Fitness Seller

Guts Forever (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

ey guts ef een vraagje ben nu 1 week bezig + gister , ik ga volgende week beginnen met verhogen, is het nu 2.5kg/ (5kg) voor deadlift, per kant of in het totaal wat met de week omhoog gaat?
 
ey guts ef een vraagje ben nu 1 week bezig + gister , ik ga volgende week beginnen met verhogen, is het nu 2.5kg/ (5kg) voor deadlift, per kant of in het totaal wat met de week omhoog gaat?

dat mag je eigelijk zelf beslissen, als je deadlift heel goed gaat en easy aanvoelt kan je gerust +5kg doen de eerste weken, daarna wanneer de gewichten moeilijker worden doe je gewoon standaard +2.5kg :) (wat na een tijd meer als genoeg zal zijn :D)
 
dat mag je eigelijk zelf beslissen, als je deadlift heel goed gaat en easy aanvoelt kan je gerust +5kg doen de eerste weken, daarna wanneer de gewichten moeilijker worden doe je gewoon standaard +2.5kg :) (wat na een tijd meer als genoeg zal zijn :D)

Focus vooral op form zou ik zeggen. Beter een nette bench lager in gewicht, dan een leleke bench hoger in gewicht. Ik spreek uit ervaring :o

Succes!
 
dat mag je eigelijk zelf beslissen, als je deadlift heel goed gaat en easy aanvoelt kan je gerust +5kg doen de eerste weken, daarna wanneer de gewichten moeilijker worden doe je gewoon standaard +2.5kg :) (wat na een tijd meer als genoeg zal zijn :D)


hmm , ben nu begonnen met bench press op 60kg , wat is verstandiger 5kg in totaal per week erbij of 2.5kg ? ( per kant 1.25of2.5kg)
deadlift doe ik op het begin inderdaad 5kg aan elke kant erbij tot het echt zwaar begint te woren squat/bench/bor/mp , ben ik nog over aan denken , wat heeft de meest invloed?
 
hmm , ben nu begonnen met bench press op 60kg , wat is verstandiger 5kg in totaal per week erbij of 2.5kg ? ( per kant 1.25of2.5kg)
deadlift doe ik op het begin inderdaad 5kg aan elke kant erbij tot het echt zwaar begint te woren squat/bench/bor/mp , ben ik nog over aan denken , wat heeft de meest invloed?

2,5 kg in totaal, dus 1,25 per kant
 
hmm , ben nu begonnen met bench press op 60kg , wat is verstandiger 5kg in totaal per week erbij of 2.5kg ? ( per kant 1.25of2.5kg)
deadlift doe ik op het begin inderdaad 5kg aan elke kant erbij tot het echt zwaar begint te woren squat/bench/bor/mp , ben ik nog over aan denken , wat heeft de meest invloed?

squat en DL zijn de enige oefeningen waarbij je 5kg per keer ZOU bij kunnen bijdoen, maar bij presses lijkt me dat niet aangeraden, hou het daar maar bij 2.5kg inclements :)
 
Btw guts, 77,5 mp zit er ook wel in als ik het zo zie

Ik heb al viezere grinders gehad :D
 
Als je 2.5kg 3x per week op squat bijvoegt, voeg je 5kg bij op de deadlift aangezien je halft zo frequent deadlift
 
squat en DL zijn de enige oefeningen waarbij je 5kg per keer ZOU bij kunnen bijdoen, maar bij presses lijkt me dat niet aangeraden, hou het daar maar bij 2.5kg inclements :)

oktnx;)
dus bp,mp,bor totaal 2.5kg per week en deadlfit 5kg , squat doe ik ook 2.5kg denk ik omdat ik de techniek ook wel belangrijk vind
 
oktnx;)
dus bp,mp,bor totaal 2.5kg per week en deadlfit 5kg , squat doe ik ook 2.5kg denk ik omdat ik de techniek ook wel belangrijk vind

absoluut, je moet in het begin niet te zwaar willen gaan, wen maar eerst aan de gewichten ;)

en @ jorisl: maxen laat ik nog wel eventjes uit, mss eerst proberen 5x75 te douwen :D
 
tijdje niet gelezen hier en damn! wat een gewichten kerel.. 20x95kg squat is gewoon sick!
 
meh, ik wil eerst boven de 100 komen met die 20reppers :) dan vind ik het noemenswaardig! normaal 20x110 als laatste set!

trouwens wat ik heb gemerkt sinds ik aan de 20reppers ben begonnen, mijn conditie is er opmerkelijk op vooruitgegaan :) Ik merkte het toen ik op de fiets zat vandaag en gisteren dat ik veel minder buiten adem was dan normaal (kfiets altijd als een bezetene daarmee :D)
 
20x110 wordt epic :)
 
Woensdag training!

Hex Bar DL

4x107,5
4x117,5
4x132,5
4x147,5

Bottom Position Bench Press

5x60
5x65
5x72,5
5x80
5x90

Form was een beetje crappy omdat ik snel snel aan het trainen was, volgende keer iets beter doen

Dips
3x12

kleir :)
 
is zo'n hexbaar zijn geld waard? :o
 
eerlijk ben ik er niet zo superblij mee omdat de sleeves gewoon ****ing kort zijn, er kunnen hoogstens 5 (6 op een onveilige manier) 20kg schijven op en met een hex bar kan je zwaarder gaan dan je normale DL dus daar ga je snel over zitten, als je er toch 1 wilt kopen, koop dan eentje van Watson Gym equipment, de heavy duty version, die kan je tenminste deftig laaien
 
Jij hebt barbarian schijven? Deze zijn ook redelijk dik ivg met andere
 
tja 4cm, dat lijkt me nu toch niet zo dik :S
 
Eleiko 20kg plates 23mm waddap
 
Back
Naar boven