AndroidHealthClinic

Growth Hormone (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Cagri51

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 mrt 2003
Berichten
438
Waardering
0
Heey

Ik wil graag een kuur beginnen met gh voor een periode van 3 maanden met 4iu per dag. En hiebij wil ik ook 10iu insuline gebruiken na de training. Dus neem ik ook 100 gram carbs in en 15 minuten later 50 gram whey.

Ik heb de gh van Jintropin van 4iu per vial.

Heeft er iemand een idee van ofdat dit goed is.
 
Gh maakt insuline ongevoelig. Als je echt wilt groeien zou je misschien beter postworkout en smorgens slin kunnen spuiten.

Ik zelf raad aan om 4 maanden Gh te gebruiken en beginnen 2-3 weken voordat je met de AS begint. zodat je pezen en dergelijke al goed herstellen zodat je minder risico loopt tijdens de explosieve groei met de AS.

Welke Slin ga je gebruiken??

Ga je er AS bij gebruiken? zo ja welke??

Verder is de keuze erg goed. Jin tropin zijn de mensen ook erg over te spreken.

Kleine tip : de water amps van jintropin hebben een blauwe stip op de hals van de amp. als je de amp wilt breken laat de stip dan van je af en breek hem naar je toe..
Anders knijp je de amp verrot! :p
 
Ik ga actrapid (insuline) erbij gebruiken. 3ml is 100iu.

en als zou ik anabolen gebruiken dan zal het of deca zijn van 350 mg per week of winstrol tabs.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind je echt geschift.. aan de gh en slin, maar geen fatsoenlijke as kuur.. bouw eerst natural massa op, stap dan evt. over op as en mocht je dan nog verder gaan en op de rand zitten dan ga je aan slin en gh denken.. en dan heb je inmiddels zoveel kennis dat je precies weet wat je doet en ben je een podiumathleet..

ik hoop dat je iedereen hier in de zeik zit nemen, want dit is echt &^)#*&%^)*$..
 
Wat zijn je stats??

En mijn advies is ook dat als je dat gaat doen, om wat voor reden dan ook dat je AS erbij moet nemen.. die kleine meer prijs leverd je veel meer op..
 
Originally posted by soulreaver
Ik vind je echt geschift.. aan de gh en slin, maar geen fatsoenlijke as kuur.. bouw eerst natural massa op, stap dan evt. over op as en mocht je dan nog verder gaan en op de rand zitten dan ga je aan slin en gh denken.. en dan heb je inmiddels zoveel kennis dat je precies weet wat je doet en ben je een podiumathleet..

ik hoop dat je iedereen hier in de zeik zit nemen, want dit is echt &^)#*&%^)*$..

Ja hier kan ik me ook wel in vinden.

@Cagri: ik heb t je al gezegd dat ik het echt stom vind, en dat je dan je kist al wel kan laten maken. Als je aan de gh gaat groeien je ingewanden e.d. mee. Die zullen het dan wel begeven tegen de tijd dat je 40 bent.

Als je NU al aan dat soort middelen gaat is het eind wel zoek.
Zoals ik al heb gezegd, als je PERSE wil gebruiken. Dokter dan een fatsoenlijke kuur met gewone AS uit. En wacht er nog even mee.

Van 3 maanden GH koop je een hele leuke auto en kan je 75 kuurtjes betalen ofzo....


En als je lichaam nog niet eens gewend is aan AS dan moet je helemaal al niet denken aan dit soort dingen. ZOIEZO niet als je podium opwil. En dan nog is het niet iets wat je zomaar doet.......

Wij zijn hier niet om je te treiteren ofzo, iedereen heeft het beste met je voor.
 
Originally posted by Champ
Wat zijn je stats??

En mijn advies is ook dat als je dat gaat doen, om wat voor reden dan ook dat je AS erbij moet nemen.. die kleine meer prijs leverd je veel meer op..

@champ: Hij is 18, heeft nog nooit gekuurd, en weegt 87kg ofzo.


No offence ,maar zo iemand MAG en MOET geen GH gebruiken.
 
18 jaar??? Jezus.. nog erger nooit gekuurd... dit is een geintje hoop ik toch??

Ik bedoel hoe zit je dieet in mekaar, je trainingsschema, hoe lang train je.. perfectioneer die dingen pak een goede test. kuur en je bent al 15 kg. zwaarder, wacht daarna een half jaar pak weer een kuur en je hebt er weer 10 kg. bij.. je bent compleet geschift en helemaal gestoord als je op 18 jaar zonder kuurverleden en goed voedingsschema een de slin en gh gaat.. je helpt jezelf en je gezondheid compleet om zeep..

en ik werk hier in elk geval niet aan mee..
 
hihi.. tja zoweiso zeg ik altijd als je niet op het poduim wil staan moet je niet gebruiken.. luisteren jullie daarnaar??
NEE! Zal hij luisteren? Misschien.

Maar voor de duidelijkheid.. Bij een te hoge doseringen kunnen je ingewanden ook groeien. bij de juiste dosering herstellen je ingewanden van dat hele alcohol en ander vergif dat iedereen neemt..

Maar voor de duidelijkheid ik stimuleer niemand om AS of Gh te gebruiken.
 
Het is ook nog eens in strijd met onze regelementen hier:

5.Mensen onder de 20 jaar mogen geen AAS aanraken, en mensen onder de 17 moeten hier niet posten !!!

Als je onder de 20 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 20 mogen geen AAS gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid
 
Ja dat is 100% zo.. zal ik deze post verwijderen?
 
Nee niet doen.

Ik wil eigenlijk dat hij eens goed leest wat er allemaal mis kan gaan met AS als je zo vroeg begint.

Ik ben met hem in conversatie op msn erover.
En wil hem uitleggen dat voeding prioriteit nummer 1 is, zeker als je gaat kuren.

Maar hij wil me niet echt geloven.

no offence bro, maar geloof nou gewoon iedereen hier. je speelt met je leven als je aan zulke dingen begint.
 
@Cagri: ik heb t je al gezegd dat ik het echt stom vind, en dat je dan je kist al wel kan laten maken. Als je aan de gh gaat groeien je ingewanden e.d. mee. Die zullen het dan wel begeven tegen de tijd dat je 40 bent.

Dit is trouwens grote onzin en nog nooit bewezen!

Verder kun je van een GH kuur van 3 maanden geen 75 kuurtjes kopen. 3 maanden GH a 4 IU per dag kost je nog geen 2000 euro.
Dat wil dus zeggen dat jij je kuurtjes voor 25 euro per stuk koopt? :) niet dus.

Maar verder ben je HEEL DOM bezig als je GH + slin pakt en je doet daar 350, ja 350!! mg deca bij. pffffffff. bij GH + slin hoor je 1000/1500 mg test + 600 mg deca te pakken, en als je dat te hoog vind ben je ook niet rijp voor GH.

Drop die GH en slin en doe een testo alone kuur met 750 mg per week, dan kom je ook flink aan, en zorg dat je eten goed zit, maar ga geen onnodige risico's lopen door domme en ondoordachte dingen te doen.

En veel lezen op dit board, dan leer je ook dat wat je nu doet goed fout is.
tenzij je niet zo oud hoeft te worden :) maar ik neem aan van wel.
 
Als hij het met slin combineert en hij doet het fout kan t toch echt zn dood worden!

Van die ingewanden is niet bewezen, maar volgens mij is dat gewoon wel zo. Ik denk niet dat ik de enige ben die er zo over denk.
edit: Dit is natuurlijk ook afhankelijk van de dosering en van wat je er verder van gebruikt.



Ik kuur overigens helemaal niet.

En denk nou eens na, no offence, maar je weet wat er alllemaal komt kijken bij gh, dat ga je toch niet voorschrijven aan iemand van 18 !!!!?? die nog nooit heeft gekuurt, of wel?

Ik bedoel dit niet lullig, maar die jongen moet zich heeel erg goed realiseren dat hij dit NIET moet doen.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Jack

Drop die GH en slin en doe een testo alone kuur met 750 mg per week, dan kom je ook flink aan, en zorg dat je eten goed zit, maar ga geen onnodige risico's lopen door domme en ondoordachte dingen te doen.

Ik vind 750mg test per week ook al te veel voor een beginner. Hij vertelde mij via msn dat hij niet zo heel groot wil worden. Iets van 90kg ?

Toen ik hem vertelde dat hij van een test of deca kuurtje wel wat vetter zou worden en vocht zou vasthouden werd het al minder. Bij zo'n kuurt wordt je toch wat vetter, want als je je niet voleet dan moet je ook zon kuur niet doen vind ik. Je voeding blijft gewoon nummer 1.

Ik zou in zijn geval goed gaan bulken met de juiste voeding etc. En dan als hij eenmaal vrij zwaar is goed gaan cutten.
Ik ben van mening dat hij zijn doel makkelijk natural kan bereiken, zeker als je kijkt dat hij nog maar 18 is, zn test is mega hoog en hij heeft nog tijd genoeg om iets op te bouwen.
 
Volgens mij is het nu wel duidelijk matthieu, dat hij het niet moet doen :).

Oja, nog een laatste opmerking over die insuline. Ik heb dit zelf ook een paar maanden gedaan, ik heb me ervoor de tijd goed in verdiept, en had er ook begeleiding bij.
Je wilt echt geen hypo krijgen, ik heb hem 3 of 4 keer gehad, en als je zolang al aan de slin zit went het wel, je gaat even achter de pc en vergeet de tijd, en hupplakee, de hypo kickt in en je kan rennen om koolhydraten. Geloof me, het is echt een *** gevoel!

En zoals al een paar keer gezegd is : je gaat er zomaar dood aan als je niet weet wat je moet doen.
 
slin en fout gaan gebeurd alleen bij slin voor het trainen.

volgens mij ben jij de gene die geen verstand heeft matthieu.

Je voelt precies wanneer je moet gaan eten als je slin gebruikt, je zal echt niet dood gaan, alleen bij een overdosis.
 
Originally posted by fer
slin en fout gaan gebeurd alleen bij slin voor het trainen.

volgens mij ben jij de gene die geen verstand heeft matthieu.

Je voelt precies wanneer je moet gaan eten als je slin gebruikt, je zal echt niet dood gaan, alleen bij een overdosis.

Lees mijn post hierboven, het gaat echt niet alleen fout tijdens trainen met slin!
Alleen met trainen kickt de hypo er veel sneller in, waardoor je minder tijd hebt om je vol te eten en de hypo weg te werken.

Heb je zelf slin gebruikt Fer??
 
ach ja, een van me beste maten belandde of de ic dankzij slin, maar doodgaan nee, gevaarlijk?? nee is het ook niet, gewoon doen joh, 3 gr. test. enth. 1 gr. deca erbij, dboll gedurende de hele kuur, wat halo erbij, naderhand t3 met clen en eca, slin, gh, hupsakee, tis toch allemaal niet gevaarlijk en kan geen kwaad, waarom dan ook niet he.. waar maken we ons toch druk om..
 
Originally posted by fer
volgens mij ben jij de gene die geen verstand heeft matthieu.

En bedankt.

Maar jij weet toch net goed als ik dat het fout kan gaan bij slin.
Zeker als je nog geen ervaring hebt met AS e.d. Zo te zien heeft hij zich er nog lang niet in verdiept.
Dan vind ik gewoon dat je slin niet moet gebruiken. Als het fout gaat kan het gewoon daadwerkelijk de dood betekenen. Het is dan wel 1 van de weinige bijwerkingen ervan, maar toch he. We praten hier niet over een ervaren gebruiker.



@jack: denk ik ook wel :D, maar als hij dan een deel van dit heeft gelezen en op msn tegen me begint dat ie dan weer dit of dat wil gebruiken heb ik zoiets van.....:rolleyes:
 
Back
Naar boven