Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Originally posted by soulreaver
ach ja, een van me beste maten belandde of de ic dankzij slin, maar doodgaan nee, gevaarlijk?? nee is het ook niet, gewoon doen joh, 3 gr. test. enth. 1 gr. deca erbij, dboll gedurende de hele kuur, wat halo erbij, naderhand t3 met clen en eca, slin, gh, hupsakee, tis toch allemaal niet gevaarlijk en kan geen kwaad, waarom dan ook niet he.. waar maken we ons toch druk om..
Vlak voor het slapen is btw. ook een aanrader!!!
Originally posted by fer
Ja ik heb slin gebruikt, en daarom weet ik dat er niks kan fout gaan.
Originally posted by fer
Ja ik heb slin gebruikt, en daarom weet ik dat er niks kan fout gaan.
Je gaat alleen dood als je voor het trainen gebruikt, omdat je dan al je glucose verbruikt en je niet snel glucose bij de hand heb.
Originally posted by fer
Dan zijn jouw maten gewonen sukkels, die wisten neit wat ze deden, als je weet hoe je slin moet gebruiken is er helemaal niks aan de hand.
die cagri51 weet wel hoe je slin moet gebruiken hij zegt er nog bij dat hij bij 10iu niks voelde en toen opbouwde naar 15iu dus ook zijn koolhydraten opbouwde.
Originally posted by fer
denk je nu dat je grappig bent ofzo?
ls je niks zinvols te melden heb, zet dan ook niks onnodigs op het board, dit is het as board niet het algemene board.
Originally posted by fer
sorry hoor, maar sommige mensen doen net als die sukkels die ook denken dat je dood gaat van het gebruik van anabolen.
Als je weet wat je doet gaat er niks fout!
Deze opmerking is net zo grappig als jouw opmerking inzake dat slin ongevaarlijk is..
Originally posted by matthieu
Omdat we Slin, gh en as afraden bij een dergelijk iemand
Van as ga je niet per direct dood. Maar ik ben wel van mening dat als je te vroeg begint en niet genoeg research etc. hebt gedaan dat het zeker wel consequenties kan hebben op latere leeftijd.
Originally posted by Champ
Nou ga ik niet mee lullen.. en ik lees jullie replies ook niet allemaal (ben ik te ongeduldig voor)
Maar er is nix mis met slin..
Hen gedurdende een paar maanden slin gebruikt..
En je weet heus wel wanneer het fout gaat..
Ik heb om te testen zelfs gewcht op een hypo omdat je eigen Gh dan onwijs stijgt.
Op het begin ben je bang dat je dood gaat.. maar naar de hand ga je een hypo lekker vinden.
Ik heb 30ui gezet en no problems..
Als ik dat soort dingen test zijn er tuurlijk wel altijd mensen bij en ik doe het altijd thuis zodat ik kan eten wat ik wil..
Je moet ook altijd een doos dextrose thuis hebben liggen..
BTW van de slin alleen was ik 4kg aangekomen in 4 weken. en dat as geen vet.. allemaal glycogeen!
Originally posted by fer
je zegt je gaat dood van insuline
je krijgt vergroeide organen
als je wat zegt, spreek dan de waarheid en zag ook dat je organen ALLEEN groeien bij een dosis van boven de 15 iu per dag.
of dat je alleen dood gaat van een overdosis aan slin, maar van 10iu slin ga je echt niet dood.