Fitness Seller

Guts Forever (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Als guts 20x100 doet gelooft hij meer in jezus dan de paus..:p
 
voor de ongelovigen onder ons zal het gebeuren vastgelegd worden op film, amen :D

update: beentjes zijn stijf :D eerste keer in een LANGE tijd dat ze dezelfde dag nog stijf zijn.
 
voor de ongelovigen onder ons zal het gebeuren vastgelegd worden op film, amen :D

update: beentjes zijn stijf :D eerste keer in een LANGE tijd dat ze dezelfde dag nog stijf zijn.

i like them vids :)
 
it's motiveeting!! :mad:
 
it's motiveeting!! :mad:

7nTnr.png
 
ok rustige woensdag training:

Hex Bar DL

4x105
4x115
4x130
4x145

blijkt dat die hex bar 23kg weegt terwijl ik heel de tijd 15kg rekende (smart Fitness Seller is smart), dus nu reken ik de bar als een cleane 20kg

Bottom Position BP

5x57,5
5x62,5
5x70
5x77,5
5x87,5
1x100

kwou eens kijken of ik die 100 ook bottom position kon douwen, Dit soort bench wordt echt mijn stokpaardje, het leert je explosief zijn at the bottom, je leert recht drukken (minder oneven stijging) en je leert ook goed alles aanspannen, I love it!!

Dips

2x15
1x11

damn helemaal op :) volgende keer 12, 13, 14 en dan heb ik op de laatste training van dit schema 3x15, ga niks rushen met dips want ik kan ze wel gerust doen, maar het is een blessuregevoelige oefening, zeker na die BP BP.

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jan 2012 om 14:37 ----------

ohja vraagje: hoe deadliften jullie? blootvoets of met een soort schoen? Ik was aant denken om van die turnpantoffeltjes te kopen, je weet wel waarmee je int lager altijd mee turnde :D die zitten snug en hebben een harde, platte bodem, of gaat dat te hard rollen?
 
sportschoenen of op sokken :p

Zo van die Nike's (zaalvoetbal achtige dingen) hebben zo een dunne zool dat het zo goed als niks uitmaakt
 
Ik gebruik goedkope nep-All Stars van de Scapino, ook voor squatten trouwens.
 
^ja ik gebruik gelijkaardige schoenen voor squats en al de rest, maar bij DL zou ik toch liever wat dichter bij de vloer zitten :) ook omdat ik zo snel mogelijk weightlifting shoes ga kopen
 
Ik doe box squats en deadlifts met allstars, overheads en free squats met hiel
 
alles met de blote voeten:p
 
puma first round gebruik ik voor alles

goede stevige schoen, met harde platte zool

P11793517.jpg
 
zal mij deze kopen
barefoot+shoes.jpg
 
warres heeft je al beter leren trollen :D
 
Het begint te komen:p
 
ok einde van de week, zwoare training

SQ

20x92.5

jezus ****ing christ ik heb moeten vechten, tis echt iets speciaals die 20 reppers :) het ergste stuk zijn reps 10-15, dan lijkt de situatie echt uitzichtloos :D pas vanaf 15 valt het mee omdat je dan het einde toch wel nabij is :) volgende set zal ik filme, dan kunnen jullie mijn pussy screams ook eens horen :D

MP

5x42,5
5x47,5
5x52,5
3x62,5
1x65

kdenk dat de 75 wel gaat lukken, mijn techniek is er op vooruitgegaan, nu hopen dat niemand hem voor mij pakt :mad:

Pull Ups

3x5 BW
1x3 +15kg

Bicep Curlz

5x27,5
5x32,5
5x35
5x45

heel strictze curls ;)

Snatch training

power snatch lukt aardig heb 3x60kg kunnen doen, kwou eigelijk full squat snatches doen maar wegens het lage gewicht 'squatte' ik naar beneden ipv in de full squat te droppen, dus full snatches zagen er niet uit :D doe nu nog even power snatches :)
 
max mp op het programma dinsdag :D
 
Back
Naar boven