AndroidHealthClinic

GTA IV komt naar de PC!

Bezoekers in dit topic

Stancke

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 mrt 2006
Berichten
3.974
Waardering
2
Eindelijk officieel geworden en de release is nog niet zo ver ook!

Rockstar Games Announces Grand Theft Auto IV for the PC


New York, NY – August 6, 2008 – Rockstar Games, a publishing label of Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO), is proud to announce that Grand Theft Auto IV will be arriving on the PC on November 18th and 21st in North America and Europe, respectively.

"We are very excited to be releasing the PC version of Grand Theft Auto IV," said Sam Houser, Founder of Rockstar Games. "The whole team is dedicated to bringing an amazing gaming experience to the PC. The game looks and plays beautifully on PC and we can't wait for people to play it."

Developed by series creator Rockstar North and set in Liberty City, the latest installment in the enormously successful Grand Theft Auto series features a painstakingly detailed and life-like city for players to explore; a rich, immersive narrative experience; an original soundtrack highlighting the cultural eclecticism of Liberty City; and newly expanded multiplayer just for the PC.

For more information please visit: http://www.rockstargames.com/IV

Release op 18 november in de USA, 21 november in Europa.
Uitgebreidere online mode dan op de PS3 en X360.

:cool:
 
eindelijk. daar wacht ik al lang op.

edit: en mafia 2 is ook op komst lees ik net. prachtig. die en gta direct reserveren als het kan. :D
 
Laatst bewerkt:
Heb 'm al op de Xbox 360. Maar misschien dat ik 'm ook wel voor de pc koop vanwege de online functie.
 
Ik speel hem op mijn ps3. Heb eigelijk nog nooit online gespeeld. Is dat wat?
 
Ik speel hem op mijn ps3. Heb eigelijk nog nooit online gespeeld. Is dat wat?
Ik vind van wel. Kreeg toen ik het spel kocht een maand xbox live gold erbij. Heb me er wel mee vermaakt.
 
nu ik klaar ben met de story mode vind ik het niet erg boeiend meer
 
Ik speel hem op mijn ps3. Heb eigelijk nog nooit online gespeeld. Is dat wat?

heb even online gespeeld met de ps3 van een vriend, vond het wel een leuke bezigheid. om de beurt spelen en voor het meest mannetjes afschieten. :D
 
Gaat toch een mindere versie zijn. PS3 rulez ;)
 
BOEIEEEE, Heb hem al op men 360 zodus:D
 
Op 360 zijn de graphics ook top hoor
 
360 downloadable content binnenkort! MUAHAHA OWNED!!



:p
 
360 graphics suck PS3 rulez!!!

en het betalen voor online spelen staat mij niet echt dus liever gewoon ps3
 
Ik ga hem zeker spelen op de PC, vind de GTA-series altijd geweldig.
 
Ik ga hem zeker spelen op de PC, vind de GTA-series altijd geweldig.

Wie nou niet?

welke zelf respecterende man die Gta niet kan waarderen is homo :) Zelfde als mannen die een goede actie film niet kunnen waarderen (om de actie) die horen ook op gayparade thuis


Ik denk dat Gta bij 1 van de wonderen van de wereld behoord vinden jullie niet?
 
Beetje jammer dat k hem al uitgespeelt heb :( Denk ook niet dat het er op m'n PC mooier uitziet dan op m'n PS3
 
Wie nou niet?

welke zelf respecterende man die Gta niet kan waarderen is homo :) Zelfde als mannen die een goede actie film niet kunnen waarderen (om de actie) die horen ook op gayparade thuis


Ik denk dat Gta bij 1 van de wonderen van de wereld behoord vinden jullie niet?

Ik denk het niet, dan zeg ik eerder Mafia, en zijn opvolger Mafia 2, wordt ook legendarisch.

GTA IV wordt natuurlijk wel gedownload.
 
Wie nou niet?

welke zelf respecterende man die Gta niet kan waarderen is homo :) Zelfde als mannen die een goede actie film niet kunnen waarderen (om de actie) die horen ook op gayparade thuis


Ik denk dat Gta bij 1 van de wonderen van de wereld behoord vinden jullie niet?

GTA is alleen leuk met cheats.. verder is het gay:)
Doe mij maar COD4 oid ;)
 
Back
Naar boven