Fitness Seller

grotere buik (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

exarchos

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.693
Waardering
0
he daar,
vraagje........
ben al een ijd aan het bulken en kom veel aan, waaronder natuurlijk een beetje vet, doordat je zoveel eet wordt ook automatisch je maag groter?! toch? wat gebeurt daarmee als je gaat cutten?
 
klopt...en houd ook rekening met alles wat je eet...het zitnatuurlijk in je buik, waardoor hij ook groter zal lijken dan die is. Kijk naar het verschil tussen smorgens en savonds...
 
rechtop zitten/staan/lopen helpt ook veel. dan span je uit jezelf je buikspieren een beetje aan...
 
Originally posted by exarchos
he daar,
vraagje........
ben al een ijd aan het bulken en kom veel aan, waaronder natuurlijk een beetje vet, doordat je zoveel eet wordt ook automatisch je maag groter?! toch? wat gebeurt daarmee als je gaat cutten?

Daar heb ik dus ook last van maar heb gewoon maar schijt gekregen eraan gewoon blijven bulken en groter worden en als je dalijk lekker groot ben kan je droog gaan trainen inc je buik.
 
een grotere maag betekend meer honger tijdens het cutten......zolang je maag groot blijft en niet zo gevuld als voorheen blijft je hersenpan signalen krijgen dat er nog meer eten bij moet.
 
Heb nu ook last van zo'n puil buik, hopelijk ben ik begin zomer net als de Cutted Lee Priest.:D:D
 
Wat is dan de beste manier om te gaan cutten , want ik ben al vol genoeg gebulkt, 1.96 lang 128 kg tijd om droog te trainen , maar hoe doe je dat dan????
 
Er is geen "beste" manier.
Je moet zelf jou "beste" manier ontdekken.
Laat ons weten wat je nu eet en hoe vaak per dag
 
hmm das moeilijk want ik eet elke dag weer anders, maar ik weet dat ik moet gaan afvallen dus hou ik me zelf eigenlijk in, ik ga niet meer tussendoor naar de mac of kentucky, vettige hapjes laat ik zoveel mogelijk staan en zoetigheid probeer ik ook van af te blijven ,al lukt dat niet altijd. Maar goed wat ik vandaag gegeten heb: 8.00 u :kopje thee met suiker
10.00u :2 grote pistolets, 1 met veel ham en kaas
1 met 4 hotdogs en een tomaat
ketchup, mosterd en mayo
14.00 : 2 kipnugets
18.00 : GROOT bord eten 2 karbonaden +- 300gr rijst,
saus met champignons ui en tomaat
22.00: 2 waterijsjes
0.00: 1 appel en een stuk meloen
1.00: ja hoor toch een stukje chocola :(
verder drink ik over de hele dag heel veel, gemmideld 2 liter sap en 2 liter water.
Wat kan ik hier nog aan veranderen om het te verbeteren?
 
Originally posted by BolleBooloo
hmm das moeilijk want ik eet elke dag weer anders, maar ik weet dat ik moet gaan afvallen dus hou ik me zelf eigenlijk in, ik ga niet meer tussendoor naar de mac of kentucky, vettige hapjes laat ik zoveel mogelijk staan en zoetigheid probeer ik ook van af te blijven ,al lukt dat niet altijd. Maar goed wat ik vandaag gegeten heb: 8.00 u :kopje thee met suiker
10.00u :2 grote pistolets, 1 met veel ham en kaas
1 met 4 hotdogs en een tomaat
ketchup, mosterd en mayo
14.00 : 2 kipnugets
18.00 : GROOT bord eten 2 karbonaden +- 300gr rijst,
saus met champignons ui en tomaat
22.00: 2 waterijsjes
0.00: 1 appel en een stuk meloen
1.00: ja hoor toch een stukje chocola :(
verder drink ik over de hele dag heel veel, gemmideld 2 liter sap en 2 liter water.
Wat kan ik hier nog aan veranderen om het te verbeteren?

Suiker bij de thee kan je weglaten of vervangen door zoetstof.
2 grote pistolets??? Hopelijk tarwe of volkoren, probeer wit brood te vermijden.
hotdogs vervangen door kippevlees(kipfilet)
als je twee kipnuggets eet kan je het net zo goed weglaten. Neem een bakje tonijn op waterbasis.
2 karbonades??? Waarom geen mager vlees? (biefstuk, vis, kipfilet)
appel en meloen kan je beter 's ochtends nemen.
Chocolade (eghh op je junkdag 1x per week, hihi)


p.s. ben je de man uit Aruba???

groetjes Dutchgirl (Roosendaal)
 
OMG..."groot" word je hier zeker wel van ???
 
Originally posted by Dutchgirl


Suiker bij de thee kan je weglaten of vervangen door zoetstof.
2 grote pistolets??? Hopelijk tarwe of volkoren, probeer wit brood te vermijden.
hotdogs vervangen door kippevlees(kipfilet)
als je twee kipnuggets eet kan je het net zo goed weglaten. Neem een bakje tonijn op waterbasis.
2 karbonades??? Waarom geen mager vlees? (biefstuk, vis, kipfilet)
appel en meloen kan je beter 's ochtends nemen.
Chocolade (eghh op je junkdag 1x per week, hihi)


p.s. ben je de man uit Aruba???

groetjes Dutchgirl (Roosendaal)

Hehe :D je heb me ook snel door hey dutchgirl, nog bedankt voor de tip om deze site te bezoeken, veel goeie tips zijn er te krijgen :D
Laterrrr :)
 
Originally posted by BolleBooloo


Hehe :D je heb me ook snel door hey dutchgirl, nog bedankt voor de tip om deze site te bezoeken, veel goeie tips zijn er te krijgen :D
Laterrrr :)
Haha, Dutchgirl, jij herkende hem aan zijn eetgewoontes? ??? :D
 
Originally posted by wateengedoe2

Haha, Dutchgirl, jij herkende hem aan zijn eetgewoontes? ??? :D

Yup aan zijn eetgewoontes en stats. hihihi

:D
 
Back
Naar boven