MuscleMeat

Guest Posing van afgelopen weekend (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dennis wolf! en niemand noemt branch warren. wat een beul is dat ook. check die massa op z'n benen en vooral ook kuiten! :D en die kamali moet daar gewoon vandaan
 
Big Ron is back!!!!


Denk verder dat king kamali hoge ogen gaat gooien bij de Olympia:cool: Hij moet zich eerst kwalificeren, maar dat zal een eitje worden. Beetje Syntherol erbij en klaar is kees.
 
Maar ja, zonder er verder lullig over te gaan doen, blijft bodybuilding maar een moeilijke sport, dat sommigen naar de olie moeten grijpen om competatief te blijven.
 
Kun je ook een keer bewijzen dat die sporters synthol ook echt gebruiken? Hoor veel mensen er vaak over schreeuwen, maar het daadwerkelijke bewijs heb ik nog nooit voorbij zien komen. Mocht je olie als steroïden bedoelen dan ga ik niet in discussie.

Ik vind verder branch er ook groot bijstaat. Vind zelf qua massa (helaas) Kai Greene heel buf. Ik denk dat hij wel eens heel ver kan komen aanstaande olympia, mocht hij met dergelijk fysiek als vorige x komen toen hij won. Vind het daarnaast erg jammer van Ronnie.
 
Kun je ook een keer bewijzen dat die sporters synthol ook echt gebruiken?

Bewijzen blijft altijd moeilijk natuurlijk, maar gezien het feit dat de vorm van bepaalde spieren vrij onnatuurlijke vormen aan beginnen te nemen en tevens het feit dat je op sommige borden zelfs amateurs tegenkomt die synthol gebruiken, is het vrij aannemelijk dat de pro's er ook aan zitten. Heb trouwens ook wel eens log's gelezen van sporters die aan national wedstrijden meedoen een ook aan de synthol hebben gezeten, niet altijd met veel lovende verhalen overigens.

Wat hier de rationale van is, is precies dezelfde als het gebruik van DNP (2.4-dinitrofenol). Dat spul wordt geclasificeerd als vergif en relatief veel van de gebruikers, heb ergens gelezen misschien wel 10%, maakt melding van oogproblemen, ooglensvertroebeling om precies te zijn. Mogelijk ligt het percentage zelfs hoger.

Naar analogie kun je daarom wel aannemen dat ook synthol achtige producten driftig aftrek vinden. Vind de aanname dat sommige pro's synthol gebruiken dus ook niet echt schrikbarend. Ik zou het pas schokkend vinden wanneer er geen pro te vinden zou zijn die het spul zou gebruiken. Dat zou pas echt raar zijn, maar dat is bepaald niet realistisch.;)
 
Back
Naar boven