Fitness Seller

Reactive Training Systems

Bezoekers in dit topic

OK. Dan zal het behelpen worden als je enkel niet in orde geraakt.
Het is even niet anders, ik heb er in ieder geval vrede mee.
Oh wow, nieuwe info inderdaad over de DRC.
Geen idee of ik mee ga doen, but good to know.
Ja staat heel slecht weggemoffeld in de kalender dus dit gaat nog voor veel mensen een schok worden. Mijn vriendin wilde zich daar in de -72kg gaan kwalificeren maar dat gaat dus niet door.
Oh jammer dat wist ik niet. was altijd wel een mooie wedstrijd om met de hele vereniging heen te gaan.



oh damn, maar waarop wordt de uitnodiging gebaseerd? vind dat altijd zo'n idee, waarom niet gewoon een kwalificatie eis zodat het voor iedereen duidelijk is.
snap ook niet waarom die eisen pas zo laat bekend worden.
ja het was/is een van de mooiere wedstrijden ook qua locatie, maar de sap loopt niet meer zo goed. Daarom dat ze willen dat het een eendaags wordt en Pieter moet zich dan aanpassen. Ook kwam bij de ALV naar voren dat ze equipped weer op de kaart willen zetten en dus moet daar ook ruimte voor zijn. Als ik even reken dat er 2 plankieren zijn, 3 groepen in de ochtend a 14 man per groep en dan in de middag nog. 2x2x3x14=168 man zouden er dus kunnen meedoen. Dan reken ik wel redelijk positief, maar we zullen het zien.
 
ja het was/is een van de mooiere wedstrijden ook qua locatie, maar de sap loopt niet meer zo goed. Daarom dat ze willen dat het een eendaags wordt en Pieter moet zich dan aanpassen. Ook kwam bij de ALV naar voren dat ze equipped weer op de kaart willen zetten en dus moet daar ook ruimte voor zijn. Als ik even reken dat er 2 plankieren zijn, 3 groepen in de ochtend a 14 man per groep en dan in de middag nog. 2x2x3x14=168 man zouden er dus kunnen meedoen. Dan reken ik wel redelijk positief, maar we zullen het zien.

snap dat echt niet, ze zien toch dat er niemand naar equipped wil gaan maar toch blijven ze er zoveel tijd en moeite in steken wat ten koste gaat van classic. terwijl bij classic alle wedstrijden meteen vol zitten. echt jammer dat de mensen in het bestuur voornamelijk equipped lifters zijn. SBD vorig jaar ook. 200 man classic en 28 equipped. en nog steeds zat classic vol en equipped niet.

ik hoop niet dat ze 3groepen gaan doen, dat is echt niet fijn tillen.
 
Als ik even reken dat er 2 plankieren zijn, 3 groepen in de ochtend a 14 man per groep en dan in de middag nog. 2x2x3x14=168 man zouden er dus kunnen meedoen. Dan reken ik wel redelijk positief, maar we zullen het zien.
Je vergeet nog dat er twee disciplines bijkomen namelijk Bench only Equiped en Bench only Classic... wordt dus nog beperkter dan je nu berekent.
 
snap dat echt niet, ze zien toch dat er niemand naar equipped wil gaan maar toch blijven ze er zoveel tijd en moeite in steken wat ten koste gaat van classic. terwijl bij classic alle wedstrijden meteen vol zitten. echt jammer dat de mensen in het bestuur voornamelijk equipped lifters zijn. SBD vorig jaar ook. 200 man classic en 28 equipped. en nog steeds zat classic vol en equipped niet.

ik hoop niet dat ze 3groepen gaan doen, dat is echt niet fijn tillen.
Ik ben bang dat als ze 30 euro inschrijfgeld krijgen ze 3 groepen gaan proberen. Willen toch een winstgevende wedstrijd. Equipped leeft inderdaad niet en ook het NK bench RAW zat zo vol en equipped hebben ze laten vallen door geen animo.

Alleen jammer dat onze meest prestigieuze wedstrijd The world games een equipped wedstrijd is. Hoop dat ze ooit inzien dat RAW te groot is geworden.
Je vergeet nog dat er twee disciplines bijkomen namelijk Bench only Equiped en Bench only Classic... wordt dus nog beperkter dan je nu berekent.
Die reken ik daar dan even bij, je zou zelfs een middag of ochtendsessie op een plankier daaraan kwijt kunnen zijn.
 
Ik ben bang dat als ze 30 euro inschrijfgeld krijgen ze 3 groepen gaan proberen. Willen toch een winstgevende wedstrijd. Equipped leeft inderdaad niet en ook het NK bench RAW zat zo vol en equipped hebben ze laten vallen door geen animo.

Alleen jammer dat onze meest prestigieuze wedstrijd The world games een equipped wedstrijd is. Hoop dat ze ooit inzien dat RAW te groot is geworden.

Er zijn eigenlijk geen winstgevende wedstrijden en dat is zeker niet het doel van de bond, een grote wedstrijd als deze kost de bond tussen 3000-4000 EUR daar zijn de inschrijfgelden al vanaf.
Zolang er equiped WK, EK's en World Games worden georganiseerd zullen er ook in NL equiped wedstrijden blijven bestaan, de opzet hiervan zal in de toekomst wellicht aangepast moeten worden als er nauwelijks deelnemers meer zijn.
Dat de world games ooit RAW ipv Equiped worden is onvermijdelijk gezien de huidige wereldwijde ontwikkeling. Hoe lang dat zal duren weet niemand wat mij betreft asap.
 
Er zijn eigenlijk geen winstgevende wedstrijden en dat is zeker niet het doel van de bond, een grote wedstrijd als deze kost de bond tussen 3000-4000 EUR daar zijn de inschrijfgelden al vanaf.
Zolang er equiped WK, EK's en World Games worden georganiseerd zullen er ook in NL equiped wedstrijden blijven bestaan, de opzet hiervan zal in de toekomst wellicht aangepast moeten worden als er nauwelijks deelnemers meer zijn.
Dat de world games ooit RAW ipv Equiped worden is onvermijdelijk gezien de huidige wereldwijde ontwikkeling. Hoe lang dat zal duren weet niemand wat mij betreft asap.
Hmm gelukkig springt de bond bij als wij een verliesgevende wedstrijd organiseren volgend jaar:roflol:

Enfin er wordt ook nog getraind! 88,9kg vanmorgen dus kruip stabiel tegen de 90kg aan. Merk dat ik wel weer wat sterker ben op dit gewicht.

RTS Week 7 Day 3 (10 weeks out)
Wide stance high bar squats
8x95kg @6
8x110kg @7
8x120kg @8
8x120kg @8.5
8x120kg @9
8x110kg @8
8x110kg @8.5

Gekozen voor wijde stand ivm enkel. Achteraf niet ideaal voor de knieën dus moet even een tussenweg vinden. Diepte was er niet maar kwam nog wel redelijk in de buurt. Had het kunnen forceren maar leek me niet verstandig. Ook echt 50 min over gedaan omdat de airco niet aan stond en een paar keer gestorven.


Touch.and.go bench press
1x102,5kg @7
1x107 5kg @8
8x92,5kg @10
8x85kg @9.5
8x80kg @9
8x80kg @9

Wilde eigenlijk 112 5kg @8 maar vandaag was het 107,5kg @8. Na maandag kan ik daar wel mee leven.

Military press
8x45kg @7
8x50kg @8
8x50kg @8
8x50kg @8.5
8x50kg @9.5
8x45kg @8.5
8x45kg.@9

Die @9.5 kwam echt uit het niets maar toch nog uitgedrukt. Niet het gewicht wat ik wilde want had 52,5kg op de planning maar met dit weer mag ik echt niet klagen.
 
Jij beest! trainen met dit weer!:eek:
Gisteren ging het wel goed maar vandaag dus totaal niet.

RTS Week 7 Day 4 (10 weeks out)
Goodmornings
8x80kg @6
8x85kg @7
8x90kg @8
8x90kg @8
8x90kg @8.5
8x90kg @8.5
8x90kg @9

Onze gym heeft hier en daar wel wat blazers maar ons gedeelte dus totaal niet. Hierdoor was er ook echt 0 zuurstof en ondanks dat ik mijn astma medicijnen had gepakt kon ik er echt niet tegen. Ondanks dat wel een 13,5kg E1RM pr dus mag niet klagen!

2 board bench press
5x90kg @7
5x97,5kg @8
5x102 5kg @9
5x97,5kg @8.5

Tracc gaf aan dat er een setje vanaf moest en dat had ik dus ook Besloten. Vorige en deze week flink gepusht en dat merk ik nu wel. Ondanks dat een solide 102,5kg geduwd dus niet ontevreden.

Pendlay rows overgeslagen omdat ik het niet meer kon en slecht geslapen heb. Ga deze.morgen inhalen met mijn GPP dag.
 
't Leven van een topsporter he. :D
In mijn dromen ja haha

RTS Week 8 Day 1 (9 weeks out from SBD cup)
Squats
2x160kg @7
2x170kg @8
2x180kg @8.5
2x170kg @8.5

Gezien de omstandigheden een mooi VPR maar er kan nog wel meer op. Even wachten totdat ik weer normaal kan squatten.


Comp bench press
1x105kg @8.5
1x110kg @9.5
1x105kg @8.5
1x105kg @8.5
1x105kg @9

Mag niet klagen maar had liever een @9 hier gehad.

Dips
7xbw
7xbw+5kg
7xbw+10kg
7xbw+10kg
7xbw+10kg
7xbw+10kg

Ik kan dit echt niet maar benieuwd of het goede carryover heeft naar mijn bench.
 
Klopt de titel van je filmpje?
Die 2de rep was toch alweer een klein beetje dieper. Dat gaat de goeie kant uit! :) De eerste leek me echt nog wel hoog te zijn.
 
Klopt de titel van je filmpje?
Die 2de rep was toch alweer een klein beetje dieper. Dat gaat de goeie kant uit! :) De eerste leek me echt nog wel hoog te zijn.
Nee die klopte inderdaad niet haha! Dit was 180kg en niet 190kg. Qua diepte is het nu even geven en nemen, ik let er vooral op dat mijn enkel geen pijn gaat doen. Je zou de tweede rep eens moeten kijken naar de knie positie en daarna de bar. Je ziet dan overduidelijk dat ik tekort aan flexibiliteit in mijn enkel compenseer aan de andere kant en dan een mooie shift maak.
 
Je bent sterk geworden! heel fraai.
 
Nee die klopte inderdaad niet haha! Dit was 180kg en niet 190kg. Qua diepte is het nu even geven en nemen, ik let er vooral op dat mijn enkel geen pijn gaat doen. Je zou de tweede rep eens moeten kijken naar de knie positie en daarna de bar. Je ziet dan overduidelijk dat ik tekort aan flexibiliteit in mijn enkel compenseer aan de andere kant en dan een mooie shift maak.
Je bedoelt dat je rechts een beetje gaat doorhangen en daardoor diepte beter lijkt dan dat ie links is?
Sinds mijn problemen met mijn heup squat ik ook zo scheef als wat. Is zeker niet ideaal. Maar ik kom wel tot diepte dus op een wedstrijd is dat veel minder een probleem.
Ik denk dat je stilaan wel weer tot onder parallel zal geraken hoor. Progressie is niet razendsnel. Maar het gaat de juiste kant uit. Dus dat lukt wel.
 
Ziet er strak uit die squat. Zeker gezien je nog wat sukkeld met je enkel.
 
Je bedoelt dat je rechts een beetje gaat doorhangen en daardoor diepte beter lijkt dan dat ie links is?
Sinds mijn problemen met mijn heup squat ik ook zo scheef als wat. Is zeker niet ideaal. Maar ik kom wel tot diepte dus op een wedstrijd is dat veel minder een probleem.
Ik denk dat je stilaan wel weer tot onder parallel zal geraken hoor. Progressie is niet razendsnel. Maar het gaat de juiste kant uit. Dus dat lukt wel.
Nee het probleem is dat mijn rechterknie niet ver genoeg naar voren kan doordat mijn enkelband dat niet toelaat en ik daardoor shift naar links om diepte te raken. Daarom sta ik nu ook een breder zodat er minder knee travel nodig is om diepte te raken en ziet het er beter uit. Enige probleem is dat dit niet mijn sterkste Squat positie is en daardoor niet zo krachtig ben als ik wil. Maar voor nu is het voldoende.
Ziet er strak uit die squat. Zeker gezien je nog wat sukkeld met je enkel.
Dankje, het is even aanpassen en dan maar niet ideaal gaan staan zodat ik nog wat volume kan draaien.
 
Nee het probleem is dat mijn rechterknie niet ver genoeg naar voren kan doordat mijn enkelband dat niet toelaat en ik daardoor shift naar links om diepte te raken
Je rechte knie is nu net wat minder goed te zien in dat filmpje.
Het valt niet echt op dat je niet dieper kan. Maar je zal het uiteraard wel voelen.
 
Je rechte knie is nu net wat minder goed te zien in dat filmpje.
Het valt niet echt op dat je niet dieper kan. Maar je zal het uiteraard wel voelen.
Ja ik zie en merk het wel.

Je bent sterk geworden! heel fraai.
Ik heb jouw reactie gewoon over het hoofd gezien! Haha dankjewel ik ben inderdaad wat sterker geworden :D

Gewicht een magere 89,3 maar heb al twee dagen diarree en eet.moeilijk. vandaag nog even extra stuffen.

RTS Week 8 Day 2 (9 weeks out)
Deadlifts
2x205kg @7
2x217,5kg @8
1x230kg @10
1x217,5kg @10

Gisteravond tijdens het Zitten opeens een onderrug pijnscheut en had er geen last van totdat ik.opeens die eerste rep.met 230kg had gedaan. Hierna ook met 217,5kg exact hetzelfde. Zal wel weer wegtrekken maar wilde toch graag die 2x230kg @9


Feet up bench press
7x72,5kg @6
7x77,5kg @7
7x82,5kg @8.5
7x82,5kg @9
7x77,5kg @8
7x77,5kg @8.5

Split squats
7x47kg @6
7x52kg @7
7x57kg @8
7x57kg @8
7x57kg @8.5
7x57kg @9

Snel deze training vergeten en volgende week.wraak.nemen.
 
Back
Naar boven