XXL Nutrition

Gsm probleem

Bezoekers in dit topic

calibre

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 feb 2005
Berichten
5.608
Waardering
39
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
11%
Ik heb een gsm probleempje.

Heb dus een gsm maar zonder foto, video, ..... die ik een jaar geleden bij mobistar kocht. Mijn pay&go kaart bleef echt proximus. Een paar maandjes geleden heeft mijn ma via punten die ze ergens opgespaard had een nieuwe gsm toegestuurd gekregen en sinds enkele dagen heb ze overtuigd gsm's te wisselen. Ze heeft trouwens proximus gsm + proximus kaart.

Klinkt heel simpel: simkaartjes eruit en alles zou moeten werken.

Niet dus, haar gsm met mijn kaart werkt super. Heb hem 1 dag gehad en was helemaal in de wolken. Maar mijn gsm met haar kaart werkt niet. Als ze belt wordt de verbinding meteen verbroken en smsjes komen niet aan.

Gaan we ermee naar mobistar winkel en daar krijgen we te horen dat het zeker niet aan de gsm zal liggen.

Daarna dus naar proximus waar mijn oude gsm getest werd door er een derde kaart in te steken. Alles werkt. Dus zou idd niet aan de gsm mogen liggen sinds de kaart met twee simkaarten werkt. Dan ligt het miss aan haar simkaart? Daarom vervangt de bediende die kaart met een nieuwe. Ze belde ook naar een helpdesk maar daar kon zij niet geholpen worden.

Gsm met nieuwe kaart mocht ik pas een uurtje later aanzetten. Werkt nog niet. Morgen ga ik weer naar de winkel sinds ik echt een nieuwe gsm wil maar er geen nieuwe wil betalen.

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
 
calibre zei:
Ik heb een gsm probleempje.

Heb dus een gsm maar zonder foto, video, ..... die ik een jaar geleden bij mobistar kocht. Mijn pay&go kaart bleef echt proximus. Een paar maandjes geleden heeft mijn ma via punten die ze ergens opgespaard had een nieuwe gsm toegestuurd gekregen en sinds enkele dagen heb ze overtuigd gsm's te wisselen. Ze heeft trouwens proximus gsm + proximus kaart.

Klinkt heel simpel: simkaartjes eruit en alles zou moeten werken.

Niet dus, haar gsm met mijn kaart werkt super. Heb hem 1 dag gehad en was helemaal in de wolken. Maar mijn gsm met haar kaart werkt niet. Als ze belt wordt de verbinding meteen verbroken en smsjes komen niet aan.

Gaan we ermee naar mobistar winkel en daar krijgen we te horen dat het zeker niet aan de gsm zal liggen.

Daarna dus naar proximus waar mijn oude gsm getest werd door er een derde kaart in te steken. Alles werkt. Dus zou idd niet aan de gsm mogen liggen sinds de kaart met twee simkaarten werkt. Dan ligt het miss aan haar simkaart? Daarom vervangt de bediende die kaart met een nieuwe. Ze belde ook naar een helpdesk maar daar kon zij niet geholpen worden.

Gsm met nieuwe kaart mocht ik pas een uurtje later aanzetten. Werkt nog niet. Morgen ga ik weer naar de winkel sinds ik echt een nieuwe gsm wil maar er geen nieuwe wil betalen.

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

Hij is gesimlocked!! Dit houd in dat je alleen van jouw aanbieder er een kaartje in kan stoppen!!
 
Peoples zei:
Hij is gesimlocked!! Dit houd in dat je alleen van jouw aanbieder er een kaartje in kan stoppen!!

Zou illegaal moeten zijn... En ik gebruik ook proximus kaart in die mobistar gsm.
 
Kan inderdaad de simlock zijn.

Toen ik een nieuwe telefoon kreeg van Vodafone werd mij medegedeeld dat ik een nieuwe sim kaart kreeg omdat de oude niet meer zou werken met het toestel.

Misschien ligt het ook daaraan, maarja als het goed is moet de helpdesk dat ook weten
 
Back
Naar boven