AndroidHealthClinic

Guts Forever (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Vrije plekje obviously rear delt rows oid ;)
 
  • Like
Waarderingen: Guts
dumbbell rows it is :)
 
de v-shape nog tighter zetten ;-)
 
squatsss!!@ die vrije plek
 
nei maat, als ik deadlifts en squats op dezelfde dag zet krijg ik weer last van mijn liesstreek :) en ik zou die graag pijnvrij houden :)
 
waar woont ge?
 
berchem, waarom? :P
 
berchem, waarom? :P

Antwerpen?

Ga bij Jimmy trainen :)

Uurke rijden.

Als da in Oost-Vl is kunt ge beter bij Woopy gaan trainen, is in Aalst.
 
Wat denken jullie nu? :D

Ik denk dat die MP smerig ga stijgen!!

En da vrij plekje zeker voor goeie oude rows benutten, maar die woensdag training zal snel voorbij zijn denkik dus misschien nog wat abs erbij steken ook.

Alsook als ge strongman wilt trainen kunt ge ook altijd eens bij ons langs komen, dat is wat dichter. Maar het is er nu wel het seizoen niet meer voor! :D Tzal misschien voor volgend jaar worden.
 
ab work zit er sowieso in, maar dat vermeld ik niet :) ik wil echt wel eens meedoen met jullie :) mss in de lente of zomer
 
maandag training

SQ

5x67.5
5x75
5x82.5
5x92.5
4x105

fail :o was men dagje niet, maar ik verzeker je wel één ding, elke squat dat ik doe is ass to the grass, dus ja dat maakt ze wel echt zwaar :) volgende keer pak ik hem wel.

BP

5x57.5
5x65
5x72.5
5x82.5
5x95

pfoe wordt al zwaar :D

BOR

5x62.5
5x67.5
5x72.5
5x77.5
5x82.5

laatste set was cheater mccheaterstein xD volgende keer een beetje stricter

Dips

3x10 bodyweight
wou niet terug een blessure oplopen :)

tja squats waren gay, maar ja moet me volgende keer beter mentaal voorbereiden.
 
Sterke training man. BOR is ook heavy!
Volgende keer kun je proberen de laatste rep bij SQ iets minder diep te doen dan ATG.
Alles beneden parallel is prima.
 
shit man, blijft harde training hoor! no stress on the squat, die komt er wel hoor. Eind dit jaar 120 minstens! ;-)
 
die BOR is echt sick man, goed bezig!
 
mooie training!Kijk er naar uit om ook zulke trainingen te doen met madcow.
 
thx everyone!!! ik denk dat ik in het vervolge de laatste set met belt ga squatten, kheb gemerkt dat dat steun geeft (mentaal en fysiek).

---------- Post toegevoegd Mon 14 Nov 2011 om 23:13 ----------

@ Sandro: laat me weten wanneer je aan madcow begint, je zult gegarandeerd enorme gains maken ;)
 
thx everyone!!! ik denk dat ik in het vervolge de laatste set met belt ga squatten, kheb gemerkt dat dat steun geeft (mentaal en fysiek).

---------- Post toegevoegd Mon 14 Nov 2011 om 23:13 ----------

@ Sandro: laat me weten wanneer je aan madcow begint, je zult gegarandeerd enorme gains maken ;)
Doe nu een aangepaste versie van madcow. Mijn bench doe ik anders omdat die nog kan groeien. Maar volg de dagen wel al zoals madcow. En als mijn bench vastloopt schakel ik helemaal over naar madcow.
 
Film die squats maar eens ipv mil presses ;)
 
Squats lijken mij goed man! Enkel voor uit te pakken zou ik de pins lager instellen!
Volgende keer eens een side view!
 
Back
Naar boven