Fitness Seller

Guts Forever (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

ik lees hier dikke trainingen man :-) bedankt voor je PWO reactie, heb eens een pot jacked gekocht, zien wat dit doet :-)

Volhoude die trainingen man :-)
 
^ jack3d hoor ik ook veel goeds over ;)

ok de training van vrijdag moest ik ook nog posten!!

Squats

5x70kg
5x60kg
5x52,5kg
5x45kg

3x85kg

8x60kg

nice, echt fantastisch squatten, word elke training leuker ;)

Bankdrukkert

5x67,5kg
5x57,5kg
5x50kg
5x42,5kg


3x80kg

8x57,5kg

zwaar die triple, maar we moeten ****ing voort :mad:

Pull ups

4x5 BW
1x3 +10kg

**** de rows even, kheb mijn onderrug de rust gegund die hij zo nodig had, wide deadhang pullups zijn dit dus ;)

Barbell Curls

8x27,5kg
8x30kg
8x32,5kg

Triceps Extensions 3x8
met een bepaald gewicht, zwaar genoeg, maar net als vele old time strongmen/lifters geloof ik niet echt in tricep extensions, maar enkel in zware presses voor kracht gains.

ok volgende week is de pr week!!! wss passeert die zonder al te veel boe of baa, maar het is toch wel het begin van het serieuze werk ;)

PS: oh ja, ik heb een korte olympische barbell (160cm) op de kop kunnen tikken voor een prikje! en goeie kwaliteit ook nog! goed voor barbell snatches en one hand deadlifts enzo :D
 
Laatst bewerkt:
succes met de PR week! was de 3x80bench echt zo zwaar voor iemand die 100 pakt? ;-)
 
niet zo zwaar dat ik er geen 5 mee zou kunnen, maar als je al 3 weken onder je maxen zit is een beetje tegenstribbeling van een gewicht wel een aangename verassing :D
 
ik was je log ff aan het doorkijken maar vind je opbouw beetje raar ? of je schrijft het raar op, wat ik eerder denk. want als ik zie

5x67,5kg
5x57,5kg
5x50kg
5x42,5kg

3x80kg

dan denk ik dus dat je begint met 67.5, dan af bouwt naar 42.5. en dan ineens 80 er op gooit ? wat is de logica hier achter kwa opschrijven off als je echt zo traint ben ik helemaal benieuwd wat de gedachte hier achter is ?
 
ik was je log ff aan het doorkijken maar vind je opbouw beetje raar ? of je schrijft het raar op, wat ik eerder denk. want als ik zie

5x67,5kg
5x57,5kg
5x50kg
5x42,5kg

3x80kg

dan denk ik dus dat je begint met 67.5, dan af bouwt naar 42.5. en dan ineens 80 er op gooit ? wat is de logica hier achter kwa opschrijven off als je echt zo traint ben ik helemaal benieuwd wat de gedachte hier achter is ?


nenenene, ik had dat al is uitgelegd hoor :D das omdat ik het zo in het excel programmatje had getypt. 5x42.5kg is dus wel degelijk de eerste set , dan tot 5x67.5kg, en DAN komen de 1x3 en de 1x8, ik weet het, een beetje verwarrend. Ik zal het voortaan maar op de gewone manier hier neerschrijven :D
 
aaah! ik keek al in je begin post of je het daar had gezet. maar snapte het al niet dacht van wtf? of het is een hele rare training want je begint hoog gaat dan na laag en ineens weel hoog. off je schrijft het dus apart op en dat was dus ook het geval :p

dan weet ik genoeg. maar is duidelijker ja als je het anders om doet ja.

verder wel nette trainingen, netjes dat je aan je kracht gaat werken! squat is ook mijn zwakke onderdeel. komt wel goed.
 
thx :D en welkom in mijn log ;)
 
geen dank, wie weet kan ik je wel x ergens mee helpen op powerlift gebied.
 
geen dank, wie weet kan ik je wel x ergens mee helpen op powerlift gebied.

dat zou ik zeker appreciëren!!! ik ben nog steeds enorm veel aant lezen (rippetoe, brooks kubik, poliquin, wendler, J. Strossen, etc..) maar ja lezen en de realiteit zijn altijd wel verschillend e ;)

ik ben redelijk confident over mijn SQ en DL techniek, ik doe het dan ook precies zoals rippetoe het uitlegt, maar mss kan ik eens vids posten van mijn techniek en kunnen jullie hem beoordelen? (bench is moeilijk te beoordelen maar ik weet waar ik op moet letten ;) )
 
ja filmpjes posten is altijd slim, post het dan niet met 50 kilo ofzo. wat veel doen als ze technische tips willen. want met 50 kilo kan iedereen goeie houding houden. maar film dan een relatief zware trippel ofzo.
 
ja filmpjes posten is altijd slim, post het dan niet met 50 kilo ofzo. wat veel doen als ze technische tips willen. want met 50 kilo kan iedereen goeie houding houden. maar film dan een relatief zware trippel ofzo.

aight will do ;)
 
filmen in de PR week... allright! :-)
 
okay hier is de training!!

Squats

5x47.5kg
5x55kg
5x62.5kg
5x72.5kg
5x85kg

tja dat was de pr, maar aangezien dit zowat de eerste keer is dat ik squat kun je alles een pr noemen :D ik heb wel nog dit gedaan

2x100kg

ik wou mijn limieten ook eens checken, ik heb het gefilmd, en de form was hèèl slecht, maar dat was omdat de eerste zo slecht was dat ik snel nog een tweede probeerde. Bij de zware sets neigen mijn knieen naar binnen, is dit te wijten aan inflexibiliteit of iets anders. Iemand?

Bench Press

5x45kg
5x52.5kg
5x60kg
5x70kg
5x80kg (pr)

dit is wel een PR te noemen, en het ging veel gemakkelijker dan ik dacht, gewoon goeie mentale voorbereiding!! ;)

Rows

5x32,5kg
5x37,5kg
5x42,5kg
5x47,5kg
5x52,5kg

nog altijd redelijk easy..

Dips

3x11 BW

één van men favoriete oefeningen :)

assistance: hanging leg raises enzo

hier is een klein filmpje van mijn squats, het eerste is 5x85 en het tweede 2x100, beschamend slechte form dus niets van aantrekken, ben nog niet klaar voor dat gewicht blijkbaar :o

http://youtu.be/IR57GZeYxn4
http://youtu.be/IR9C2EhTF90
 
is normaal hoor dat bij zware sets de knien naar binnen willen gaan, gewoon tegenwerken :-) qua form is dit toch ok? is een zwaar gewicht, maar je hapert nergens... gewoon doorgaan zou ik zeggen :-)
 
en dat de onderrug aan het onderste gedeelte van de squat een beetje bolt is ook niet erg? ik span alles op maar bij die diepte lijkt een rechte rug me fysiologisch onmogelijk..
 
zolang je kont niet mee naar onder/binnen plooit, denk ik niet dat dit een probleem is. Je zal merken dat bij lichtere gewichten de rug minder zal bollen. Maar ik hoop dat andere mensen je beter advies kunnen geven dan ik :-)
 
In mijn ogen goeie squat, knieen moet je zelf naar buiten duwen (die plooien naar binnen omdat de adductoren de functie overnemen van de spier die normaal dan moet werken / of omgekeerd).

Onderrug bolling is in dit geval spanningsverlies denkik? Iets rustiger zakken. Zoniet is het wellicht een hip flexor inflexibiliteits probleem, maar zelf heb ik dat ook nog niet tegoei kunnen fixen dus misschien moet je eens even posten in het "Filmen van lifts een idee" topic voor techniek check
 
ja, het kan wel zijn dat ik te snel wil wezen, en dat mijn form daarom wat inboet, goh veel waar je op moet letten bij squats :S
 
training van vandaag,

SQ

5x52,5
5x60
5x67,5
5x67,5

easy, maar vandaag was wel echt een 'Form check', ik zorgde ervoor dat echt alles inorde was, rug recht, borst naar voor, kin naar beneden, net beneden parallell, knieen niet naar binnen, hip drive, etc... zien of we dit ook kunnen bij de 3x3 van vrijdag :D

MP

5x32,5
5x37,5
5x42,5
5x50

leuke oefeningen, geen problemen :)

Deadstop DL

5x82,5
5x92,5
5x107,5
5x120

alles haalbaar, maar bij die 120 ging ik wel even in beast mode a la Kazmaier, echt nice gevoel :D

kijk uit naar vrijdag, dan zullen we komen de echte Pr's en dan zal ik wel filmen (ik dacht dat ik die 5x120 ook had gefilmd maar op het verkeerde knopje gedrukt natuurlijk :mad:)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven