MuscleMeat

GTST wie kijkt het allemaal?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok Edgay.

Why so mad? Zal wel komen omdat ik de waarheid spreek. Krijg in ieder geval genoeg karma binnen voor m'n laatste 2 opmerkingen.

Jou mama dacht er anders over...

Doe haar de groeten btw
:doggy:
 
:roflol:

goed topic. hopen dat er geen slot op komt
 
Jou mama dacht er anders over...

Doe haar de groeten btw
:doggy:
Je klijkt me best een aardige dude, vind je ook geen homo omdat je GTST kijkt. Maar beginnen over iemands moeder vind ik altijd zo laag... (no offence). ;)
 
Wat een haat hier
 
Je klijkt me best een aardige dude, vind je ook geen homo omdat je GTST kijkt. Maar beginnen over iemands moeder vind ik altijd zo laag... (no offence). ;)

True. Sorry :D

Was mad :o
 
- "ik heb tenminste een vriendin"
- je moeder grapjes
- zeggen dat ik jaloers ben

Jongen eerlijk waar als ik het niet had geweten zou ik denken dat je 12 was. Epic kleuter redenaties. Opzich niet raar, kzie het vaker bij gefrustreerde allochtonen a.k.a bontkraagjes.

Laatste post btw, kga naar m'n scharrel :ds:
 
trollende homo's allemaal!
 
- "ik heb tenminste een vriendin"
- je moeder grapjes
- zeggen dat ik jaloers ben

Jongen eerlijk waar als ik het niet had geweten zou ik denken dat je 12 was. Epic kleuter redenaties. Opzich niet raar, kzie het vaker bij gefrustreerde allochtonen a.k.a bontkraagjes.

Laatste post btw, kga naar m'n scharrel :ds:

Hey als je kinderachtig doet, ken je het terug verwachten.

Oh en btw ik denk dat je eerder dit gaat doen ... :wanker:
 
Nee heb jaren terug "onderweg naar morgen" een tijdje gevolgd, maar ik vind zo'n soort soaps echt niet (meer) te kijken.. Ben wel blij dat zo'n soort programma's bestaan, mijn oma van 84 jaar oud volgt het wel evenals the bold and the boetiefold (zo zegt ze het hiihihihihih het gekkie) :)
 
Ok, het blijkt dus dat dit topic serieus is... Bestaan er mensen ouder dan 12 jaar met een iq boven de 73 die daadwerkelijk naar gtst kijken...? **** my ass and call me a slut...
 
facepalm.gif
begint 'ie weer.
Doe het nou niet man, je wint het toch niet van me.Tenzij je een cursus discussieren en woedebeheersingtherapie hebt genomen in de tussentijd, dan heb je misschien nog een klein kansje.
 
Ik kijk nu minder man omdat ik 20.00-21.00 train. Einde van de week ff rtlgemist kijken.
Ik vind het wel baas. Behalve van Wiet kreeg ik aggresie aanvallen. gvd :mad:
 
not sure..
 
@Edgay s, waarom maak je het jezelf zo moeilijk?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven