AndroidHealthClinic

Reactive Training Systems (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ben vandaag net klaar met mijn cycle :)
Vond het best een lekker schema, alleen naar het einde dropte het volume echt heel hard. Mooi gewerkt deze training
Dankje, hoeveel kg heb je per oefening kunnen pakken?
 
Niets. Ik heb 2 maand nieks gedaan en was de bedoeling om terug op oude niveau te geraken.

Squat 160, pr was 170. Maar had echt een off day doordat ik de nachtshift had ervoor.

Bench 130, pr was 130 lekker dus.

Deadlift 200 vlot, 210 fail(echt raar gezien hoe die 200 ging) pr was 207.5.

Niet heel tevreden maar ook niet ontevreden. Squat was te verwachten. Deadlift was erg jammer. Had echt een pr verwacht na die 200 maarja
 
Niets. Ik heb 2 maand nieks gedaan en was de bedoeling om terug op oude niveau te geraken.

Squat 160, pr was 170. Maar had echt een off day doordat ik de nachtshift had ervoor.

Bench 130, pr was 130 lekker dus.

Deadlift 200 vlot, 210 fail(echt raar gezien hoe die 200 ging) pr was 207.5.

Niet heel tevreden maar ook niet ontevreden. Squat was te verwachten. Deadlift was erg jammer. Had echt een pr verwacht na die 200 maarja
Genoeg ruimte voor groei dus!

Gewicht: 83,8kg

Candito week 2 training 5
Bench press
12x20kg
10x40kg
8x60kg
7x80kg Moest MMR maar haalde maar de 7.

Bent over rows
12x20kg
10x62,5kg
8x72,5kg
8x82,5kg
Volgende keer weer met 2,5 verhogen.

Military press
12x20kg
10x32,5kg
8x42,5kg
8x52,5kg vpr
55kg zit erin en heb zittend al eens 5x5x55kg gedaan.

Pull ups
6 reps gedaan maar raakte met mijn poten steeds de vloer.

Lat pulldown
10x55kg
8x65kg
6x75kg

Bicaps hammer curls
3x12x14kg VPR
 
CigJ9dkWkAAt_ew.jpg
 
Candito. Nice! Ik ben in ieder geval in voor de krachtgains die komen gaan.. ;)
 
Hopen? Strijden en het gaat gewoon lukken!!
 
Candito :heart: :heart:
 
Hopen? Strijden en het gaat gewoon lukken!!
Strijden doen we altijd, we gaan voor goud! Alleen is mijn hoogste totaal ooit 445KG. Geen idee of het realistisch is 55KG in 10 weken op je totaal te pakken en dit ook nog eens naar wedstrijd standaard te doen.
:hoody:
 
Gewicht: 83,6

Candito week 3 training 1
Squats
3x6x130kg
Ging makkelijk, moest tussen de 4 en 6 reps. Alleen laatste set wilde ik wat voorover vallen.

Deadlifts
1x3x170kg
1x4x170kg VPR
Eerste set was gripfaal doordat ik geen chalk had. Tweede chalk gepakt en op het einde 5 sec hold. Moest tussen de 3 en 6 reps en.wilde eigenlijk 2x6

Niet ontevreden over de skwuats van deadlifts wel meer verwacht. 7/10 door de best easy skwuats.
 
Vanmorgen vergeten te wegen.

Candito week 3 training 2

Bench press
12x20kg
8x40kg
5x55kg
3x70kg
5x87,5kg
4x87,5 officieel een VPR
4x87,5
Ging lekker, hoopte stiekem.toch op 3x6 maar dit was ook goed.

Bent over rows
12x20kg
10x60kg Moest 6 reps..
6x75kg
6x85kg
Zit nog wel wat in de tank.

Military press
12x20kg
6x35kg
6x45kg
6x55kg

Lat pulldown
6x63kg
6x70kg
6x84kg VPR

Trainingen gaan lekker, prs worden gezet en ik herstel goed. 8/10 tren omdat die gewoon.lekker ging.
 
Laatst bewerkt:
Pr's zetten en goed herstellen kan alleen maar iets goeds betekenen :).
 
Pr's zetten en goed herstellen kan alleen maar iets goeds betekenen :).
Haha nouja hiervoor trainde ik volgens the generic bulking routine van Lyle McDonald en daar doe je op je main lift 3-4x6-8. Ik heb ook sinds 9 mei pas weer gebencht, daarvoor machine eens geprobeerd. Dit plus de smolov cycle zorgt automatisch voor wat VPR's op de bench.
 
Haha nouja hiervoor trainde ik volgens the generic bulking routine van Lyle McDonald en daar doe je op je main lift 3-4x6-8. Ik heb ook sinds 9 mei pas weer gebencht, daarvoor machine eens geprobeerd. Dit plus de smolov cycle zorgt automatisch voor wat VPR's op de bench.

Was je eerst echt puur bb style aan het trainen of altijd al een beetje powerlifting "fan" geweest? Hoeveel weeg je nu trouwens en vp? En hoe ziet jou voeding eruit?
Zo daar komt ineens een beste berg nieuwsgierigheid :P.
 
Was ik maar niet zo een pussy dan duwde ik die naald er wel in. En de IPF is 'natty'.

Was je eerst echt puur bb style aan het trainen of altijd al een beetje powerlifting "fan" geweest? Hoeveel weeg je nu trouwens en vp? En hoe ziet jou voeding eruit?
Zo daar komt ineens een beste berg nieuwsgierigheid :P.
Ik zal een korte traininggeschiedenis geven:
Begonnen in november 2010, tot 2013 zitten aankloten en wat bro werk om mijn gezuip te compenseren.
In sept. 2012 begonnen met loggen. Stats waren toen 5x65kg bench, 5x65kg squat 2x3x60g deadlift.
sept. 2013 3x5x70kg poverty bench, 3x5x105kg squat en 5x130 deadlift. Volgens mij toen een eigen a/b split 3x per week gedraaid en heel even stronglifts.
Toen een lange tijd the texas method gedraaid en in sept 2014 5x5x75kg bench, 5x5x127,5kg squat. Ook een 185kg deadlift gehaald in november van dat jaar.
Was mijn gym toen zat. Was een low budget rotzooi waar je 20kg schijven eerst een grote trap op moest dragen voordat je kon squaten. Motivatie was toen ook 0,0, maar de liefde voor powerliften was er, alleen de kracht niet.
Naar een echte bodybuild gym gegaan en besloten een tijdje (1,5 jaar) de generic bulking routine van lyle mcdonald te draaien. In april 2015 mijn schouder uit de kom geknald (in een moshpit..) en dat heeft tot januari 2016 geduurd voordat ik weer op oude niveau zat. In 2015 ook maar 6x gedeadlift en mijn scheve squat proberen te fixen. In sept. 2015 waren mijn stats: 3x8x65kg bench, 5x5x100kg squat, heb die ook op onderhoud getraind, omdat mijn benen mijn upper dwarfde. Zwaarste deadlift dat jaar was 5x145kg. Eind 2016 van gym veranderd en toen ging het vuurtje langzaam weer branden. Tot februari nog the generic bulking routine gedraaid en toen met 3 weken voorbereiding aan een deadliftwedstrijd in onze gym meegedaan en 205kg getrokken. Dit is een 15 kg PR. Daarna candito gedraaid en geblesseerd geraakt en nu zijn we hier.

Gewicht op dit moment is rond de 83kg met een best hoog vetpercentage van 15% gok ik. Als ik aanspan zie je nog wel 4 blokjes, maar dat is het wel. Qua voeding eet ik elke dag mijn bakje kwark van de aldi, mijn 60gr whey met 0,5l melk en een protein bar. Daarbij eet ik 1x per dag, voor de training, warm en duw ik me vol. Daardoor blijf ik best makkelijk rond de 83kg en zou ik moeten dieeten ga ik op 2500kcals zitten voor 7 dagen, maar dat acht ik niet nodig.
 
Laatst bewerkt:
Candito week 3 training 3

Squat

12x20kg
8x60kg
8x90kg
Allemaal low bar gedaan, wil sws na de wedstrijd low bar gaan skwuaten.
132,5kgx6
Kon er nog wel 4 als het moest.

Paused deadlifts
8x60kg
8x90kg
8x120kg
130kg paused moet ook wel lukken.

Korte tren, morgen wat langer gelukkig. 8/10 voelde me echt sterk.
 
Ga je op de wedstrijd high-bar squaten? Zo ja, waarom? :P
 
Ga je op de wedstrijd high-bar squaten? Zo ja, waarom? :P
Ik weet, ik weet, low > high maar eigenlijk nooit de moeite genomen low te proberen. Heb nog 7 weken de tijd, maar dat lijkt me tekort. Liever zo min mogelijk voor de wedstrijd veranderen. Kan sws nog veel geoptimaliseerd worden en dat gaat ook nog gebeuren.
 
Ik weet, ik weet, low > high maar eigenlijk nooit de moeite genomen low te proberen. Heb nog 7 weken de tijd, maar dat lijkt me tekort. Liever zo min mogelijk voor de wedstrijd veranderen. Kan sws nog veel geoptimaliseerd worden en dat gaat ook nog gebeuren.

Je moet het uieindelijk zelf bepalen, MAAR als low-bar op dit moment sterk aanvoelt dan had ik het wel geweten kerel.
Het is in principe precies dezelfde oefening, maar je kan simpelweg meer gewicht verplaatsen.
Ik doe voor mijn opwarming bijvoorbeeld high-bar squats, om de heupen en enkels iets beter los te maken, om vervolgens de barbell lager te plaatsen bij het laatste warm-up setje en de werksets :).
 
Back
Naar boven