XXL Nutrition

Guts Forever (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

I knowz man, I knowz :cool:
 
:roflol:
 
2de week Squats und Milk

SQ

20x67,5

Begint toch al te wegen :D

MP

3x35
3x40
3x45
3x52,5
3x52,5

Lightweight

Fat Bar Pull Ups

9xBW
7xBW
6xBW

Whoops, eerste set was minder deze keer, de laatste was dan weer beter, dit zijn allemaal grip fails trouwens; kan ook ni anders e :)

Fat Bar Curls

5x22,5
5x27,5
5x30
5x40

Man die curls waren echt zwaar, ik hoop dat ik mijn voorarmen niet overbelast met al dat Fat bar werk, maar ja ni klage en gan :)
 
go guts, nice squats. vraag mij af hoeveel gewicht ik 20x kan squaten
 
na 6-9 weken ZOU je je 5 rep max moeten squatten, afhankelijk van of je 2 of 3 keer per week squat :)
 
Hey mss een setje chins er tussen gooien zonder fat grips, kwestie van rugspieren volledig e belasten.
 
Ik kan na die drie setjes nog wel een gewoon setje doen idd, zal ik volgende keer proberen, kdacht dat ik met de weighted pullups op vrijdag wel genoeg zou hebben :), mijn doel is nu gewoon om mijn grip zo sterk mogelijk te maken, mijn uiteindelijke doel is om nooit te moeten deadliften met een mixed grip, altijd dubbel overhand dus, denk je dat dat mogelijk is? Het is me tot nu toe gelukt maar ik weet niet hoe lang ik dat vol houd :D
 
A je doet meer keer per week chins ? Ook heavy zonder fat grip, ignore dan ;)
 
je zult het vrijdag wel zien :)

---------- Post toegevoegd Mon 12 Dec 2011 om 21:41 ----------

deze woensdag maxen op de bench trouwens, heb er zin in :)
 
holla at ma new barbell Bishes!!!!

[Link niet meer beschikbaar]

oh u jelly :D nene, ik krijg hem van mijn eige bitch de schat :) ze legt 175 euro bij dus ik moet maar 60 euro betalen ofzo,

maar shit die strengthshop heeft echt wel nice materiaal, en goeie barbells voor niet al teveel geld.
 
Dit is een weightlifting bar dat weet je toch he. Oly lifts
 
ja hoor, maar ik dacht datie wel kon dienen voor deadlifts ook :) gebruik hem gew voor deadlifts en powercleans (alles buiten het rack zowat) nu nog een betere bar voor Squats en benches, wss de 1500lbs barbell van helisports.
 
Allright sounds good :)
 
holla at ma new barbell Bishes!!!!

[Link niet meer beschikbaar]

oh u jelly :D nene, ik krijg hem van mijn eige bitch de schat :) ze legt 175 euro bij dus ik moet maar 60 euro betalen ofzo,

maar shit die strengthshop heeft echt wel nice materiaal, en goeie barbells voor niet al teveel geld.

Mooi cado :cool:

or does she think u need more muscles? :trollfacex:
 
^ nope, ze haat het zelfs dat ik train :) maar ze weet nu al wel dat ze me niet moet laten kiezen tussen trainen en haar :D dus ze heeft het opgegeven en zo laat me doen, maar ze staat er nog altijd niet helemaal achter

n/c :D
 
Back
Naar boven