AndroidHealthClinic

Gruwelijke tips nodig voor mijn nieuwe blendert! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

de blender is na het wiel de beste uitvinding ooit.
Echt alles gaat er nu bij mij in, en bulken is echt makkelijker geworden op deze manier!
Ook afwassen; gewoon de vuile vaat er in met wat water en blenderen maar!
 
Doe ff op zoekfunctie "ROBBERT'S MUSCLE MIX" en er komt iets moois voor je blender en bb-ambities eruit rollen :dance:

Proberen maar :brew:

Was mij 1000e post, zo zie je waar hij nog goed voor is :banana: ;)
 
Samu zei:
Robert chillen man, ga ook wat blenden ofzo... :D

Hmm.kuikentjes? of hele kippen?:lick:

Gaat trouwes niet:( me blendertje heeft eergisteren de geest gegeven..ik heb m vdaag begraven:sob:
 
boogie zei:
Bijv. een bijzondere shake of zo, met frisse tonijn of iets dergelijks.

Graag tips!

Het is elke dag weer een strijd voor me om mn dagelijkse 140gr tonijn zonder kotsen naarbinnen te proppen.

Een leuk receptje om een aangenaam smakende tonijn shake te maken zou niet verkeerd zijn nee.
 
Snij vers fruit in stukken en vries het in. Banaan, aardbei, meloen enz. Haal de bevroren stukken uit de vriezer en gooi het in je blender met een beetje verse sinaasappelsap. ff flink door elkaar blenden en je hebt een heerlijk 's zomers exotisch drankje.
Denk dat ie met kwark/melk ook prima te doen is, soort van milkshake.
 
Leviathan zei:
Het is elke dag weer een strijd voor me om mn dagelijkse 140gr tonijn zonder kotsen naarbinnen te proppen.

Een leuk receptje om een aangenaam smakende tonijn shake te maken zou niet verkeerd zijn nee.

Tonijn zo uit blik moet ik ook van kotsen als ik er al naar kijk.
Probeer dit eens; in een pan met wat olie warm maken + grill kruiden uit een potje, daarna op een bord kiepen met een beetje ketchup of bbq saus en zo naar binnen lepelen met een paar stukken geroosterd brood. Heb het binnen 5 min weg.
 
Tonijn hamburgers zijn heerlijk!!

200g tonijn, 2 ei-witten, 3 boterhammen in kleine kruimels, en hele hoop peper. Een grote pap van maken en kneden in de vorm van hamburgers, gewoon bakken in de pan. Lekker en voedzaam, heb je zo binnengewerkt :)
 
zozo. zit nu weer te nippen aan mijn vloeibare calorieënbommetje!
aardbeien, schep whey, kwark, 100gr havermout, dextrose; hmmmmmmm

Smulliebullie!
 
met neemt wat zalmfilets , daarbij doet met een teentje look , en wat ui

je gooit het in de blender en voegt eigeel toe .

daarna kneed je het tot een mooie burger en doet er wat bloem rond .
met bakt het 3minuutjes in de pan met wat olijfoli. superheerlijk tussen een sandwich

--------------------------------------------------------------------------
mijn bulkrecept , 5bolletjes vanilleijs 2ijsblokjes een 3/4de liter melk
gooi het geheel in de blender voeg wat whey toe naar keuze (hoeft niet)

en voeg cocospoeder ,of amandelschilfers toe en je hebt een heerlijke milkshake :lick:
 
Tonijn en melk... dat blenden en je krijgt een heerlijk shakie....
 
Ik heb een dikke vette nieuwe blender of hoe dat ook heet om van alles in te malen (geen kuikentjes). Hebben jullie mss tips wat voor immens gruwelijke bodybuild-achtige producten ik hiermee kan voortbrengen? Bijv. een bijzondere shake of zo, met frisse tonijn of iets dergelijks.

Graag tips!

steek je hand er in en dan op volle snelheid laten draaien.
Met penis schijnt ook goed te lukken
 
mooie kick indeed
 
Monster topicbump skills.
 
en toch .....volgens mij heb ik ook nog ergens zo een kreng liggen.
 
Back
Naar boven