XXL Nutrition

Guest Posing van afgelopen weekend

Bezoekers in dit topic

Goede post Hertz

Lol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En Ronnie:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lijkt me duidelijk geen deelname aan de O meer.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dexter ziet er goed uit, oogt redelijk hard met separatie en symmetrie,
dennis benen ogen beetje soft, zal ook door het vocht komen
phil heath idem..

alle 3 brute rug
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ronnie valt eerlijk gezegd nog mee :O
 
Jay staat er goed bij!
 
die tricep en latt van ronny zijn nog steeds niet ok..
en als je zn quads es bekijkt+de mega belly krijgt hij dan niet een beetje hetzelfde als die gregg kovacs?dat hij wat verandert in een neanderthaler als het ware?
 
Die Kamali is echt niet te doen idd.

Ronnie moet ook maar niet meer dit soort optredens doen in mijn ogen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verder bevestigt dit toch mijn beeld dat de pro's er buiten de wedstrijden om maar matig uitzien...
 
[Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar]

Dexter ziet er goed uit, oogt redelijk hard met separatie en symmetrie,
dennis benen ogen beetje soft, zal ook door het vocht komen
phil heath idem..

alle 3 brute rug

Dexter ziet hier het beste uit. Maar staat ook wel dichter bij de camera. Als je de groepsfoto's zag dan owned Wolf iedereen op massa.
 
Iedereen heeft wel enkele goede foto's, maar Greene moet natuurlijk weer heel de tijd op z'n kop staan :rolleyes:

Top 2 blijft zo op 't eerste gezicht Dexter en Jay (check die massa op z'n benen, daar tipt niemand aan). 3de plaats gaat tussen Heath en Greene.

Ja ik weet 't, het is te vroeg om nu al te pronostikeren, maar ik kan het niet laten :D
 
vet, zijn er nog meer fotos. Graag hier posten dan!
 
ronnie is leuk om te zien. shape is niet zo, maar hij is funny.
 
heel veel foto's te vinden bij die link.

had deze al gezien...Ronnie is jammer. Jay, Dex, Dennis goed.
Phill leek mij wat tegen te vallen
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat een bizar slechte shape, om over die biceps nog maar te zwijgen..
 
Kamali traint volgens mij al jaren alleen zijn hoofd en buik (en wanneer synthol in de aanbieding is, zijn biceps), dit zijn de 'spier' groepen die bij hem groeien. Lijkt net of Heath vergeten is zijn benen te trainen. Kan foto's van vorig jaar herinneren toen was hij volgens mij gruwelijk groot off season.
 
Wat een bende papzakken. Echt 'not pleasing for the eye' ...
 
Wat doet Kamali daar nou weer... Gast maakt zich volkomen belachelijk met die syntol armen van 'm.
Ik heb 'm altijd een lelijke BB gevonden, maar het kan blijkbaar nog erger. :rolleyes:

Jay is good, Dexter ook.
 
Die Kamali is echt niet te doen idd.

Ronnie moet ook maar niet meer dit soort optredens doen in mijn ogen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verder bevestigt dit toch mijn beeld dat de pro's er buiten de wedstrijden om maar matig uitzien...

Als jij krijgt wat hij krijgt om te komen verschijnen zou je ook gaan. :D

Yeah, buddy !
 
Damn wat is phil aan het doen. Had echt gehoopt/verwacht dat we weer pics zouden zien waarin hij je echt wegblaast. Maar misschien is hij wel net zo'n geneticfreak als levrone die maar de helft van het jaar serieus traint :D..

Verder ben ik echt onder de indruk van kai en dexter. Het zal dan ook, imo, tussen hun gaan op de O, mits ze in shape komen natuurlijk.
 
Back
Naar boven