Fitness Seller

GTST wie kijkt het allemaal? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sowieso probeer ik elke avond steevast om 20:00 uur voor de buis gekluisterd te zitten om mijn favoriete avonturen van de familie Sanders, Albers en consorten te volgen. Als dat niet lukt kijk ik het terug op RTLgemist.nl. Met name Lieke van Lexmond en Gigi Ravelli probeer ik extra gedetailleerd te bekijken.

No homo.
 
Over inteeltkop gesproken... Oh hoi marcel :mc:

facepalm.gif
begint 'ie weer.
Doe het nou niet man, je wint het toch niet van me.Tenzij je een cursus discussieren en woedebeheersingtherapie hebt genomen in de tussentijd, dan heb je misschien nog een klein kansje.

Met jullie 2 ava's onder elkaar, is het duidelijk wie er gaat winnen :rolleyes:

No hard feelings marcel, voordat je weer tegen mij begint :roflol:
Post hier alleen voor abbo voor de lols
 
Met jullie 2 ava's onder elkaar, is het duidelijk wie er gaat winnen :rolleyes:

No hard feelings marcel, voordat je weer tegen mij begint :roflol:
Post hier alleen voor abbo voor de lols

Komt hij weer.
Wat hebben avatars in godsnaam met een discussieronde te maken?Beetje aan de haren erbij getrokken vindt je zelf ook niet?
Buiten dat, je post dat alleen maar omdat je nog steeds de zeik in hebt over onze 'discussie' dus GTFO met je no hard feelings, je had ook iets anders kunnen posten voor je abbo.

---------- Post toegevoegd Mon 14 Nov 2011 om 23:30 ----------

Size zegt dus bijlange niet alles ;) Als Edgay even slim vecht als zijn post zijn, dan ga ik bij iedereen die ik ken geld lenen en zet ik alles op Marcel.

Zover gaat het nooit komen brah, edgay kan wel een beetje vechten weet ik toevallig en die uitdaging ga ik niet aan.
Maar k snap wel wat je bedoeld.;)
 
Komt hij weer.
Wat hebben avatars in godsnaam met een discussieronde te maken?Beetje aan de haren erbij getrokken vindt je zelf ook niet?
Buiten dat, je post dat alleen maar omdat je nog steeds de zeik in hebt over onze 'discussie' dus GTFO met je no hard feelings, je had ook iets anders kunnen posten voor je abbo.

:roflol:

Haal die plank voor je kop weg man. Zo persoonlijk hoef je het allemaal niet op te nemen. De zeik in hebben over onze discussie? :roflol: Wie komt hieraan met '' Ban 69ingChipmunks '' BS in de sig, praten over de zeik ergens in hebben. 'Christ.

Tyfus straal lekker op met die discussie ronde van je, je haalt er toch steeds dingen bij die totaal niet relevant zijn met elkaar.

Haalde alleen maar zijn ava erbij omdat die er bruut op staat en iedereen constant zit te haten terwijl de jaloezie ervan af straalt.

No hard feelings
 
ban 69ingchipmunks
 
ban 69ingchipmunks
srsly, neem de anaalridders van je mee. Zo wordt het nooit een leuke ''discussie ronde'' :rolleyes:
 
:roflol:

Haal die plank voor je kop weg man. Zo persoonlijk hoef je het allemaal niet op te nemen. De zeik in hebben over onze discussie? :roflol: Wie komt hieraan met '' Ban 69ingChipmunks '' BS in de sig, praten over de zeik ergens in hebben. 'Christ.

Tyfus straal lekker op met die discussie ronde van je, je haalt er toch steeds dingen bij die totaal niet relevant zijn met elkaar.

Haalde alleen maar zijn ava erbij omdat die er bruut op staat en iedereen constant zit te haten terwijl de jaloezie ervan af straalt.

No hard feelings

Edit: nvm.

Ban jou trouwens, gek.


.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven