XXL Nutrition

Guts Forever (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Mooie trainingen, raggen op de basics! Je hebt er een volger bij.
 
WENDLER FOREVER WEEK 2 TRAINING 2

FRONT SQUAT
3x3 90kg

PULL UPS/DIPS/HYPEREXTENIONS 3x10

PULL UPS: 13x, 10x, 6x



WENDLER FOREVER WEEK 2 TRAINING 3

SQUAT losse belt
20x100
gehaald, maar hoe

STRICT PRESS
4x80 wat is hier aan de hand. Dit zou pakken beter moeten

TRAP BAR DEADLIFT
8x150 met SLDL negative
 
WENDLER FOREVER WEEK 3 TRAINING 1

SQUAT belt
5x125
3x132.5
4x140

had wat meer verwacht, maar techniek was goed
ben nu drie kilo kwijt omdat ik wat heb gecut en dat snijdt een beetje in de gains maar ik kan het plaatsen zonder te wenen.

PUSH PRESS
4x3 100kg

PENDLAY ROW
5x3 105kg

good :)
 
Merk je dan zo snel krachtverlies bij een korte cut?
 
hoe vaak heb ik al gecut in mijn leven? :D
LB kan er wel tegen, volgende week zijn die cijfers al weer meer. Maar op strict press is het enorm voelbaar.
 
Vindt je zo'n trap bar een meerwaarde? Ik ben al even aan het twijfelen om er eentje aan te schaffen.

Ik doe niets anders meer voor deadlifts. ik heb de barbell DL zo lang verwaarloosd dat hij hopeloos achterop hinkt. Maar veel erger is dat bij het minste slechte nachtje of 5 calorieen te weinig ging die conv DL zo slecht dat het heel demotiverend werd. Bij trap bar DL heb ik dat probleem niet.

Das natuurlijk persoonlijk, maar ik zie de Trap bar DL als een soort perfecte oef voor lichamelijke gezondheid. alle spieren worden betrokken zonder al te grote schaarkrachten op de ruggegraat. Lijkt me de soort oef die je zelfs op je 80 nog kunt doen.
 
hoe vaak heb ik al gecut in mijn leven? :D
LB kan er wel tegen, volgende week zijn die cijfers al weer meer. Maar op strict press is het enorm voelbaar.
Met die abs van je waarover je kaas kan raspen en uitstrooien over je chili zou ik denken dat het 90% van je bestaan is.
 
WENDLER FOREVER WEEK 3 TRAINING 2

FRONT SQUAT
3x3 90kg

PULL UPS 13x 12x 10x VOLUME PR

DIPS/HYPEREXTENSION 3x10
 
WENDLER FOREVER WEEK 3 TRAINING 3

SQUAT belt
20x102.5

elke week 2.5 erbij :D ging al vlotter dan met 100 dus ik heb er vertrouwen in

STRICT PRESS
4x80kg

toch wel ver onder mijn vorige prestaties dit. Dan maar eens een stevige deload zeker?

TRAP BAR DL
8x160kg met SLDL negative voor de meeste, dat beukt er wel goed hard in.
 
Zo word ik een echte bikkel en kan ik tegen random mensen mijn krachtstats zeggen op straat.
 
Haha deze man is niet vies van high reps op de squat, respect man. Ik ben benieuwd hoe ver je gaat komen. Mijn ervaring is dat af en toe een 20-repper alleen maar voordelen geeft. Goed voor het aanzetten van spiermassa en goed voor je uithoudingsvermogen waardoor je ook beter presteert op straight sets. Wat weer meer potentie geeft voor je maximale kracht.
 
WENDLER FOREVER WEEK 4 TRAINING 1

SQUAT Belt

5x130
5x130
10x130 fire

PUSH PRESS
6x3 92.5

BOR
5x5 100kg

stevige tren, maar zeer doenbaar.


Haha deze man is niet vies van high reps op de squat, respect man. Ik ben benieuwd hoe ver je gaat komen. Mijn ervaring is dat af en toe een 20-repper alleen maar voordelen geeft. Goed voor het aanzetten van spiermassa en goed voor je uithoudingsvermogen waardoor je ook beter presteert op straight sets. Wat weer meer potentie geeft voor je maximale kracht.

Ik heb veel ervaring met 20 reppers, heb ze lang geimplementeerd en was er redelijk goed in. Alleen mag je niet in de valkuil vallen (heb ik geleerd) door te denken dat ze goed zijn voor alles. Ze zijn idd goed voor snel volume, massa, mentale hardheid, maar voor je 1rm doen ze jack shit
Daarom dat ik ze nu combineer met een heavy day.
 
WENDLER FOREVER WEEK 4 TRAINING 2

LIGHT

FRONT SQUAT
3x3 90kg

PULL UPS 14x, 9x, 8x ietsje minder dan vorige keer

DIPS 3x10
HYPEREXTENSION 3x10
 
WENDLER FOREVER WEEK 5 TRAINING 1

SQUAT belt
3x137.5
3x137.5
10x137.5

ok ging op zich goed, zwaar maar niet onoverkomelijk. Op naar 10x150 zoals vroegah

PUSH PRESS
5x3 97.5kg ging voor de eerste keer sinds de luilekkervakantie heel vlotjes!

BOR
5x4 105kg
deze kracht was dan weer ietsje minder


heel goeie training , zeer tevreden.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil dan wel een video van je naaktsquat 10x150
 
WENDLER FOREVER WEEK 5 TRAINING 2

LIGHT

FRONT SQUAT belt
3x3 90kg

PULL UPS
14x 12x 12x VOLUME PR

DIPS 3x10
HYPEREXTENSIONS
 
WENDLER FOREVER WEEK 5 TRAINING 3

SQUAT belt
20x107.5kg één van de beste 20 reppers die ik al heb gedaan. geeft vertrouwen voor de toekomst

MP
4x80 boe fail weer

TRAP BAR DL
10x155kg SLDL in de negative
 
Back
Naar boven