MuscleMeat

Gunther VS. Ronnie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
9.602
Waardering
3
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Wie vinden jullie er beter uit zien?
 
ronnie ik vind gunther door zijn lengte niet mooi.
 
Ronnie, ik snapte al niet hoe het kon dat hij 2e werd........
 
Op die laatste foto toont Gunther echt feaking big maar op al de rest vind ik ronnie's rug en benen beter. Ze zijn aan elkaar gewaagd...
 
Ik vind die buik van gunther er veel beter uitzien dan die van ronnie. Verder zien ze er allebei Huge uit :thumbup:
 
Moeilijk, lijkt mij dat Ronnie ietsie droger is, en iets meer defenitie.
Ik zou als jury echt geen idee hebben, zonder ze zo goed te kunnen bekijken als op deze fotos.
Ik ben ook niet echt een kenner van de wedstrijd eisen.
Wel gaaf om te zien trouwens......
 
In de laatste Ghunter, maar over het algemeen Ronnie. Hoeveel pijn het ook doet om te zeggen... :D
 
't probleem met gunther is dat hij, zeker vergeleken met ronnie, veel te brede heupen heeft.

ook snap ik niet hoe hij gewonnen heeft. granted, zijn abs zien er beter uit, maar ronnie heeft gewoon geen knappe buikspieren, nooit gehad. voor de rest vind ik dat ronnie een prachtige symmetrie heeft. (mede door zijn smalle heupen)

rugpose's, geen alternatief mogelijk, ronnie is er ver boven.
 
ipv de beste bodybuilder te belonen, hebben ze de bodybuilder die de meeste vooruitgang heeft geboekt op de 1e plaats gezet, wat natuurlijk niet mag.
Ronnie was op deze foto's 265lbs en Gunter was 305lbs, volgend jaar is het plan om Ronnie met 285lbs de Olympia te verdedigen en Gunter zal daar tegenover proberen te staan met 315lbs.
Door deze overwinning van Gunter kun je er zeker van zijn dat de tickets voor volgend jaar vroeg uitverkocht zullen zijn aangezien iedereen wil zien wat Kevin, Gunter en Jay zullen brengen voor Ronnie.
Gunter doet geen andere wedstrijden meer tot de volgende Olympia.
Ronnie deed mee in de Dutch Grand Prix omdat Dorian een goede vriend van hem is.
 
Ronnie's glutes, rug en zwembandje :)

gnc2_031.jpg
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven