XXL Nutrition

grotere maag? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mike

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
74
Waardering
0
ik kon met de search niet echt een bevredigend antwoord vinden hierop, maar als je veel eet (door bulken) dan wordt je maag groter heb ik begrepen. Ik zie dit bij mezelf ook best wel...ik heb het gevoel dat mn zwembandjes wel meevallen...maar dat ik eerder een buikje heb gekregen door die grotere maag. Kan dit kloppen? en blijf ik hier nu mee zitten, dat als ik straks netjes heb drooggetraind je wel een setje mooie buikspiertjes ziet...maar wel op een bolle buik ?? ??? Alvast bedankt voor de replies ! :)
 
Originally posted by Mike
ik kon met de search niet echt een bevredigend antwoord vinden hierop, maar als je veel eet (door bulken) dan wordt je maag groter heb ik begrepen. Ik zie dit bij mezelf ook best wel...ik heb het gevoel dat mn zwembandjes wel meevallen...maar dat ik eerder een buikje heb gekregen door die grotere maag. Kan dit kloppen? en blijf ik hier nu mee zitten, dat als ik straks netjes heb drooggetraind je wel een setje mooie buikspiertjes ziet...maar wel op een bolle buik ?? ??? Alvast bedankt voor de replies ! :)
Lijkt me niet dat je door een grotere maaginhoud een buikje krijgt..nee lijkt me vrij onlogisch.Je krijgt een buikje door wat er in je grote maag zit. :P

Als je goed gecut hebt,moet het allemaal verdwijnen.
 
nadat ik heb gegeten heb ik ook zo'n buik, terijl ik toch niet zoveel vet op m'n buik heb.
 
k heb t ook.. als ik veel eet.. ronde buik. eet ik lang nix.. lijk ik (voel ik) een stuk dunner
 
kijk 's ochtends in de spiegel.. strak buikie.. 's avonds lijk je een papzak.
 
mwa dat klopt ook wel weer KaLe :) dus het is niet zo dat je maag uit kan rekken en dan ook voor altijd zo blijft...maar hij is dus gewoon 'elastisch' (kan ff geen beter woord bedenken) is als het ware ?
 
Originally posted by Mike
mwa dat klopt ook wel weer KaLe :) dus het is niet zo dat je maag uit kan rekken en dan ook voor altijd zo blijft...maar hij is dus gewoon 'elastisch' (kan ff geen beter woord bedenken) is als het ware ?

Jep...

Als je cut wordt je maag vaak ook weer wat kleiner..

Is enigzins elastisch.

Ik heb er ook last van. Na een flinke maaltijd en hoop water is mn buik ook "dikker".
 
Het heeft ook heel erg te maken met hoe je maag precies in je middenlijf ligt.
De ene kan bijvoorbeeld heel veel eten en je ziet totaal niks anders in het middenlijf. De maag verbreed zich anders (omhoog, naar de rug, zijkanten) dan naar de buik toe.
Bij een andere die zich helemaal vol schranst valt het meteen op dat hij ineens een wat voller buikje heeft gekregen.

Bovendien kan je maag erg ver uitrekken (van 50ml inhoud tot 1-1,5liter), maar naarmate het eten eruit gaat, gaat deze weer terug naar z'n oorspronkelijke vorm. Ik denk niet dat je straks met een buikje zit door een uitgerekte maag..
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven