AndroidHealthClinic

GS Stanozolol 10mg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Re: Re: Re: GS Stanozolol 10mg

Originally posted by Ghost


Waarom zonde van je geld?
Met zo'n kuurtje kan je toch wel een resultaat behalen. [beter om te stacken, dat weet ik] Niet heel veel kilo's maar een mooi kuurtje voor de zomer. :lifter:
Waarom geen op en afbouw? Ik weet dat hier veel voor en tegenstandrs van zijn alleen in dit geval zou ik wel op en afbouwen.

Is 40 mg niet een beetje veel????

Groet Ghost :wave:

Stanozolol niet meer in tab te krijgen, zijn alle tabs fake? Volgens mij zijn ze juist vol op te krijgen......... of ook alleen maar fake?:sob:

De theorie achter opbouwen is het laten wennen van je lever aan de as. daar gaat het al fout, je lever went niet aan gif, gif is gif en dat blijft het. afbouwen zou zijn omdat je lichaam opeens het gif zou missen en daarop zou reageren, ook reinste onzin. pak 6 weken de volle dosis, anders ben je een x aantal dagen aan het weggooien, te lage dosering voor resultaat, wel ondrukking van je productie. alleen snap ik voor 3-4 kilo niet dat je wilt kuren, als je je voeding aanpast zal je het natural ook gemakkelijk aan kunnen zetten. zelf heb ik 30 mg. gedurende 6 weken genomen ter ondersteuning van mijn cuttingdieet. verwacht met winny zeker geen mega winsten. het is gewoon volop te verkrijgen en niks fake, gewoon goed spul, zie mijn voorgaande posts in je thread. Ik zou alleen voor 3-4 kilo niet gaan kuren, je speelt toch met je kloten en dat voor 3 kilo, tjsa.. just my 2 cents..
 
Originally posted by bingo
kijk, stanozolol word niet meer in tablet vorm gemaakt, dus wat zit er dan in, het maakt niet uit of je er van groeit want ze kunnen van alles erin stoppen,vraag blijft , hoe zit het met bijwerkingen,stanozolol op zich aromatiseert niet en heeft zelfs een lichte anti oestrogene werking.


als je er geen verstand van hebt zeg er dan ook niks over. JE hebt altijd nog de originele winstrol tablets van Zambon. Dus ik weet niet waar jij je info vandaan haalt........En ik kan nog wel tien labs bedenken die winstrol tabs maken.
 
Originally posted by bingo
fake, stanozolol word niet meer in tabletvorm verkocht of gemaakt,vraag is wat zit er in de stromba van generic supplements, .
ten tweede supplements zijn geen anabolen dus de naam klopt niet !!


:rolleyes:
 
Inderdaad minder slimme jongens die dat verkondigen :rolleyes:
 
Re: Re: Re: Re: GS Stanozolol 10mg

Originally posted by soulreaver


Ik zou alleen voor 3-4 kilo niet gaan kuren, je speelt toch met je kloten en dat voor 3 kilo, tjsa.. just my 2 cents..

Het gaat niet voor die 3 a 4 kilo. Als ik voor echte gewichtwinst wil gaan dan neem ik wel weer een "gewone" kuur [stack] b.v deca, susta of zoiets. Het gaat mij er alleen maar om om wat harder te worden, hardere look te krijgen. Qau vetpercentage zit ik wel redelijk. [6%]

Wat opbouw en afbouwen aangaat ben ik niet met je eens maar zoals eerder gezegd daar zullen de meningen altijd over blijven verschillen.:rolleyes:

Groet, Ghost:thumb:
 
Goede beslissing om nog even te wachten met AS. Die 3 4 kg haal je ook zonder AS
 
generic is goed ik ken een paar bbers die het gebruikt hebben en ik heb het nu zelf ook moet het nog wel zelf gaan gebruiken de winny tabs van dat merk zijn zeker goed en betaalbaar
 
Originally posted by bingo
kijk, stanozolol word niet meer in tablet vorm gemaakt, dus wat zit er dan in, het maakt niet uit of je er van groeit want ze kunnen van alles erin stoppen,vraag blijft , hoe zit het met bijwerkingen,stanozolol op zich aromatiseert niet en heeft zelfs een lichte anti oestrogene werking.

Heb al verschillende generische merken van stana getest die zeer goed uit de bus kwamen. Dus orale stana bestaat zeker nog.

De nevenwerkingen zijn relatief licht, geen estrogenen, niet bijzonder sterk androgen, slechte binding op de meeste AR, behalve de microsomale AR. De grootste nevenwerking is de toxiciteit. Sommige mensen klagen al van effectieve acute pijn in de lever na 7-8 weken, met de normale 50-100 mg per dag dosis.

Weinig goed voor massa opbouw, enkel voor explosieve kracht. Helpt ook als auxillary drug bij cutting stacks, daarom vaak toegevoegd in de laatste weken voor een wedstrijd. geeft kracht, goed gevoel, libido.
 
Back
Naar boven