- Waardering
- 0
Hoi ik ga binnekort beginnen met een kuurtje Stanozolol van Generic Supplements (10mg tabs). Graag wil ik wat adviezen hierover qua innameschema, nakuren etc ... (ik heb al op het bord gekeken maar ik wil gewoon alles duidelijk in dit topic krijgen).
Doel van kuur: 3 tot 4 kg extra spiermassa krijgen voor in de zomer (zomerkuurtje).
1. Zal dit kuurschema voldoende zijn om resultaat te krijgen?
Week 1 10 mg per dag.
Week 2 20 mg per dag.
Week 3 30 mg per dag.
Week 4 30 mg per dag.
Week 5 30 mg per dag.
Week 6 20 mg per dag.
Week 7 10 mg per dag.
Week 8 5 mg per dag.
Zo niet pas het schema dan voor me aan (zonder andere AS) dus alleen GS Stanozolol tabs. Dit wordt mn eerste kuur btw.
2. Alles gelijk innemen of verdeeld over de dag? ivm halfwaardetijd.
3. Clomid of Mariadistel na de kuur gebruiken? Zo ja in welke doseringen en vanaf wanneer.
4. Aanvullende tips qua trainingswijze en voeding zijn ook welkom.
Ps: Wijk alsjeblijft niet van het onderwerp af, het gaat om Stanozolol tabs .. dus adviseer geen injectie Stanozlol of Testeron of weet ik het wat
Doel van kuur: 3 tot 4 kg extra spiermassa krijgen voor in de zomer (zomerkuurtje).
1. Zal dit kuurschema voldoende zijn om resultaat te krijgen?
Week 1 10 mg per dag.
Week 2 20 mg per dag.
Week 3 30 mg per dag.
Week 4 30 mg per dag.
Week 5 30 mg per dag.
Week 6 20 mg per dag.
Week 7 10 mg per dag.
Week 8 5 mg per dag.
Zo niet pas het schema dan voor me aan (zonder andere AS) dus alleen GS Stanozolol tabs. Dit wordt mn eerste kuur btw.
2. Alles gelijk innemen of verdeeld over de dag? ivm halfwaardetijd.
3. Clomid of Mariadistel na de kuur gebruiken? Zo ja in welke doseringen en vanaf wanneer.
4. Aanvullende tips qua trainingswijze en voeding zijn ook welkom.
Ps: Wijk alsjeblijft niet van het onderwerp af, het gaat om Stanozolol tabs .. dus adviseer geen injectie Stanozlol of Testeron of weet ik het wat

Laatst bewerkt: