AndroidHealthClinic

Guts Forever (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Heb jij eleiko plates? :o
 
ik heb liever wat dikkere schijven, dan lijk ik sterker :trollface:
 
ik heb liever wat dikkere schijven, dan lijk ik sterker :trollface:

haha klopt als je 140kg drukt met Eleiko plates lijkt het helemaal nergens naar, nee doe mij ook maar veel te dikke schijven:cool:
 
niet overdrijven
[Link niet meer beschikbaar]

de bumpers zijn idd wat duurder
 
guts toen jij aan het opbouwen was met stronglifts 5x5 , en de faal kreeg op 5x5 , ben je toen meteen overgegaan op 3x3 + na setjes??.

p.s. vandaag zei me trainingsmaat dat ik flink scheef ging , heb het denk ik zelf aangeleerd toen ik eerst nog altijd aan het klote was alleen , of komt het door mijn borst, heb 1 borst ietsjes dikker komt door het kraakbeen, vanaf vroeger al , maja moet je over paar jaar niet meer zien als ze allebei bruut dik zijn:p
 
guts toen jij aan het opbouwen was met stronglifts 5x5 , en de faal kreeg op 5x5 , ben je toen meteen overgegaan op 3x3 + na setjes??.

p.s. vandaag zei me trainingsmaat dat ik flink scheef ging , heb het denk ik zelf aangeleerd toen ik eerst nog altijd aan het klote was alleen , of komt het door mijn borst, heb 1 borst ietsjes dikker komt door het kraakbeen, vanaf vroeger al , maja moet je over paar jaar niet meer zien als ze allebei bruut dik zijn:p

bij Texas Method probeer je steeds de 5x5, lukt dit niet en geraak je maar tot 4x5, of 3x5 + 1x4 ofso dan kan je oftewel naar 3x5 gaan, of de week erna hetzelfde terug proberen. Maar als je nu al zou falen, dan denk ik dat je te hoog begonnen bent (ik dacht dat je nog maar net begonnen was met stronglifts? ). Feit dat je 'scheef' gaat, kan zijn dat het gewicht te hoog is en daarom de form niet meer 100%, of dat gewoon je form slecht is.
 
Yup gewoon even in gewicht zakken dat het terug makkelijk is en opnieuw beginnen = basis methode die altijd werkt

vsral
Ik checkte de amerikaanse sites, die zijn precies wat duurder!
Zelfde site, wedstrijduitvoering, of is dit een bumper?: [Link niet meer beschikbaar]
:D duur ijzer!
 
Schijven die ik had gepost waren metal, ipf goedgekeurde powerlift schijven.

Dit zijn gewichthefschijven, bumpers dus.
Het feit dat ze zo duur zijn komt gewoon door de prijs van de machines (enorme nauwkeurigheid), het nawegen, het testen,en natuurlijk de materialen.
 
heb je log gevonden ;)

abo, kan ik je in de gaten houden :D

fijne halter heb je, ik ga je op de hoogte houden omtrent mijn keuze :)
 
guts toen jij aan het opbouwen was met stronglifts 5x5 , en de faal kreeg op 5x5 , ben je toen meteen overgegaan op 3x3 + na setjes??.

p.s. vandaag zei me trainingsmaat dat ik flink scheef ging , heb het denk ik zelf aangeleerd toen ik eerst nog altijd aan het klote was alleen , of komt het door mijn borst, heb 1 borst ietsjes dikker komt door het kraakbeen, vanaf vroeger al , maja moet je over paar jaar niet meer zien als ze allebei bruut dik zijn:p
Lees toch zijn gratis e-book! Alles staat erin, dan moet je het niet meer vragen. Heb je toch nog vragen, open een topic en niet in guts zijn log. Dan kunnen er meerdere mensen antwoorden;)
 
bij Texas Method probeer je steeds de 5x5, lukt dit niet en geraak je maar tot 4x5, of 3x5 + 1x4 ofso dan kan je oftewel naar 3x5 gaan, of de week erna hetzelfde terug proberen. Maar als je nu al zou falen, dan denk ik dat je te hoog begonnen bent (ik dacht dat je nog maar net begonnen was met stronglifts? ). Feit dat je 'scheef' gaat, kan zijn dat het gewicht te hoog is en daarom de form niet meer 100%, of dat gewoon je form slecht is.

3x3 kan ook nog niet? klopt, ik ben pas bezig idd met stronglifts 5x5, ben BP op 60kg begonnen vond het wel laag genoeg als je per week 1.25perkant erbij komt , denk dat het scheef gaan komt omdat ik het altijd zo heb aangeleerd, toen ik nog niet serieus deed en altijd alleen ging dus niemand erop lette, maar ga erop lette met trainingen. 60kg is toch niet te laag? om te beginnen 80kg 5x is PR

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jan 2012 om 17:58 ----------

Lees toch zijn gratis e-book! Alles staat erin, dan moet je het niet meer vragen. Heb je toch nog vragen, open een topic en niet in guts zijn log. Dan kunnen er meerdere mensen antwoorden;)

ok sorry, zal voortaan prive-berichten sturen;), ik wou gewoon even de mening van anderen horen als van een boek
 
zotte training vandaag!

SQ

20x100 PR!!

toch maar eventjes voor gegaan :D kmoet zeggen, het gaf een nieuwe betekenis an het woord 'moeilijk' voor mij, maar dat zul je wel zien in het filmpje :)

Breathing Pullovers

MP

5x45
5x50
5x55
5x65
5x67,5

Bicep Curls

5x30
5x35
5x37,5
5x45

aight goeie training, kben blij met mijn 20x100 maar ik ga nu stoppen, mijn spieren zijn moe (overal) en ik merk dat 6 weken 20 reppers meer als genoeg is :) plus volgende week zit ik in de examens dus die rustweek valt precies op het juiste moment (ik ga wel woensdag maxen op Squat en Bench en maandag en vrijdag heel licht trainen).

hier het filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=tCzvlfqUuHs

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jan 2012 om 13:13 ----------

man het einde is echt beschamend zie ik nu xD maar ik kan me echt niks meer herinneren dat ik ben beginnen roepen en shit, kwas echt "WEG" op het einde :D
 
Mooie kreetjes :p

mooi dat ge het gehaald hebt

Niks om u voor te schamen :)

En nu 150+ squat :D
 
Respect ;)

maar ging toch goed? je kon nog stappen :D
 
waggelen is preciezer :P
 
Back
Naar boven