MuscleMeat

Growth Hormone (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja ik heb slin gebruikt, en daarom weet ik dat er niks kan fout gaan.

Je gaat alleen dood als je voor het trainen gebruikt, omdat je dan al je glucose verbruikt en je niet snel glucose bij de hand heb.
 
Vlak voor het slapen is btw. ook een aanrader!!!
 
Originally posted by soulreaver
ach ja, een van me beste maten belandde of de ic dankzij slin, maar doodgaan nee, gevaarlijk?? nee is het ook niet, gewoon doen joh, 3 gr. test. enth. 1 gr. deca erbij, dboll gedurende de hele kuur, wat halo erbij, naderhand t3 met clen en eca, slin, gh, hupsakee, tis toch allemaal niet gevaarlijk en kan geen kwaad, waarom dan ook niet he.. waar maken we ons toch druk om..

Dan zijn jouw maten gewonen sukkels, die wisten neit wat ze deden, als je weet hoe je slin moet gebruiken is er helemaal niks aan de hand.

die cagri51 weet wel hoe je slin moet gebruiken hij zegt er nog bij dat hij bij 10iu niks voelde en toen opbouwde naar 15iu dus ook zijn koolhydraten opbouwde.
 
Originally posted by soulreaver
Vlak voor het slapen is btw. ook een aanrader!!!

denk je nu dat je grappig bent ofzo?

ls je niks zinvols te melden heb, zet dan ook niks onnodigs op het board, dit is het as board niet het algemene board.
 
Originally posted by fer
Ja ik heb slin gebruikt, en daarom weet ik dat er niks kan fout gaan.

Als je het goed en met verstand doet niet.

Maar denk je dat hij zich er in heeft verdiept en ervaren genoeg is als je zijn posts leest?

Ik wil niemand aanvallen ofzo.

Maar waarom zou ik er geen verstand van hebben? Omdat ik het niet gebruikt heb?

Mijn kennis erover is misschien 100% theoretisch, maar als er geen gevaar aanzat zou ik dat ook niet gaan verkondigen hier.
 
Originally posted by fer
Ja ik heb slin gebruikt, en daarom weet ik dat er niks kan fout gaan.

Je gaat alleen dood als je voor het trainen gebruikt, omdat je dan al je glucose verbruikt en je niet snel glucose bij de hand heb.

Ok, je zal waarschijnlijk bijna nooit dood gaan als je thuis zit en ff de tijd vergeet zodat je niet op tijd eet, omdat je dan genoeg tijd hebt om sportdrankjes/cola/mars weg te werken.

En bij de training gaat het erg hard ja.

Voor het slapen is echt lekker Soulreaver, dan heb je pas een lekkere diepe en lange slaap, om nooit meer wakker te worden :)
 
sorry hoor, maar sommige mensen doen net als die sukkels die ook denken dat je dood gaat van het gebruik van anabolen.

Als je weet wat je doet gaat er niks fout!
 
Originally posted by fer


Dan zijn jouw maten gewonen sukkels, die wisten neit wat ze deden, als je weet hoe je slin moet gebruiken is er helemaal niks aan de hand.

die cagri51 weet wel hoe je slin moet gebruiken hij zegt er nog bij dat hij bij 10iu niks voelde en toen opbouwde naar 15iu dus ook zijn koolhydraten opbouwde.

Juist op dit antwoord wachtte ik, idd. "die niet wisten wat ze deden".. jij denkt dat dit figuur weet wat die doet?? NEE, en ja dus is het gevaarlijk.. Het eeuwig alle gevaren onderkennen daar heb ik het een beetje mee gehad.. een 18jarige aan de slin en gh dat vind ik met me gezond verstand gewoon geschift.. hij weet hoe die het moet gebruiken?? vandaar dat die zo'n perfecte kuur samengesteld heeft, door die extreme kennis die die heeft.. maargoed, ik trek me volledig terug uit verdere discussie omdat ik blijkbaar de enige ben die nog met 2 benen op de grond staat en wel de gevaren ziet van zowel as als slin als gh.. ga er niet meer tegenin, mijn lichaam is het niet dat om zeep geholpen wordt.. AMEN.
 
Originally posted by fer


denk je nu dat je grappig bent ofzo?

ls je niks zinvols te melden heb, zet dan ook niks onnodigs op het board, dit is het as board niet het algemene board.

Deze opmerking is net zo grappig als jouw opmerking inzake dat slin ongevaarlijk is..
 
natuurlijk had hij beter testo ipv insuline moeten gebruiken, maar hij weet vast wel hoe je slin moet gebruiken, anders had ie het nooit gekocht.
 
Originally posted by fer
sorry hoor, maar sommige mensen doen net als die sukkels die ook denken dat je dood gaat van het gebruik van anabolen.

Als je weet wat je doet gaat er niks fout!

Omdat we Slin, gh en as afraden bij een dergelijk iemand ???

Van as ga je niet per direct dood. Maar ik ben wel van mening dat als je te vroeg begint en niet genoeg research etc. hebt gedaan dat het zeker wel consequenties kan hebben op latere leeftijd.


edit:
Hij had ook deca gekocht zonder te weten hoe of wat...

Maar ik ga met Soulreaver mee. Iedereen weet mijn standpunt wel mbt tot as bij te jonge of te onervaren mensen.

Ik ga me hier ook niet meer in deze discussie mengen. Ik heb respect voor iedereen maar dit loopt waarschijnlijk toch uit op een nietes/welles.

Ik hoop alleen wel dat iedereen het met me eens is dat je niet zomaar zonder research kan gaan gebruiken op te jonge leeftijd.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by soulreaver


Deze opmerking is net zo grappig als jouw opmerking inzake dat slin ongevaarlijk is..

is ook ongevaarlijk, als je weet wat je doet is er geen enkel probleem.
 
Oja, wat we vergeten bij deze hele discussie :) miscchien is hij wel suikerpatient, ik heb er ook zo een op de sportschool, die weten dus wel wat ze doen :)
 
Nou ga ik niet mee lullen.. en ik lees jullie replies ook niet allemaal (ben ik te ongeduldig voor)

Maar er is nix mis met slin..
Hen gedurdende een paar maanden slin gebruikt..
En je weet heus wel wanneer het fout gaat..

Ik heb om te testen zelfs gewcht op een hypo omdat je eigen Gh dan onwijs stijgt.
Op het begin ben je bang dat je dood gaat.. maar naar de hand ga je een hypo lekker vinden.

Ik heb 30ui gezet en no problems..
Als ik dat soort dingen test zijn er tuurlijk wel altijd mensen bij en ik doe het altijd thuis zodat ik kan eten wat ik wil..
Je moet ook altijd een doos dextrose thuis hebben liggen..

BTW van de slin alleen was ik 4kg aangekomen in 4 weken. en dat as geen vet.. allemaal glycogeen!
 
Originally posted by matthieu


Omdat we Slin, gh en as afraden bij een dergelijk iemand ???

Van as ga je niet per direct dood. Maar ik ben wel van mening dat als je te vroeg begint en niet genoeg research etc. hebt gedaan dat het zeker wel consequenties kan hebben op latere leeftijd.

je zegt je gaat dood van insuline
je krijgt vergroeide organen

dan kan je net zo goed zeggen je *** gaat krimpen en dat soort AS smoesjes.

als je wat zegt, spreek dan de waarheid en zag ook dat je organen ALLEEN groeien bij een dosis van boven de 15 iu per dag.

of dat je alleen dood gaat van een overdosis aan slin, maar van 10iu slin ga je echt niet dood.
 
En als mensen dood gaan van de slin! eigenschuld dikke bult.. Barst van de mensen die AS gebruiken en luisteren alleen naar het advies van andere..

DAn zitten ze 2 weken op het net.. en beslissen te kuren terwijl ze nix weten.. en dan denken dat wij ze wel helpen met in leven te blijven..

Nou ikke niet hoor..
 
Originally posted by Champ
Nou ga ik niet mee lullen.. en ik lees jullie replies ook niet allemaal (ben ik te ongeduldig voor)

Maar er is nix mis met slin..
Hen gedurdende een paar maanden slin gebruikt..
En je weet heus wel wanneer het fout gaat..

Ik heb om te testen zelfs gewcht op een hypo omdat je eigen Gh dan onwijs stijgt.
Op het begin ben je bang dat je dood gaat.. maar naar de hand ga je een hypo lekker vinden.

Ik heb 30ui gezet en no problems..
Als ik dat soort dingen test zijn er tuurlijk wel altijd mensen bij en ik doe het altijd thuis zodat ik kan eten wat ik wil..
Je moet ook altijd een doos dextrose thuis hebben liggen..

BTW van de slin alleen was ik 4kg aangekomen in 4 weken. en dat as geen vet.. allemaal glycogeen!

precies mijn punt,
je gaat echt niet dood van een lage dosis slin!

dat gebeurd alleen bij sukkels die een overdosis gebruiken ne niks eten of drinken na de spuit.
 
Originally posted by fer


je zegt je gaat dood van insuline
je krijgt vergroeide organen


als je wat zegt, spreek dan de waarheid en zag ook dat je organen ALLEEN groeien bij een dosis van boven de 15 iu per dag.

of dat je alleen dood gaat van een overdosis aan slin, maar van 10iu slin ga je echt niet dood.

Ok, laatste post hier, zie mn post hierboven.

Maar ik heb ook nog geedit dat het afhankelijk was van de dosering aangezien ik vergeten was dat erbij te zetten!

En ik heb niet gezegd dat je dood gaat van insuline, maar dat het wel een bijwerking ervan is. En dat je heel erg goed moet weten wat je doet als je het gebruikt.
Misschien had ik bepaalde dingen beter moeten formuleren.

Overigens ben ik absoluut niet tegen as gebruik ofzo. Mits het gebruikt wordt, en niet misbruikt.
 
van 10iu insuline ga je echt niet dood.
en je voelt een hypo aankomen ne tijdens die hypo heb je behoefte aan suiker dus je rent vanzelf naar de keuken om wat te pakken.

ik heb zelf ook een keer op een hypo lopen wachten, je kan dan idd als een beest eten.
 
En hoeveel idioten en sukkels lopen er wel niet rond?? Ik vind dat jullie zo verdomd makkelijk over zowel steroiden als gh als slin denken.. ga me er verder niet meer mee bemoeien, het kan immers toch allemaal geen kwaad
 
Back
Naar boven