AndroidHealthClinic

Grotere upperchest

Bezoekers in dit topic

Simsalabimmusclesforsewin

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
25 okt 2019
Berichten
3.089
Waardering
2.508
Lengte
1m83
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
Wat heeft voor jullie echt goed gewerkt om de bovenkant van je chest te laten groeien. Bij mij ontwikkeld zich vooral de onderkant en het midden ookal doe ik veel incline oefeningen. Heeft iemand nog bepaalde oefeningen of reps/set ranges die voor hem/haar goed hebben gewerkt om een mooie bovenkant te krijgen?

Alvast bedankt
 
Op welke hoek staat de bank. Hoe stijler deze staat des te meer de voorkant schouder de oefening "overneemt" met als gevolg dat de voorkant schouder zodanig in massa kan toenemen dat de borst kleiner toont.

Kijk ook naar je houding. Naar voren hangende schouders doet ook je borst kleiner ogen.

Persoonlijk vind ik zware flyes op een bank van max. 30gr prima werken.
 
Op welke hoek staat de bank. Hoe stijlen deze staat des te meer de voorkant schouder de oefening "overneemt" met als gevolg dat de voorkant schouder zodanig in massa kan toenemen dat de borst kleiner toont.

Kijk ook naar je houding. Naar voren hangende schouders doet ook je borst kleiner ogen.

Persoonlijk vind ik zware flyes op een bank van max. 30gr prima werken.
Ja ik zet hem altijd op 45 zal hem zeker omlaag doen nu. Kijken wat voor effect dat heeft voor mij. Dankjewel
 
Zware incline flyes en incline barbell press, goed je borst naar voren duwen en zorg dat je je schouderbladen naar elkaar toe duwt en naar achter houdt. Succes!
 
Waarom zit je allemaal topics te bumpen
 
Back
Naar boven