MuscleMeat

Guts Forever (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Netjes, dit is nog verre van een true 20repper, keep going.

Ff wat tips:

-normaal racken en in de cage squatten, zeker als het echt zwaar wordt
-probeer meer belly breathing te doen dan met je longen om het zo te zeggen, dikke buik
 
Gaat lekker voorlopig!
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Netjes, dit is nog verre van een true 20repper, keep going.

Ff wat tips:

-normaal racken en in de cage squatten, zeker als het echt zwaar wordt
-probeer meer belly breathing te doen dan met je longen om het zo te zeggen, dikke buik

Das de eerste keer dat ik zo rack hoor, ik wou eens een andere angle proberen voor het filmen en dat belly breathing zal ik eens proberen vrijdag :)
 
woensdag training!!

DL

4x97,5
4x107,5
4x122,5
4x137,5

gaat goed, proberen de 4x150 te halen (lijkt zeer doenbaar op dit moment) en dan zien wat voor 'carryover' het heeft op de normale DL :)

Bottom Position Bench Press

5x55
5x60
5x67,5
5x75
5x85

Laatste set was eigelijk wel uitdagend!!! kben benieuwd hoe ver ik kom met deze bench variatie, 1 ding is zeker, mijn normale bench zal er zeker op vooruitgaan op deze manier.

Dips

3x14BW

kwou met dit schema de 3x15 halen, dat zal hoogstwaarschijnlijk volgende week al gebeuren :D iemand iedeën voor wat ik daarna moet doen, 3x10+2.5kg en dan opbouwen in gewicht ofzo?
 
Ik zou zwaardere dips doen ipv met 2,5 kg

bw+5
bw+10
bw+15 etc
 
ok das waar, kvind wel iets leuks voor de weighted dips :)
 
Zwaardere dips wordt ge imo sterker van dan wat gepomp op 15 reps :p
 
ja hoor, maar in mijn volgend schema doe ik dips 5x5 met zware gewichten, maar voor ik dat doe wou ik eens kijken hoe goed ik het kon doen met BW dips :)
 
110kg bench (goede presspower)
en 80kg bw

dips op 20-30kg doen dus! :D
ik heb met mn 90-93kg bw al 7xbw+20kg gehaald :)
 
mijn record dips was 4x+26.5kg, nu proberen zo hoog mogelijk te gaan, ooit pak ik eens een schema met dips ipv bench, zien wat dat geeft
 
nee, dips altijd als assistence doen. het gaat uiteindelijk toch om 120kg bench toch??
 
of 180 bench :D kvind dat je alles moet proberen, werkt het niet, tja dan hou je er toch een sterke dip aan over e :)
 
haha ga je gang!
wat is jou progressie dit jaar?
mijne squat van 80kg in smith op 8 herhalingen naar 1x130kg los
bench 80 naar 110kg
deadlift 5x100kg naar 160kg :)
 
goh mijn progressie, eens kijken

Squat: 1x100 --> 2x130
Bench Press: 1x100 --> 5x100 (vind ik persoonlijk mijn beste vooruitgang)
deadlift 1x140: --> 5x140
Strict Press: 8x50 --> 5x65

redelijk goed jaar gehad :) maar het meeste van dit zijn noodgains (dit is ook het jaar dat ik met zuivere krachttraining ben begonnen e)

Doelen voor volgend jaar:

SQ: 180
BP: 120
DL: 200

kdenk wel dat ik deze doelen haal, moest ik er 1tje niet halen dan was het de DL (volgend jaar wordt de focus op Squats gezet :) )
 
das al een voorbereiding op volgend jaar e!! :D trouwens kzou ooit nog 20x140 willen squatten (no troll) kzag een chinese athleet het doen, dus dan kan ik het ook :) ohja en 60kg curlen #supahdude
 
kvind dat je alles moet proberen

Vind ik ook! Zeker als ge het ook afweegt tegen bestaande werkende schema's enz. Op het einde van het schema analyseren en zien wa het zegt!
 
vrijdag trainink

SQ

20x87.5

damn moest voor de eerste keer een beetje vechten voor de laatste reps, maar ik denk dat dat komt omdat ik gisteren zo'n anti-verkoudheid/bronchitis pil had genomen en helemaal nok was gegaan (lag om 10u in me bed :D) volgende week gaat het wel beter gaan.

MP

5x40
5x45
5x50
3x60
1x62,5

heerlijk om die 60 terug vast te hebben :)

Pull Ups

3x5 BW
1x3 +13.25kg

Power Snatch techniek training

3x30
3x50 en nog wat singles (1x full Snatch)

Snatch is toch beduidend moeilijker dan de power clean, maar ik krijg hem wel onder de knie, wat ik echt opvallend vond was hoe intensief die olympische lifts toch zijn (powerstyle alleszins) je doet wat triples en singles en je staat nat in het zweet!! :O
 
goh mijn progressie, eens kijken

Squat: 1x100 --> 2x130
Bench Press: 1x100 --> 5x100 (vind ik persoonlijk mijn beste vooruitgang)
deadlift 1x140: --> 5x140
Strict Press: 8x50 --> 5x65

Meer dan 30kg gegaind op zijn squat maar dan blij met een benchpressrecord, superdude in tha house :D
 
Back
Naar boven