MuscleMeat

Guts Forever (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

WENDLER/TEXAS METHOD CYCLE 2 WEEK 4 TRAINING 1

SQUAT (belt)
5x140
voelde goed bij het opwarmen maar kracht is toch gewoon gone deze cycle :D UB doet het goed maar squat zal tot de vakantie nog een week poep lopen

PUSH PRESS
6x3 105kg
ging

BOR
5x5 107.5kg PR
gewichten blijven klimmen, heel tevreden.
 
Ik volg!
Ik heb niet heel ver teruggelezen, maar ik zie dat je vaak stijfheid noteert bij een lb training. Heb je last van een blessure of iets dergelijks?
 
er zijn denk ik meerdere redenen:

- Ben mijn tolerantie voor volume wat aan het verhogen, vroeger was ik een beetje een one hit wonder, kon alles geven 1 set en dan was het gedaan :)
- Deadlift problemen: vanalles zitten problemen en implementeren, soms wat te zwaar
- ipv te deloaden zat ik wat te experimenteren met one rep max attempts enzo, terwijl ik beter gewoon de deload had gedaan :d
- Ik werk vol continu shiften en we hebben net een stressvolle periode achter de rug, en als je dan 1 nachtshift slecht slaapt is je recup redelijk zwaar aangetast

maar binnen een week vertrek ik naar spanje voor 2 weken, ga alles rustig laten recuperen en daarna rustig terug opwerken en alle lesjes meepakken van de voorbije maanden :)

dus om te antwoorden op de eigelijke vraag: nee geen blessures gelukkig ;)
 
Gelukkig geen blessures, die kunnen hardnekkig zijn... ben er zelf net van een af, maar ik moet toch altijd goed in de gaten houden hoe het voelt en vanuit daaruit aanpassen. Blijft gewoon een zwakke plek helaas.

Alvast een fijne vakantie:D, zonnen en zuipen mag ik hopen? :eyebrow:
 
Gelukkig geen blessures, die kunnen hardnekkig zijn... ben er zelf net van een af, maar ik moet toch altijd goed in de gaten houden hoe het voelt en vanuit daaruit aanpassen. Blijft gewoon een zwakke plek helaas.

Alvast een fijne vakantie:D, zonnen en zuipen mag ik hopen? :eyebrow:

you betcha ;) het zonnige Spanje

LIGHT DAY

SQUAT
20x60
3x100

HYPEREXTENSIONS
DIPS 3x10

PULL UPS
15xBW PR
10xBW

poeloeps gingen best goed!
 
Terug van vakantie, goed gerecupereerd met veel eten en bier. En gin. En whisky

WENDLER FOREVER WEEK 1 TRAINING 1

SQUAT belt

5x125
5x125
5x125

voelde goed zwaar en zelfs grinderig, kan gebeuren na 2 weken niks doen

PUSH PRESS
6x3 90kg zwaar maar doenbaar

PENDLAY ROW
5x5 95kg perfect zonder problemen, alsof ik nooit gestopt was met BOR.

goed aan het zweten maar content
 
Goede vakantie gehad dus? Pff ik kijk ook al uit naar mijn vakantie, maar ik moet toch zeker nog 5 weken cutten...

Goeie sessie, zal volgende training alleen maar weer makkelijker gaan:).
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Heb je trouwens een pdf'je van de Forever?
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Goede vakantie gehad dus? Pff ik kijk ook al uit naar mijn vakantie, maar ik moet toch zeker nog 5 weken cutten...

Goeie sessie, zal volgende training alleen maar weer makkelijker gaan:).

goeie reis ja, maar ik en mijn vriendin doen heel veel op reis dus niet bepaald relaxing :d
 
Thanks!
 
  • Like
Waarderingen: Guts
WENDLER FOREVER WEEK 1 TRAINING 2

FRONT SQUAT
3x3 90kg

HYPER / PULL UPS/ DIPS 3x10

pull ups: 12, 8, 7
 
Mooie chili squat.
 
  • Like
Waarderingen: Guts
WENDLER FOREVER WEEK 1 TRAINING 3

SQUAT
15x100

STRICT PRESS
5x80 zwaar?

TRAP BAR DL
6x140 met SLDL negative

kzal blij zijn als mijn kracht wat terug is :D

Mooie chili squat.

dafuq doe jij hier, ongedoopt gespuis!
 
15x100 pff lekker hijgen denk?
 
15x100 pff lekker hijgen denk?

dit zou easy moeten gaan. heb 20x125 op mijn CV staan, en ik ben nu sterker. Alleen ben ik de high reps danig verleerd :) komt wel terug
 
Tering :roflol: respect
 
  • Like
Waarderingen: Guts
WENDLER FOREVER WEEK 2 TRAINING 1

SQUAT belt
3x132.5
3x132.5
8x132.5

the feels voor squat begint terug te komen :D ik heb er een goed gevoel bij

PUSH PRESS
5x3 95kg dit was dan weer zwaar maar doenbaar

BOR
5x4 100kg
iets van niets

ZO leuk om terug trainingen te doen en achteraf geen lower back pumps te hebben oid :D benen waren wel pumped.

Heb ook een supercoole fiets gekocht dus vanaf nu fiets ik 40km op de dagen dat ik werk zodat mijn gut wat binnen de perken blijft.
 
Heb ook een supercoole fiets gekocht dus vanaf nu fiets ik 40km op de dagen dat ik werk zodat mijn gut wat binnen de perken blijft.

Ga je dan ook je naam aanpassen?
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Ga je dan ook je naam aanpassen?

binnen de perken houden is niet hetzelfde als elimineren. Permagut is een teken van mannelijke standvastigheid en vroegtijdige hart-en vaataandoeningen
 
Back
Naar boven