Fitness Seller

Gunter.. Kinder vriend :D (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2003
Berichten
13.575
Waardering
103
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Dit is eigenlijk wel me grote voorbeeld. Na ik dat filmpje had gezien dat hij op de Olympia onterrecht 5e werd en dat zo goed opvatte. :D echte bodybuilder!

Oh ja hier even een foto van Gunter Met de Moderators en Admin van Dbb.com :p

[Abeelding niet meer beschikbaar]




Van links naar rechts

Champ, Soulraver, SPike

Admin is die met shirtje aan :D

Vervolgens Gunter natuurlijk

daarnaast Bos

en als laatst Eref
 
Hahaha jij...

grapjas :p
 
Ah, wat lief.. helaas, kindvriendelijkheid scoort niet bij BB-wedstrijden!

espi
 
Vind het een mooie foto!
 
Gunter is een vriendelijke vriend! :)
 
Ja zie je hoe die kleine admin uitlacht :D Lief he
 
Aha, foto bij ons op het strand genomen!!
Zoals je ziet ben ik zelfs daar al begonnen met het verbergen van mijn enorme quadriceps.
Biceps daarentegen waren wat aan de kleine kant dus onopvallend verborgen, wel arm in de biceps pose om niet lullig te doen, maar wel tactisch de zwakke punten verbergen.
Zoals je ziet is mijn hoofd wel net zo groot als Gunter zijn bovenarm :sad:
Zoals jullie zien aan Spike zijn gezicht had hij net iets teveel proteine op die dag...
 
ja he beetje opgeblazen :D
 
Gunter is een toffe pikstok :)
 
Prachtige foto!
Zie je wel dat je aanleg hebt T!
Wat maak je Ghunter wijs dat hij zo lacht?
 
geweldige lats admin ! wow :p
 
Gruwelijke foto! Ik ga em meteen uitprinten en aan mijn mama laten zien, kan ze met haar eigen ogen zien dat Bodybuilders helemaal niet zo eng zijn.

En oh ja, misschien leuk idee: om op het strand de echte die-hards van dit forum een keertje samen op de foto te laten nemen. Lijkt mij wel een strak plan (maar dan ook echt de die-hards, dus ik ga zeker niet mee :D)
Je zou dit tafereeltje dan elk jaar kunnen herhalen, en zeg maar als een soort beloning voor de meest actieve en indrukwekkende personen van dit board kunnen gebruiken.
Naja, tis maar een idee....
 
Originally posted by SQUAT
Prachtige foto!
Zie je wel dat je aanleg hebt T!
Wat maak je Ghunter wijs dat hij zo lacht?
Ik zei hem, dat ik later WEL de Olympia zal winnen :D:D
 
haha geweldig ryu, nu kunne we dus gewoon admin thuis opzoeken en met 2 man in elkaar rammen..zie je nu wel. allemaal schijn die mythe..mis alleen 3XL, maar die nam de foto waarschijnlijk en Robin die was bezig met een zandkasteel

gunther, de grote vriendelijke reus:),

BOS weet zelfs die biceps mooi te verbergen..enne soul, vond je t niet een beetje vroeg om aan de roids te gaan?
 
Toffe foto, die gunther is een potente kerel als hij zoveel zonen heeft:D
 
haha, wel toffe foto vooral omdat omdat ik gunther ook een erg mooi fysiek vindt hebben
 
Back
Naar boven