AndroidHealthClinic

Reactive Training Systems

Bezoekers in dit topic

Vanwege je squat-probleempje? Nu nog zoveel last dan?
 
Jammer dat je af moest zeggen. Heb je al wel een andere meet op het oog?
 
Vanwege je squat-probleempje? Nu nog zoveel last dan?
Ja en ik heb 1,5 week geleden nog geprobeerd wat te doen, maar toen heb ik het alleen erger gemaakt. Heb nu nog steeds 'pijn' dus even afwachten.
Jammer dat je af moest zeggen. Heb je al wel een andere meet op het oog?
Yes, in september de SBD cup en mogelijk ook nog de beginnerswedstijd bij powerhouse, al ligt dat best een eindje rijden.
 
Kut man .. goed optrainen naar een andere meet dan. En dan een die ik kan komen kijken!
 
Kut man .. goed optrainen naar een andere meet dan. En dan een die ik kan komen kijken!
Komt goed, no stress, dan maar in september pieken :D

Smolov JR week 1 training 3
Bench press
8x4x75kg
Waren nog ez reps, daarna wel een pomp in dem chest.

Machine reverse flyes
3x35x12
Jezus, wat een heerlijk gevoel, in je schouders, krijg je van deze oefening.

Hammer curl
3x12x12kg

Moet eigenlijk morgen 10x3x80kg benchen, maar dan zit er max 14 uur tussen. Dus ga hem naar zondag verplaatsen, aangezien iedereen dat ook aanraad.
Ik ben wel echt benieuwd wat deze bench cycle mij gaat brengen, aangezien benchen altijd mijn zwakste punt is geweest, door mijn (voorheen) belabberde techniek.
 
Smolov JR week 1 training 4
10x3x80kg
Ging met twee vingers in de neus, denk dat ik niet hoger dan RPE 8 heb gehad.

Machine reverse flyes
3x35x12

Ging lekker voor een zondag. Morgen ga ik proberen te squaten met alleen de stang en mss met de stang bent over rowen. Heel even kijken hoe mijn rug morgen voelt. Ik heb ook besloten naar de SBD Cup in september toe te werken.
 
Smolov jr week 2 day 1
Bench press
6x6x72,5

Machine reverse flyes
3x12x42kg

Dumbbell alternate hammer curls
3x12x12kg

Linker schouder zeurt een beetje, maar dit komt wrs door geen bent over rows kunnen doen.
 
Gewicht 80.6

Smolov jr week 2 day 2
Bench press
7x5x77,5kg
4e setje voelde alsof ik het never ging halen, toch best gemakkelijk gehaald. Feels good.

Machine reverse flyes
3x12x27kg
Echt nodig met dit bench volume.

Squat
Paar reps met 70kg, we zijn terug bitches.

Deadlift 1x5x100kg
Geen pijn.

Wel zuur dat ik de meet gemist heb, maar het plan voor 30 sept. Sbd Cup is geschreven. Draai nog smolov af en bouw langzaam de Squats, deadlifts en bors op. Dan ga ik even dieeten totdat ik begin aan mijn 6 weken candito. Deze keer gaan we knallen.
 
Netjes man. Succes.
Thanks, we gaan voor een mooi totaal.

Vandaag 3 speciaal biertjes als pwo gepakt.

Smolov jr week 2 training 3
8x4x80kg
Heb de mega arch van John Haack gejat. Sets gingen echt op 0,0 moeite

Schouders overgeslagen, want ga thuis wat rekken, wel nog wat bicaps gepompt. Zondag flink benchen en mss wat Squaten en deadliften. Moet mezelf altijd in bedwang houden om niet te veel, te snel te doen na een blessure. Training kreeg een dikke 9/10.
 
kut van je meet!

kan je nog veel pompwerk doen met die smolov jr zonder je progress in de weg te zitten? mijn hoofddoel blijft hypertrofie maar mijn bench mag toch zeker wel wat omhoog:o excuses voor deze hijack trouwens:D
 
kut van je meet!

kan je nog veel pompwerk doen met die smolov jr zonder je progress in de weg te zitten? mijn hoofddoel blijft hypertrofie maar mijn bench mag toch zeker wel wat omhoog:o excuses voor deze hijack trouwens:D
Geen probleem en welkom! Nouja je merkt wel dat je schouders aan hun max zitten en dus is elke oefening waar iets van schouders in voorkomt wel extra belastend. Ik zou dit schema ook nooit hebben gedraaid als ik 100% fit was. Dit was puur uit noodzaak, omdat ik praktisch alleen kon benchen en mijn benchtechniek wel beter kon. Vooral dat laatste verraste mij in positieve zin. Doordat je 4x per week zoveel sets draait kun je echt je techniek verfijnen, maar voor hypertrofie denk ik dat het minder doet.
 
Vergeten mezelf te wegen. :$

Smolov jr week 2 training 4
Bench press
10x3x85kg
Een aantal maanden geleden had ik nooit durven dromen om dit te Benchen. Nu ging het makkelijk en dat voelt baas.

Machine flyes
3x12x47
Heerlijk om die schouders uit elkaar te trekken

Dumbell hamer curls
2x12x12

Een lekkere 9/10 tren, benieuwd naar de prs.
 
Heerlijk om die schouders uit elkaar te trekken

so-hardcore.png


Wel een hoog Joell Beukers-gehalte die uitspraak
 
so-hardcore.png


Wel een hoog Joell Beukers-gehalte die uitspraak
Vandaar ook de zondag training, omdat: KOM GODVERDOMME ALLEMAAL JULLIE NEST UIT EN BREEK DIE TENT AF!!!!
 
82,1kg wegend botj vandaag.

Week 3 dag 1
Bench press
6x6x75kg
Best zwaar, nog meug van gisteren.

Machine reverse flyes
2x10x47
Voelde best zwaar, daarom rustig aangedaan.

Paused skwuats
5x20kg
5x60kg
5x80kg
5x100kg

Beetje volume doen zodat mijn lichaam ready is voor 2x5 weken candito.

Programma tot SBD Cup
Week 27 woensdag wat paused dls en trens van smolov jr.
Week 28 ma 85% en wo 90% sq en dl plus zaterdag pr bench.
Week 29-33 5 weken candito
Week 34-38 5 weken candito
Week 39 wo wat deload werk en dan zaterdag de SBD Cup.

Dit ervan uitgaande dat ik blessurevrij blijf.
 
Back
Naar boven