Fitness Seller

Guts Forever (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Abbo!
Ga vandaag zelf ook aan de slag met een programma afgeleid van Bill Starr.
hey! welkom, hou me op de hoogte als je log open gaat.

ooh, dan heb ik wss niks te doen :D als je mee gaat doen kom ik mss wel kijken! moet ik wel met de trein maar soit.

ok training van vandaag! vandaag was de motivatie er wel maar het lichaam wou niet echt mee, dus twas een beetje worstelen :D

SQ

5x52.5
5x60
5x67.5
5x77.5
5x90

BP

5x50
5x57.5
5x65
5x75
5x85 (pr)

tfoe! wel gelukt die laatste set :D

BOR

5x40
5x45
5x50
5x55
5x60

Dips

5x11.25
5x13.75
5x16.25

nu ik er bij nadenk denk ik dater teveel gewicht aan mijn dipriem hing bij de laatste set 10+5+2.5+1.25, dus eig 18.75, niet moeilijk dat het zwaar aanvoelde :D

assistance: hanging leg raises, wrestler's bridge.
 
hey! welkom, hou me op de hoogte als je log open gaat.


ooh, dan heb ik wss niks te doen :D als je mee gaat doen kom ik mss wel kijken! moet ik wel met de trein maar soit.


BP

5x50
5x57.5
5x65
5x75
5x85 (pr)

tfoe! wel gelukt die laatste set :D

Je moet meedoen man :D niet alleen komen kijken :)

Sterke bench!!
 
Je moet meedoen man :D niet alleen komen kijken :)

Sterke bench!!

ja en dan DIK op mijn zak krijgen :D no way!! van de moment dat ik een BW MP heb overweeg ik het :D
 
LOL is toch om bij te leren :-) en een Bw mil press.. dan kan Ik nog lang wachte ;-)
 
daarom trainen we ook e :D
 
ok woensdag geen training (shame on me) maar hier is de training van vandaag!!

SQ

5x52.5
5x60
5x67.5
5x77.5

3x92.5

8x67.5

BP

5x50
5x57.5
5x65
5x75

3x87.5 (pr)

8x65

triple was verbazend makkelijk :D

BOR

5x40
5x45
5x50
5x55

3x62.5

8x50

eerste vier setjes met Fat gripz, daardoor waren men voorarmen wel 'fried' :D

Biceps Curls FG

8x25kg
8x27.5kg
8x30kg
 
Zal nog ni dat die triple easy was na een 5x90 bench :D
 
how what? :D waar haal jij 5x90 bench? :D
 
Vergist, twas 5x90 squat :D
 
ja kdenk het ook, want 5x90 BP zou idd al nice zijn :D
 
sterke training man, die bench gaat er binnenkort aan! :-)
 
kzou al blij zijn met de 3x90 :D
 
Sterke BP. Hoeveelste week begint maandag voor jou?
 
morgen begin ik aan week 7, alles gaat nog goed, maar ik begin te twijfelen of Bill starr wel het perfecte programma was om mijn 'PL carriere' mee te beginnen, na veel te lezen op stronglifts besef ik dat ik beter was begonnen met het stronglifts programma, aangezien ik nog nooit had gesquat echt. Maar ja zoveel zal het wel niet uitmaken en ik kan nog steeds erna Stronglifts draaien he
 
morgen begin ik aan week 7, alles gaat nog goed, maar ik begin te twijfelen of Bill starr wel het perfecte programma was om mijn 'PL carriere' mee te beginnen, na veel te lezen op stronglifts besef ik dat ik beter was begonnen met het stronglifts programma, aangezien ik nog nooit had gesquat echt. Maar ja zoveel zal het wel niet uitmaken en ik kan nog steeds erna Stronglifts draaien he

True that. Maar zolang je goed geconcentreerd blijft squatten, kun je deze ook wat bijtrekken. Dat kan nooit kwaad voordat je aan SL begint. Ik begin vanmiddag aan week 2 van BS/Madcow.
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Back
Naar boven