Fitness Seller

Guts Forever (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

5 reps, dam ik denk dat je een goede kans maakt om de 1x100 voor ons te benchen (weliswaar thuis dan :-) ) succes!

haha, ja ik denk dat 1x100 er wel in zit, maar kwenie wanneer ik dat zou testen, kdenk trouwens wel dat 5x92.5 de max is zo'n beetje, want het ging wel HEEL traag op het einde :) 5x95 gaan we proberen maar ik vrees voor een fail.
 
ik geef mezelf een 4-5tal weken en ga dan een poging wagen denk ik :-)
 
wat een k*ttraining

SQ

5x60
5x67.5
5x75
5x75

MP

5x42.5
5x47.5
5x52.5
4x60

ja, je ziet het, 5x60 proved too much. Ik heb na enkele minuten nog 1x60 eruit kunnen persen maar ja, dat telt niet e. Kwenie mss was het gewoon mijn dagje niet. volgende keer terug proberen.

DL

5x60
5x100
5x132.5
1x140
1x150 (pr)

als straf voor de MP wat singles gedaan. Ik merk dat ik goed ga op singles bij de DL, mss wat meer doen.


Kben wel slechtgezind nu, als die 5x60 er volgende week niet aangaat zal ik maar moeten deloaden e, nooit gedacht dat de MP eerder zou failen dan de BP :)
 
4x60kg MP is toch sterk? lekker bezig :D
volgende keer gwn 5x60kg :)
 
kwas er gewoon van overtuigd dat ik die set ging halen :( maar ja volgende keer hopelijk beter!
 
niet teveel van je zelf eisen, je presses gaan hardt (ja met dt) vooruit! :D
 
Je zegt in je signature dat je MP pathetic is, maar in verhouding met BP is hij behoorlijk goed! Mijn 1RM BP is 1x125 op een goede dag... mijn MP de helft! Zou er graag wat BP voor inleveren om mijn MP op te trekken.
 
Je zegt in je signature dat je MP pathetic is, maar in verhouding met BP is hij behoorlijk goed! Mijn 1RM BP is 1x125 op een goede dag... mijn MP de helft! Zou er graag wat BP voor inleveren om mijn MP op te trekken.

man jou bench is idd wel sterk zeg!! :O jij bent bezig met Jim Wendler's 5-3-1 niet? Hoe bevalt het je? kheb gehoord dat de resultaten erg goed zijn, maar gewoon traag zijn (elke cycle pas gewicht erbij niet?)
 
Guts, stop crying about the MP :-) mijn is 1x60 max tot hiertoe :-) de 4x60 zou SICK zijn voor mij... dus dikke MP gast!
 
ik heb mijn traantjes al lang gedroogd hoor warres :D volgende keer gewoon beter. Hoe kan het trouwens dat die gast S4ndro 5x5 60kg overhead pressed?!! das eigelijk toch echt ziek niet? aangezien hij evenveel weegt als mij..
 
man jou bench is idd wel sterk zeg!! :O jij bent bezig met Jim Wendler's 5-3-1 niet? Hoe bevalt het je? kheb gehoord dat de resultaten erg goed zijn, maar gewoon traag zijn (elke cycle pas gewicht erbij niet?)

Mijn bench - niets bijzonders trouwens als je hier rondkijkt ;) - loopt voor omdat ik er het eerst mee ben begonnen. Naarmate ik de sport leuker begon te vinden, ben ik ook DL en SQ gaan doen. MP kwam als laatste daar nog bij, eigenlijk pas serieus als compound toen ik Wendler ben gaan doen. Wendler is fantastisch voor lifters die niet meer snel (wekelijks, tweewekelijks, zoiets) vooruitgaan. Je kunt wel zeggen dat het langzaam gaat, maar sneller lukt toch niet. Bovendien: 5 kg per maand erbij is 60 kg per jaar, als je het volhoudt. Niet beroerd, toch? (Op de presses doe je 2,5 kg/maand erbij, dus 30 kg per jaar).
 
  • Like
Waarderingen: Guts
s4ndro is niet sterker, hij staat gewoon enkele trainingen voor.

Guts wanneer ga je maxen op bench want ik wil je voor zijn :fire:!
 
Mijn bench - niets bijzonders trouwens als je hier rondkijkt ;) - loopt voor omdat ik er het eerst mee ben begonnen. Naarmate ik de sport leuker begon te vinden, ben ik ook DL en SQ gaan doen. MP kwam als laatste daar nog bij, eigenlijk pas serieus als compound toen ik Wendler ben gaan doen. Wendler is fantastisch voor lifters die niet meer snel (wekelijks, tweewekelijks, zoiets) vooruitgaan. Je kunt wel zeggen dat het langzaam gaat, maar sneller lukt toch niet. Bovendien: 5 kg per maand erbij is 60 kg per jaar, als je het volhoudt. Niet beroerd, toch? (Op de presses doe je 2,5 kg/maand erbij, dus 30 kg per jaar).

ohw 5kg, ja das op zich wel nice, zeker omdat het eigelijk voor ervaren lifters is zoals je zei :)

s4ndro is niet sterker, hij staat gewoon enkele trainingen voor.

Guts wanneer ga je maxen op bench want ik wil je voor zijn :fire:!

images?q=tbn:ANd9GcTGLkj5TqvyUK3jqNf19iaSc6NgZcpS6FHV7ibuL17He60andvHmS5R5v0t.jpg


ik zal vrijdag de 100 eens proberen, moest ik nog energie hebben na de triple.
 
Damn dat is te vroeg voor mij! Success, ik denk wel dat het gaat lukken :) !
 
ik heb mijn traantjes al lang gedroogd hoor warres :D volgende keer gewoon beter. Hoe kan het trouwens dat die gast S4ndro 5x5 60kg overhead pressed?!! das eigelijk toch echt ziek niet? aangezien hij evenveel weegt als mij..

Volgens mij is zijn squat nu ook sterker als die van mij, maar hij traint dan ook doelgericht op die compounds hé... ik hoop binnen een paar weken op S4ndro's niveau te komen, ben nu ook terug volop op compounds aan het focussen met Texas. Je kan niet verwachten dat iedereen met hezelfde bw 'even sterk' is natuurlijk :D Een wijs man (eigenlijk Andy88 ;)) zei ooit: The samoerai knows he has a sword, but chooses not to use it.
I rest my case ;)

Damn dat is te vroeg voor mij! Success, ik denk wel dat het gaat lukken :) !

one day... ;)
edge-with-randy-orton.jpg
 
MP

5x42.5
5x47.5
5x52.5
4x60

ja, je ziet het, 5x60 proved too much. Ik heb na enkele minuten nog 1x60 eruit kunnen persen maar ja, dat telt niet e. Kwenie mss was het gewoon mijn dagje niet. volgende keer terug proberen.

MP is gewoon rot om progressie op te maken. Ik heb er ook steeds de grootste moeite mee.
En daarbij heb je ervoor al gesquat. Wat je core al goed heeft aangesproken.
Als je één repje te kort komt bij de rep out, kan je die nog altijd push pressen.
1 repje mag het wel ;)
 
denk dat die 1x100kg bench er echt wel in moet zitten kerel, ben benieuwd naar morgen! :D
 
Volgens mij is zijn squat nu ook sterker als die van mij, maar hij traint dan ook doelgericht op die compounds hé... ik hoop binnen een paar weken op S4ndro's niveau te komen, ben nu ook terug volop op compounds aan het focussen met Texas. Je kan niet verwachten dat iedereen met hezelfde bw 'even sterk' is natuurlijk :D Een wijs man (eigenlijk Andy88 ;)) zei ooit: The samoerai knows he has a sword, but chooses not to use it.
I rest my case ;)

hah, wijze raad :D maar jij traint toch ook op bijna uitsluitend op compounds? maar jij traint eigelijk eerder voor SM niet? (log, farmer walks, etc.)?

---------- Post toegevoegd Thu 13 Oct 2011 om 17:29 ----------

MP is gewoon rot om progressie op te maken. Ik heb er ook steeds de grootste moeite mee.
En daarbij heb je ervoor al gesquat. Wat je core al goed heeft aangesproken.
Als je één repje te kort komt bij de rep out, kan je die nog altijd push pressen.
1 repje mag het wel ;)

ik had hem nog geprobeerd te pushpressen :o das nog het ergste :D maar kwist niet goed hoe en had het momentum verkeerd ingeschat. Volgende week moet het wel lukken zenne!!
 
ik heb de laatste weken meer op SM getraind, met de SM Asse en SM Liedekerke, en heb daardoor terug wat techniek in te halen met de compounds :-) ik blijf nu bij Texas tot eind dit jaar en ga nu vooral op compounds groeien. Maar vrijdag blijft uiteraard een event dag, zolang het weer het toelaat :-) morgen goed weer = morgen een farmertje ;-)
 
aight keep me posted!! :)
 
Back
Naar boven