AndroidHealthClinic

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat een lelijk logo.
 
Hopenlijk weer zo´n grote open wereld als San Andreas!
 
hell yeah.. werd weer tijd :)
 
Hopenlijk weer zo´n grote open wereld als San Andreas!

Was eigenlijk maar klein :

large-video-game-worlds2.jpg


Zelfs Just Cause 2 was klein als je het vergelijkt met Elder Scrolls II, maar dat zag er niet uit natuurlijk.
 
Dik, dit wordt weer heel veel uurtjes studie verzieking haha.
 
Was eigenlijk maar klein :



Zelfs Just Cause 2 was klein als je het vergelijkt met Elder Scrolls II, maar dat zag er niet uit natuurlijk.
Daggerfall was toch gewoon random generated? Was geen reet te beleven.
 
Grand Theft Auto V! Dit zag niemand aankomen!
Amsterdam zal het wel niet worden, dus hoop ik op (V)ice City. :cool:
 
http://www.rockstargames.com/
Aangezien het ontwerp van de V denk ik aan een Las Vegas, maar hoop gewoon weer San Andreas in geheel

en @EricR, grootte is relatief, je had met GTA gewoon meer het gevoel dat de stad leefde, met Burnout had ik helemaal niet het idee dat het supergroot was, vond het juist irritant die afstanden, met Far Cry 2 helemaal, tijden dat ik aggressief in zon jeep heb rond gereden op zoek naar civilisatie... :roflol:

San Andreas was al met al een van de betere games van de laatste decennia (inb4 shitstorm)
 
Ik hoop dat je leuke dingen te doen zijn zoals in gta sa. Niet alleen maar missies doen en rondrijden. Ook je poppetje kunt customizen enzoooo. das vet brah:D
 
Ik vond GTA IV ook nooit lekker spelen gewoon, hoe het aanvoelde, besturing auto's e.d. ondanks die nieuwe engine leek het toch allemaal statischer (ps3 tenminste) Hoop dat het inderdaad gewoon weer die knotsgekheid bevat zoals met SA, en niet de superrealistische toer zoals IV
 
Ik hoop dat je leuke dingen te doen zijn zoals in gta sa. Niet alleen maar missies doen en rondrijden. Ook je poppetje kunt customizen enzoooo. das vet brah:D
Alleen vaak bagger uitgewerkt. Weet nog bij SA dat iedereen helemaal leip werden toen ze te horen kregen je kon eten en trainen en zo. Na de release was er dus echt niemand bezig met dat soort zaken.
Hoop dat het inderdaad gewoon weer die knotsgekheid bevat zoals met SA
Hoogstwaarschijnlijk niet.
 
Om gta sa kan je lachen. (nog steeds) met gta 4 kon je soms lachen maar dat was uit droogheid en misschien 3 keer voorgekomen in een cutscene

---------- Post toegevoegd Tue 25 Oct 2011 om 17:26 ----------

Alleen vaak bagger uitgewerkt. Weet nog bij SA dat iedereen helemaal leip werden toen ze te horen kregen je kon eten en trainen en zo. Na de release was er dus echt niemand bezig met dat soort zaken.

Hoogstwaarschijnlijk niet.

Peanut is weer negatief :mad:
 
Om gta sa kan je lachen. (nog steeds) met gta 4 kon je soms lachen maar dat was uit droogheid en misschien 3 keer voorgekomen in een cutscene

---------- Post toegevoegd Tue 25 Oct 2011 om 17:26 ----------



Peanut is weer negatief :mad:
Alleen vaak heel goed uitgewerkt. Weet nog bij SA dat iedereen helemaal leip werden toen ze te horen kregen je kon eten en trainen en zo. Na de release was er dus echt iedereen bezig met dat soort zaken.

Hoogstwaarschijnlijk wel.
 
Alleen vaak heel goed uitgewerkt. Weet nog bij SA dat iedereen helemaal leip werden toen ze te horen kregen je kon eten en trainen en zo. Na de release was er dus echt iedereen bezig met dat soort zaken.

Hoogstwaarschijnlijk wel.

Wat ga je nou je bovenste post copy'en ????:D
 
Alleen vaak bagger uitgewerkt. Weet nog bij SA dat iedereen helemaal leip werden toen ze te horen kregen je kon eten en trainen en zo. Na de release was er dus echt niemand bezig met dat soort zaken.

Hoogstwaarschijnlijk niet.

Ik alleen maar :roflol: dat en shoppen naar kleren
(inb4 metroseksueel)
 
Nice :).

Tot die tijd vermaak ik me wel met saints row 3.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven