MuscleMeat

GS echt? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

J4ck

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2006
Berichten
2.041
Waardering
54
Lengte
1m92
Massa
100kg
Vetpercentage
10%
Hey luitjes,er zijn wat kleine details en daarmee dat ik een beetje twijfel.

Deca-durabolin lot.99012 exp.: 09-2016
Onderaan de vials staan ook nummers,op wat zou dat duiden?
De ene(linkse)vial heeft een rode rubberen stop,de andere grijze???


Testosterone enanthate lot.43028 exp.: 08-2016
Dat scheelt maar 1 maand met de exp. date vd deca,vreemd niet???


Dan de metalen afsluitingen op de vials verschillen ook???


De d-boll zit in grote zakjes die je na opening terug kan dichtzippen,
en dan nog eens in kleinere zakjes die je dan ook weer kan dichtzippen.
Het ene zakje zitten 104 stuks in en het andere zakje zitten er 107 stuks in???


IMG_5707.jpg


IMG_5709.jpg


IMG_5715.jpg


IMG_5718.jpg
 
Het zal wel niet denk ik, maar die vial met rode rubberen stop, kan dat geen GG vial zijn, met een GS ticket opgeplakt?

Qua hoeveelheid van de tabs zou ik me niet veel zorgen maken, dat afvullen zal wel niet zo nauwkeurig gebeuren.
 
Het zal wel niet denk ik, maar die vial met rode rubberen stop, kan dat geen GG vial zijn, met een GS ticket opgeplakt?

Qua hoeveelheid van de tabs zou ik me niet veel zorgen maken, dat afvullen zal wel niet zo nauwkeurig gebeuren.

Daar zeg je zoal iets,en die heeft dezelfde metalen afsluiting als de vials van GG???
 
Ja man, daarom zei ik het ook.
Die vial komt compleet overéén met een GG vial, behalve het etiket..
 
Misschien gewoon in de hiervoor bestemde sectie posten...

Edit...verplaatst
 
Misschien gewoon in de hiervoor bestemde sectie posten...

Edit...verplaatst

Mijn excuses hiervoor Navy,bedankt om het te verplaatsen.

---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 17:22 ----------

Nu zegt er iemand tegen mij: komt je gear vanuit omgeving .... dan is het fake want ze kleven er gewoon wat op:rolleyes:
 
testen is weten

Ja ok maar ergens moet je er toch op kunnen vertrouwen he Porter,
je koopt toch geen bepaald merk dat je denkt jah zal wel zien of het werkt?
Daarom vraag ik ook of er iemand ervaring heeft met dit lot...
 
Dat klopt maat, maar je weet het nooit.
Zeker als je zelf al denkt dat het fake is, zou ik ze terug ruilen, je komt me erg onzeker over met deze gear.

Je wil zelf toch overtuigd zijn dat je goeie gear hebt ?
 
Ik heb ook de 43028 alleen zit daar een pijltje op de dop.
Zelfde als jou?
 
Logisch dat sommige flesjes andere dopjes hebben.
Die gast besteld ze ook maar bij een groothandel.
De ene keer krijg je deze dopjes, de andere keer de andere.
Zijn ze daar tijdelijk op, koopt ie ze ergens anders.
Zal hem weinig boeien. Is gewoon van GS.

Daarnaast vind ik het wel erg sneu dat ze die tabs tegenwoordig in zakjes doen bij GS.
Is dat normaal ofzo?
Dat je er een paar extra krijgt vind ik niet zo heel erg gek, hij weegt ze gewoon en dan geeft ie er liever een paar teveel dan te weinig.
Hij heeft gerust geen pillen-tel machine. Gewoon een rotatie drukker die in 1 keer door pompt.
 
Met de pillen boeit t niet want het gaat op gewicht, dus kan zijn dat er soms een paar meer bij zitten. Die vials met verschillende dopjes heb ik altijd al gehad bij GS dus denk dat dat normaal is. Ik heb in ieder geval geen klachten over GS.
 
Met de pillen boeit t niet want het gaat op gewicht, dus kan zijn dat er soms een paar meer bij zitten. Die vials met verschillende dopjes heb ik altijd al gehad bij GS dus denk dat dat normaal is. Ik heb in ieder geval geen klachten over GS.

Gezien ik geen orals heb gedaan ff een OFF-Topic vraagje,

Je zegt dat het bij orals niet veel uitmaakt omdat het op gewicht gaat,... yet, toch kun je de ene keer meer tabletten hebben dan de andere keer.
Wilt dat zeggen dat de tabletten afzonderlijk van elkaar verschillen in gewicht, en daarmee ook in mg's werkzame stof,... met als gevolg dat je dagelijkse inname van mg's kan varieeren ?

ON-Topic,.. Zoals als Mr B.I.G. ook aangeeft,.. good 2 go :thumbs:

---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 19:49 ----------

Good 2 go,.. over de injects he,.. ;)
 
Lol. Als ik nou eens besluit om op een GG deca een stickertje van GS test e te plakken. Is dat dan opeens een test e van GS die real is?

Als jij dat besluit ben je de grootste *** die er is,..... TS (gaan we vanuit althans) doet dat niet en vraagt hier oprecht een vraag.
+Labels heeft (neem ik aan) alleen GS zelf,..die zal zn naam niet ten grabbel willen gooien neem ik aan.
 
Gezien ik geen orals heb gedaan ff een OFF-Topic vraagje,

Je zegt dat het bij orals niet veel uitmaakt omdat het op gewicht gaat,... yet, toch kun je de ene keer meer tabletten hebben dan de andere keer.
Wilt dat zeggen dat de tabletten afzonderlijk van elkaar verschillen in gewicht, en daarmee ook in mg's werkzame stof,... met als gevolg dat je dagelijkse inname van mg's kan varieeren ?

ON-Topic,.. Zoals als Mr B.I.G. ook aangeeft,.. good 2 go :thumbs:

---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 19:49 ----------

Good 2 go,.. over de injects he,.. ;)

Verschil in hoeveelheid bindmiddel lijkt me. ik merkte altijd dat sommige pillen vrij hard waren terwijl anderen op je ton uit elkaar vielen.
 
Verschil in hoeveelheid bindmiddel lijkt me. ik merkte altijd dat sommige pillen vrij hard waren terwijl anderen op je ton uit elkaar vielen.

daar dacht ik idd ook aan,.. maar toch ff vraagje :D
 
Logisch dat sommige flesjes andere dopjes hebben.
Die gast besteld ze ook maar bij een groothandel.
De ene keer krijg je deze dopjes, de andere keer de andere.
Zijn ze daar tijdelijk op, koopt ie ze ergens anders.
Zal hem weinig boeien. Is gewoon van GS.

Daarnaast vind ik het wel erg sneu dat ze die tabs tegenwoordig in zakjes doen bij GS.
Is dat normaal ofzo?
Dat je er een paar extra krijgt vind ik niet zo heel erg gek, hij weegt ze gewoon en dan geeft ie er liever een paar teveel dan te weinig.
Hij heeft gerust geen pillen-tel machine. Gewoon een rotatie drukker die in 1 keer door pompt.

dit. meneer is blijkbaar vertrouwd met de materie :D

---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 21:12 ----------

Je zegt dat het bij orals niet veel uitmaakt omdat het op gewicht gaat,... yet, toch kun je de ene keer meer tabletten hebben dan de andere keer.
Wilt dat zeggen dat de tabletten afzonderlijk van elkaar verschillen in gewicht, en daarmee ook in mg's werkzame stof,... met als gevolg dat je dagelijkse inname van mg's kan varieeren ?


ja. dat zou jij toch moeten weten he jaytje?
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven