AndroidHealthClinic

Gs (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Br0 zei:
De HGH van GS wordt gemaakt door dezelfde fabrikant als die van jin... Dus qua kwaliteit zit het wel goed ;)

Ik hoor alleen links en rechts dat mensen wel erg goedkoop aan hun sth kunnen komen.....rond inkoopsprijs. Kan me voorstellen dat velen dan voor de jintropin zullen gaan, ondanks dat het mss van dezelfde fabrikant komt.

Ik heb zelf nooit met sth gekuurt dus kan niet echt zeggen wat goedkoop is en wat niet.

Grtz
 
Wordt de prijs ook niet kunstmatig hoog gehouden?
De dag dat STH 20 euro kost voor 10 iu,begin ik er aan.
 
hmmm kan je lang wachten want voor die prijs gaat het zelfs bij GS de deur niet uit kan ik je vertellen
 
Br0 zei:
De HGH van GS wordt gemaakt door dezelfde fabrikant als die van jin... Dus qua kwaliteit zit het wel goed ;)

De sth van GS van gemaakt door Gensie??? lijkt me ERg onwaarschijnlijk kerel geloof er geen bal van!!
Lijkt me sterk dat een gerenomeerd bedrijf als Gensie sth zou gaan maken voor een undergroundlab.
Ook is de productie van sth niet een bepaald iets wat in mijn ogen door een undergroundlab gemaakt zou kunnen worden ongeacht door welke daar dat echt high-tech werk is en men het niet kan vergelijken met de fabrikage van steroiden.
Op het net kun je inderdaad her en der sth kopen ongelabeld van diverse fabrikanten, maar of het goed werkt is een 2de.
Tijdje terug was er Genitropin in de handel dat spul scheen ook zo fake als de pest te zijn en was een kopie van de Jintropin.
Zelf heb ik een paar jaar terug ook eens erg onbeduidende flesjes sth in me handen gehad die geen label hadden, maar wel als sth verkocht werden en ook deze kwamen uit Azie en de werking was.............. niet bepaald ??? ??? ???
Ik denk dat je high-tech spul als sth gewoon van een echte fabrikant moet nemen die aan alle normen voldoet en dat is voor ieder undergroundlab in mijn ogen niet haalbaar.

gr, pipo
 
pipo zei:
De sth van GS van gemaakt door Gensie??? lijkt me ERg onwaarschijnlijk kerel geloof er geen bal van!!
Lijkt me sterk dat een gerenomeerd bedrijf als Gensie sth zou gaan maken voor een undergroundlab.
Ook is de productie van sth niet een bepaald iets wat in mijn ogen door een undergroundlab gemaakt zou kunnen worden ongeacht door welke daar dat echt high-tech werk is en men het niet kan vergelijken met de fabrikage van steroiden.
Op het net kun je inderdaad her en der sth kopen ongelabeld van diverse fabrikanten, maar of het goed werkt is een 2de.
Tijdje terug was er Genitropin in de handel dat spul scheen ook zo fake als de pest te zijn en was een kopie van de Jintropin.
Zelf heb ik een paar jaar terug ook eens erg onbeduidende flesjes sth in me handen gehad die geen label hadden, maar wel als sth verkocht werden en ook deze kwamen uit Azie en de werking was.............. niet bepaald ??? ??? ???
Ik denk dat je high-tech spul als sth gewoon van een echte fabrikant moet nemen die aan alle normen voldoet en dat is voor ieder undergroundlab in mijn ogen niet haalbaar.

gr, pipo

Dit denk ik ook, het proces is erg ingewikkeld en Hgh is erg instabiel.
1 foutje en de hgh is kapot...
 
Br0 zei:
STH van GS is al op de markt :)


Klopt ik heb ze gisteren ook de originele van gs gezien :D

Ben benieuwd of het ook allemaal lekker gaat werken.
 
pipo zei:
Ook is de productie van sth niet een bepaald iets wat in mijn ogen door een undergroundlab gemaakt zou kunnen worden ongeacht door welke daar dat echt high-tech werk is en men het niet kan vergelijken met de fabrikage van steroiden.

Ik denk dat je high-tech spul als sth gewoon van een echte fabrikant moet nemen die aan alle normen voldoet en dat is voor ieder undergroundlab in mijn ogen niet haalbaar.

gr, pipo

Ben ik het mee eens bro...maar je denkt toch niet dat een UG lab als GS een hele vriesdroog machine, micron weegschalen etc. bezit?..
Het spul wordt hoogst waarschijnlijk onder blacklabel geproduceerd door een grote GH fabrikant en dan gerelabeld...

grtjes DW
 
dutch windmill zei:
Ben ik het mee eens bro...maar je denkt toch niet dat een UG lab als GS een hele vriesdroog machine, micron weegschalen etc. bezit?..
Het spul wordt hoogst waarschijnlijk onder blacklabel geproduceerd door een grote GH fabrikant en dan gerelabeld...

grtjes DW

als jij het zegt, dan het waarschijnlijk wel zo zijn ;)
 
Het hgh wat GS gebruikt is te vinden op internet. Is van Gensci inderdaad... ze zullen waarschijnlijk alleen eigen merk/label opplakken. En het is met beetje winstmarge niet voor onder de 200 te verkopen.
 
pipo zei:
De sth van GS van gemaakt door Gensie??? lijkt me ERg onwaarschijnlijk kerel geloof er geen bal van!!

En toch is het zo, geloof het of niet...

/care
 
dutch windmill zei:
Ben ik het mee eens bro...maar je denkt toch niet dat een UG lab als GS een hele vriesdroog machine, micron weegschalen etc. bezit?..
Het spul wordt hoogst waarschijnlijk onder blacklabel geproduceerd door een grote GH fabrikant en dan gerelabeld...

grtjes DW


Idd....je praat hier over apparatuur dat honderden duizenden euro's kost. Dat is zelfs voor een gerenommeerd (legaal) lab een flinke uitgave.
 
Die hgh van gs lijkt hier veel op, alleen weet ik niet welk merk dit is

HGH___Injection__.jpg
 
ja ik ken de adresjes waar je sth zonder label kan kopen ja, maar twijfel toch ten zeerste aan de kwaliteit daar alle speeltogen een graantje mee willen pikken van de westerse markt.
Ik ben van mening dat wanneer men spreekt of dit soort high-tech middelen en het gebruik ervan zou het wel zo fijn zijn als alle eenheden erin zouden zitten die erin horen.
veel ongelabelde sth bezit niet de hoeveelheid wat men claimt dat erin hoort te zitten en je denkt dan dat je goedkoop uit bent, maar eind van de rit is het juist duurkoop in mijn ogen.
Tis wel slim van bepaalde merken om in te spelen op de krappe beurjes van de jonkies/studentjes die ook zo nodig sth willen gebruiken.
Zoals ik reeds al eens eerder aangaf werkt sth enkel goed op lange termijn en zelf al zou men deze underground sth nemen voor circa 200 euro zelfs dan is het nog te duur voor de kids om het voor lange periode te nemen laat staan over hoeveel ze moeten nemen om dezelfde werking als humangrade sth te krijgen!!!

groetjes,

pipo
 
Die shit is gewoon erg duur. Of je nu arm bent of rijk, tegen het eind van zo'n kuurtje heb je toch wel een leuk 2ehands autootje in je lijf gespoten.

Zelfs als ik het geld ervoor makkelijk zou kunnen ophoesten zou ik me alsnog achter de oortjes krabben.

Zit zelf te denken aan 30dgn IGF, maar zelfs in het goedkoopste geval kost dat geintje me zo'n 550-600 euro.
 
Leviathan zei:
Die shit is gewoon erg duur. Of je nu arm bent of rijk, tegen het eind van zo'n kuurtje heb je toch wel een leuk 2ehands autootje in je lijf gespoten.

Zelfs als ik het geld ervoor makkelijk zou kunnen ophoesten zou ik me alsnog achter de oortjes krabben.

Zit zelf te denken aan 30dgn IGF, maar zelfs in het goedkoopste geval kost dat geintje me zo'n 550-600 euro.


In het goedkoopste geval, kost het je de helft!
 
Roy zei:
In het goedkoopste geval, kost het je de helft!

Inderdaad, als je dat betaald is er iets niet goed.
 
Laatst bewerkt:
blablabla...

wat hebben de mannen hier allemaal goede connecties zeg..als puntje bij paaltje komt blijkt het allemaal niet te kloppen...

grtjes Rico
 
Leviathan zei:
Zit zelf te denken aan 30dgn IGF, maar zelfs in het goedkoopste geval kost dat geintje me zo'n 550-600 euro.



ja als je meteen op 100 mcg gaat zitten :rolleyes:
 
dutch windmill zei:
blablabla...

wat hebben de mannen hier allemaal goede connecties zeg..als puntje bij paaltje komt blijkt het allemaal niet te kloppen...

grtjes Rico

Klopt als een bus!!, als ik dingen hier zoal lees denkt/schijnt iedereen Op de bron te zitten :D :D :D
nou geloof me ze zitten er nagenoeg allemaal NAAST :p :p :p
 
Ben zelf eerlijk gezegt door schade en schande erachter gekomen dat goedkoop vaak duurkoop is.

Garantie heb je nooit, maar ik mag aannemen dat een bedrijf als GenSci wel een goede naam heeft hoog te houden qua kwaliteit.

Als het dan toch al genoeg moet kosten kun je net zo goed n eurootje of 50 per kit meer betalen, en zeker zijn van je zaak.
 
Back
Naar boven