Fitness Seller

Gunther VS. Ronnie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gunter side triceps

gnc2_047.jpg
 
back double biceps gunter, ronnie en chris

gnc3006.jpg
 
De ader op die biceps van gunther doen veel met de foto s .Daardoor komt zijn triceps pose er beter uit vind ik.

Vooral bij de eerste foto s vind ik ronnie beter.

Ik denk dat hij ook vooral verloren heeft omdat de heersende kampioen altijd veel kritiek krijgt. Als colleman altijd 2de werd gunther altijd 1 ste zou iedereen ronnie aanmoediggen.
 
Moet zeggen dat ik Ronnie's fysiek beter vind, maar hier is Gunther gewoon veel scherper. Dat gaf denk ik de doorslag.
 
Ronnie's rug is beter, Gunthers buik vele malen beter en Gunther is veel harder en scherper.. Je kan niet alleen op je rug winnen.. Net zo min als Ronnie ook niet op zijn buik moet verliezen, maar voor de rest gaat het vrij gelijk op, alleen Gunther is veel harder en scherper.. goede beslissing van de jury
 
En die extreme luchtballon had Ronnie op zijn eerst > nog niet, hij heeft zichzelf verziekt..
 
Wacht maar volgend jaar.
Jay Cutler 275lbs, Ronnie, 285lbs, Gunther 315lbs en Kevin gaat nu ook met Chad Nicholls samenwerken (Chad die vele fysieken sterk heeft verbeterd: Ronnie, Gunter, King, Tom Prince, Art Atwood, Bob Chicherello, George Farrah, Flex geholpen met zijn water dit jaar, Nasser in '97 geholpen toen hij 2e werd achter Dorian, Kovacs gaat ook weer wedstrijden doen volgend jaar onder Chad zijn begeleiding, Lenda Murray, zijn vrouw Kim Chezewski en ga zo maar door)
 
Snap het niet zo goed. Jongens draaien al lang aan de top mee, waarom moeten ze bij hem aankloppen. Met name Kevin, heeft nog nooit hulp nodig gehad. Komt toch als ie met de sport bezig is in erg goede vorm, scherp en vol.
Blij om te horen dat Kovacs mee doet. Namelijk mijn lengte en echt een beest.

Vind het wel knap dat je kan voorspellen hoe zwaar de jongens volgend jaar zijn. Waarzegger??:D
 
Ik ben geen waarzegger ;)
Wacht maar af en kijk volgend jaar of het uitkomt.

De jongens draaien idd allang aan de top mee, maar het schijnt dat Chad iets meer weet als hun als het op timing aankomt.
Ik begrijp zelf ook niet waarom ze steeds terugkomen bij hem.
Als je er bij show A goed uitziet dankzij hem, dan lijkt het me dat je weet wat je moet doen voor de volgende keer ipv weer om een handje te vragen om vastgehouden te worden.
Maar misschien geeft hij ze "supplemementen" waarvan hun niet weten wat het is.

Kevin zijn benen zijn niet meer als voorheen en hij probeert misschien mee te doen met de aankomende Arnold, hoewel iedereen hem dat afraadt gezien de geschiedenis met atleten die de Arnold EN de O in 1 jaar draaien, dus het wordt afwachten.
Misschien heeft Kevin wel hulp nodig voor die laatste "edge" die hij nodig heeft om nog meer indruk te maken?? Ik weet het ook niet.

Ik heb trouwens niet gezegd dat Kovacs met de O meedoet, maar dat hij weer wedstrijden gaat draaien volgend jaar, hij moet zich natuurlijk net als ieder ander kwalificeren voor de O.
Toen Kovacs hier was vond ik hem niet echt een beest, ja een lieveheersbeestje of een schildpad.
Hij liep hier rond in de sportschool alsof hij de weg kwijt was, had hulp nodig met het opkomen van 5 trappen en was bij het minste en geringste buiten adem.
Drinkt een halve fles vloeibare clenbuterol nadat hij een beetje overdrijft op zijn cheatdag en vraagt zich dan af waarom hij zich niet zo lekker voelt. Duh!!
 
Ik vond Gunther beter, Ronnie's buik is zo veel slechter dan die van Gunther, dat ken je niet met een betere rug compenseren. Ik ben wel heel benieuwd wat dat volgend jaar wel niet mag gaan worden bij de . Cutler, Coleman, Levrone en Gunther allemaal aan elkaar gewaagd, en vlak vooral Cutler niet uit, vorig jaar had ie hem al bekant van Ronnie gejat de titel (1e en 2e ronde).....

Ben benieuwd......

gr
 
de reden dat de bij chad rond blijven hangen is gewoon omdat de kennis van de man ook niet stilstaat. Plus dat je gewoon iemand moet hebben die goed op je let, en zodra het fout gaat meteen weet waar het aan ligt Als je alles in je eentje doet ben je minder gefocused en zie je dingen over het hoofd.





groeten
 
Denk dat chad gewoon de goede combinatie heeft gevonden met AS.
 
Chad werkt per atleet.
Daarmee bedoel ik dat hij niet dezelfde formule voor bijvoorbeeld Ronnie gebruikt als voor Gunter.
Ronnies lichaam reageert anders op "supplementen" als Gunter.
Dus op papier kan alles er goed uitzien, maar het werkt niet zo goed bij de atleet zelf.
Daarom is het misschien ook beter om zelf te experimenteren ipv naar kuren te vragen als niemand iets over je weet.
De basiskuur test/eq/dbol combo hoeft lang niet voor iedereen te werken bijv.
Er zijn natuurlijk basis producten die gebruikt moeten worden zoals teslac/adex/ndex erna etc, maar verder moet je zelf maar uitzoeken hoe product A in combi met B en/of C of dieet A, B of C of trainingsmethode A, B of C bij je werkt.
 
ik vind de rug van ronny beter.. de voorkant is mooier bij gunther
 
Back
Naar boven