AndroidHealthClinic

Gruwelijke tips nodig voor mijn nieuwe blendert! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

boogie

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
10 jan 2003
Berichten
7.249
Waardering
6
Ik heb een dikke vette nieuwe blender of hoe dat ook heet om van alles in te malen (geen kuikentjes). Hebben jullie mss tips wat voor immens gruwelijke bodybuild-achtige producten ik hiermee kan voortbrengen? Bijv. een bijzondere shake of zo, met frisse tonijn of iets dergelijks.

Graag tips!
 
Check de voedingssectie josti! :D
 
ik neem zelf meestal een shake van kwark en fruit, bijv aardbeien. en nog een scheut melk erbij om het drinkbaar te maken
 
Eznir zei:
ik neem zelf meestal een shake van kwark en fruit, bijv aardbeien. en nog een scheut melk erbij om het drinkbaar te maken

:thumbs: beetje havermout of muesli (doe zelf water ipv melk) evt schep whey erbij: smullen maar. Bananen zijn geloof ik prima voor het bulken.

hoe meer water hoe meer er van je heerlijk shaje in je pens komt en niet achterblijft in de blender zelf.

ik kijk iedere ochtend en avond uit naar mn shake :D
 
gebruik de search funtie.. newbie :D
 
ok bedankt. ja ik ben net nieuw op deze forumpie, en snap niet hoe het hier werkt.
 
vroeger maakte ik vaak een soort kwark

2 bananen, 2 appels, kwark(niet die wij eten maar zo'n rond pak ding van bv albert heijn)..blenden en heel erg lekker
eventueel rozijnen toevoegen
 
500 ml melk,1 banaan,een eetlepel pindakaas en 2 scheppen whey poeder :brew:
 
ik ga nu wat blenden...

zal over een x aantal minuten even laten weten of het wat was!
ik hoop het trouwens voor jullie, anders vindt de politie op 4 september flink wat gemalen vlees aan de kralingse plassen!
 
hmmm dat was lekker zeg; kwark + water + dextrose.
Nu wil ik wat nieuws! Nog meer ideëen?
 
ok cool en karma! ik zal dat rap doorspitten.

maar weet iemand ook of je kip in de blender kan doen, heb geen zin om het te snijden namelijk.
 
Als je iets uberlekkers (maar niet echt geschikt voor in de cut :P )wilt :

2 bekers crushed ice
1 flinke mok koffie
eetlepel chocolade saus
2 glazen melk


HEeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijke bak ijskoffie :D Echt heerlijk Mike! Het is revolutionair!!!
 
Shake die ik veel drink in bulk seizoen (ja ja, altijd dus :D):

100g havermout
1 liter volle melk
1 banaan
75g cashew noten
30g whey

kcal: 1675,1
E: 83,95
K: 165,51
V: 74,8

Drink je gewoon in paar minuten weg :)
 
boogie zei:
ok cool en karma! ik zal dat rap doorspitten.

maar weet iemand ook of je kip in de blender kan doen, heb geen zin om het te snijden namelijk.

Dude dat is echt HEERLIJK :D

Tjek dit :

300 gram kippenfilet
1 ui
Halve citroen (sap ervan dan :D )
Peper en zout naar smaak

En dan blenden :D en dan in de pan als pannenkoek en je krijgt echt een overheerlijke kippenkoek (Copywright®)



OF!!!! Ook uberheerlijk

(voor de mensen die het nog niet opgevallen is : Blenden is een soort hobby :D )

100ml vanille ijs
2 handjes vol walnoten
2 eetlepels honing
200ml volle melk

Je moet eerst volle melk met ijs een beetje mengen zodat het één egale emulsie wordt. En dan de walnoten blenden totdat ze een beetje in stukjes wordt gehakt (Let op, niet teveel anders is het niet echt super lekker)

En dan de ene eetlepel honing erbij, en dan alles tegelijkertijd in de blender :D en dan nog eens een de tweede eetlepel honing erop, met een leuk parasol rietje in een grote mok gieten en je hebt een uberheerlijk ijs-achtige-shizzle (Copywright ®)

En zo ken ik nog 1001 recepten die UBERheerlijk zijn.
 
Laatst bewerkt:
wel kip, maar geen kuikentjes ?

Hier kip abrikozen-mousse:
[Link niet meer beschikbaar]

Hee, misschien kun je je bevrorenkipfilets wel blenderen als smoothie.

(ik zal je het filmpje van het kuikentje in de blender besparen)
 
tering volgens mij hebben wij ook nog zon ding

ik ga ook caloriebommen maken :D
 
Robert chillen man, ga ook wat blenden ofzo... :D
 
Back
Naar boven