melk
en 2x in de week vis en vaak kip.

Ga trainen en eten dan....
Stickieeeees
 
Komt niet echt geloofwaardig over dat het voor je zelf is als je mensen wilt laten zien dat je sterk bent bij 1,50m. Ga gewoon je hele lichaam trainen, volgens mij heb je nog geen stickie gelezen, ga in iedergeval die stickies maar lezen.
-

---------- Toegevoegd om 12:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------

Ik wil die grote armen wel eens van je zien...

-
 
Laatst bewerkt:
Als je nu gaat trainen kom je echt niet na 3 maanden heel sterk terug.
 
Back
Naar boven