MuscleMeat

GS Stanozolol 10mg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jimbo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 feb 2003
Berichten
1.002
Waardering
0
Hoi ik ga binnekort beginnen met een kuurtje Stanozolol van Generic Supplements (10mg tabs). Graag wil ik wat adviezen hierover qua innameschema, nakuren etc ... (ik heb al op het bord gekeken maar ik wil gewoon alles duidelijk in dit topic krijgen).

Doel van kuur: 3 tot 4 kg extra spiermassa krijgen voor in de zomer (zomerkuurtje).

1. Zal dit kuurschema voldoende zijn om resultaat te krijgen?

Week 1 10 mg per dag.
Week 2 20 mg per dag.
Week 3 30 mg per dag.
Week 4 30 mg per dag.
Week 5 30 mg per dag.
Week 6 20 mg per dag.
Week 7 10 mg per dag.
Week 8 5 mg per dag.

Zo niet pas het schema dan voor me aan (zonder andere AS) dus alleen GS Stanozolol tabs. Dit wordt mn eerste kuur btw.

2. Alles gelijk innemen of verdeeld over de dag? ivm halfwaardetijd.

3. Clomid of Mariadistel na de kuur gebruiken? Zo ja in welke doseringen en vanaf wanneer.

4. Aanvullende tips qua trainingswijze en voeding zijn ook welkom.

Ps: Wijk alsjeblijft niet van het onderwerp af, het gaat om Stanozolol tabs .. dus adviseer geen injectie Stanozlol of Testeron of weet ik het wat :)
 
Laatst bewerkt:
Stats

Stats btw:

Lengte: 171cm
Gewicht: 69kg
Vet%: 11%
Lichaamsvocht: 41kg

Picture 24 feb
 
Originally posted by jimbo
.... Ps: Wijk alsjeblijft niet van het onderwerp af, het gaat om Stanozolol tabs .. dus adviseer geen injectie Stanozlol of Testeron of weet ik het wat :) ....

Oke dan .... zonde van je geld maar goed - doe dan :

6 weken 30/40 mg ED.

Groet Smalluser :thumb:
 
hoe lang train je al? anders kun je 3-4 kg ook zonder winstrol halen.
taperen hoeft niet meer en ik vraag me af wat of je wel 3-4 gram of 3-4 Kg wilt halen met die 30mg per dag.
 
Train

Ik train nu ongeveer 2 tot 3 jaar waarvan het laatste jaar erg intensief. Ik woog eerst 75kg maar wou mn vetpercentage verlagen en dat was dus gelukt.

Smalluser: Dus wat jij zegt is gewoon gelijk vanaf de eerste dag met 30 mg beginnen?

Over trainen gesproken ik ga weer ff trainen btw :D :D :D !
 
Laatst bewerkt:
No offence bro, maar ik zie in je profile dat je 18 bent ???

Dan zou ik 't echt niet doen... Die 3-4kg kan je ook wel pakken met gewone voeding....en goed trainen.

En met jou stats.. Niet lullig bedoeld, maar dan zou ik er echt niet aan beginnen... Once you're in, you can't get out.


Wil je het echt perse doen, zoek dan Soulreaver z'n topic even op. Die gebruikt er nog wel clen bij om droger en harder te worden.
 
Idd je bent pas 18 had ik effe niet gezien.

Dus ......

.... BOARD REGELS: IEDEREEN LEZEN!!!

ALLE LEDEN MOETEN DIT LEZEN EN ER MEE OVEREENSTEMMEN ALVORENS TE POSTEN. ALS JE EEN REGEL NIET VERSTAAT, VRAAG HET AAN EEN MODERATOR. HET NEGEREN VAN DEZE REGELS KAN RESULTEREN IN HET VERWIJDEREN VAN UW ACCOUNT, EN IN HET GEVAL VAN MEERDERE ACCOUNTS, HET VERWIJDEREN VAN UW IP ADRES.

DE REGELS :

5. Mensen onder de 20 jaar mogen geen AAS aanraken, en mensen onder de 17 moeten hier niet posten !!!

Als je onder de 20 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 20 mogen geen AAS gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid. Wat is tenslotte de bedoeling van een board omtrent de educatie en het veilig gebruiken van pharmaceutische instanties op eigen houtje, als het uiteindelijke doel niet is "hoe gebruik ik en bevorder ik mijn gezondheid".

Je bent hier welkom. Post, stel vragen. Je bent niet te jong om te leren. En er valt veel te leren. Hoe meer je weet, hoe meer je er uit zal halen als je uiteindelijk ooit beslist om zelf te gebruiken. Maar gebruik niet onder de 20 jaar ....

Groet Smalluser :thumb:
 
Ik ben van 1984 dus ik ben ondertussen 19 :)
Dan laat ik mn Stanozolol nog maar ff in de kast voor een paar jaar, toch nog goed tot 2007 :p

Mn voeding zit al goed en mn trainingen ook dus ik ben bang dat ik gewoon geduld moet hebben, en ach ja laat ik dan maar hopen dat ik in 4 maanden op 1 of andere manier super vooruit ga :D
 
Laatst bewerkt:
Verstandig besluit bro RESPECT !!!

Groet Smalluser :thumb:
 
Wacht er effe mee, ik heb zelf ook 2 jaar terug al lopen twijfelen en ben echt blij dat ik er mee gewacht heb. Ik dacht ook me voeding is goed, maar je voeding is nooit perfect, perfectioneer eerst je voeding, je training, enz. en stap dan over. anders zal je de gewonnen massa gewoon weg weer verliezen. het is niet effe een kuurtje en dan heb je die spieren, het belangrijkste komt daarna, het onderhouden van die spieren, anders verdwijnen ze als sneeuw voor de zon.. wacht dus effe een tijd, perfectioneer alles, je kan altijd nog besluiten te kuren, maar dan heb je alles perfect in orde en zal je ook het meeste profijt ervan hebben.. succes :thumb:
 
hoe ben je de afgelopen tijd vooruit gegaan. meestal als je jong bent dan groei je nog wel lekker op jezelf. als je dan gaat kuren is dat meestal over. gewoon wachten tot je wat ouder bent en het niet meer zo makkelijk gaat. Dan heb je het meeste resultaat van een kuur. trouwens 3 of 4 kg is erg weinig hoor, dat zie je bijna niet over je hele lichaam. als je wilt kuren later probeer dan het maximale eruit te halen.

veel succes Bro
 
Ben het hier 100% mee eens en goede beslissing J
 
generic supplements, stanozolol, is het wel echt????????!!!!!. nog nooit van het merk gehoord!
 
Generic.... ja dat is echt is een nieuw merk als ik het goed heb
 
kijk, stanozolol word niet meer in tablet vorm gemaakt, dus wat zit er dan in, het maakt niet uit of je er van groeit want ze kunnen van alles erin stoppen,vraag blijft , hoe zit het met bijwerkingen,stanozolol op zich aromatiseert niet en heeft zelfs een lichte anti oestrogene werking.
 
fake, stanozolol word niet meer in tabletvorm verkocht of gemaakt,vraag is wat zit er in de stromba van generic supplements, .
ten tweede supplements zijn geen anabolen dus de naam klopt niet !!
 
Generic supp. is een underground lab die goed spul maakt en met steeds meer verschillende producten op de markt komt. Ze zijn zelfs zo slim samples aan Koert Willem te sturen zodat deze ze kan testen om zo een goede naam te houden. Dat de originele stromba wel of niet meer gemaakt wordt doet er niet toe, als iemand anders de werkzame stof in een tablet stopt.. de originele dboll wordt ook al jaaaaren niet meer gemaakt en toch zijn er zat goede dbolls op de markt.. als je generic supp. niet kent ben je in elk geval niet goed op de hoogte van de huidige markt.
 
Originally posted by bingo
kijk, stanozolol word niet meer in tablet vorm gemaakt, dus wat zit er dan in, het maakt niet uit of je er van groeit want ze kunnen van alles erin stoppen,vraag blijft , hoe zit het met bijwerkingen,stanozolol op zich aromatiseert niet en heeft zelfs een lichte anti oestrogene werking.

Stanozolol word nog steeds in pillen gemaat, de grondstof is nog volop verkrijgbaar, dus ik begrijp ook niet waarom je dit zomaar zegt.
 
Re: Re: GS Stanozolol 10mg

Originally posted by smalluser


Oke dan .... zonde van je geld maar goed - doe dan :

6 weken 30/40 mg ED.

Groet Smalluser :thumb:

Waarom zonde van je geld?
Met zo'n kuurtje kan je toch wel een resultaat behalen. [beter om te stacken, dat weet ik] Niet heel veel kilo's maar een mooi kuurtje voor de zomer. :lifter:
Waarom geen op en afbouw? Ik weet dat hier veel voor en tegenstandrs van zijn alleen in dit geval zou ik wel op en afbouwen.

Is 40 mg niet een beetje veel????

Groet Ghost :wave:

Stanozolol niet meer in tab te krijgen, zijn alle tabs fake? Volgens mij zijn ze juist vol op te krijgen......... of ook alleen maar fake?:sob:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven