XXL Nutrition

Guts Forever

Bezoekers in dit topic

wow nice!! weet ik waaraan ik me een beetje kan verwachten :D 140 is zou nu echt geen probleem mogen zijn
 
Als ik 20x100 rep kan ik 1x200 :P Respect man, echt goed doorgezet!
 
  • Like
Waarderingen: Guts
wow nice!! weet ik waaraan ik me een beetje kan verwachten :D 140 is zou nu echt geen probleem mogen zijn

Idd! minstens 140, en je zal wel zien dat die vlot gaat.. Dan kan je weer hoger mikken ;)

Veel succes met je pr-training woensdag!
 
  • Like
Waarderingen: Guts
als je even een tijdje een pure kracht schema volgt, dan squat je zo 150.no prob garandeer ik je.

ik zelf heb geloof nooit 20 x 100 :o, maar ik squat makkelijk 150.

je conditie en basiskracht is er ruim voldoende ;)
 
als je even een tijdje een pure kracht schema volgt, dan squat je zo 150.no prob garandeer ik je.

ik zelf heb geloof nooit 20 x 100 :o, maar ik squat makkelijk 150.

je conditie en basiskracht is er ruim voldoende ;)

High rep squats is gewoon iets wat ik af en toe eens ga toepassen, het is een enorme kracht- en uithoudingsbouwer en word al meer dan een halve eeuw gebruikt op kracht te bouwen :)

ooit wil ik de 180kg toch wel minstens 20 keer squatten, lijkt me wel doenbaar.
 
haha 20 x 180, ik zou een doel stellen dat sneller te bereiken is :eek:

maar dat het te doen moet zijn zal ik niet ontkennen, voor anderen dan he, niet voor mij.............:D
 
eerst proberen 20x140 te halen e :D moet binnen dit en 2 jaar zeeeeker lukken, 180 is eerder een einddoel snapje :) the sky is the limit denk ik altijd!!
 
Gratz Guts! 20x100k is toch en mooie mijlpaal :D
 
ga je nu door tot 20x140 of doe je eerst nog een ander schema?
 
ziet er me leuk schematje uit :) if succes, i shall do it 2 ;)
 
IF succes? :mad:
 

:) als inderdaad het behaalde resultaat overeenstemt met het schema (PR volgens schema vs actual PR). Als dit op 6 weken maar bv 2kg oplevert, best een ander schema dan.
 
als je even een tijdje een pure kracht schema volgt, dan squat je zo 150.no prob garandeer ik je.

ik zelf heb geloof nooit 20 x 100 :o, maar ik squat makkelijk 150.

je conditie en basiskracht is er ruim voldoende ;)

het is breathing style, je zult verbaasd zijn hoeveel je er uit kunt blijven persen (zeker als je een poosje naar een gewicht toewerkt). ik had destijds de 20x100 ook gedaan aan 1x 140. 20x140 had ik geloof ik pas toen ik om en nabij de 1x180-185 zat qua max strength.
 
Laatst bewerkt:
:) als inderdaad het behaalde resultaat overeenstemt met het schema (PR volgens schema vs actual PR). Als dit op 6 weken maar bv 2kg oplevert, best een ander schema dan.

ik snapte het hoor ik was maar aant het trollen :P
 
eventjes Bench Press Maxen gedaan aangezien de onderrug nog eventjes wou rusten!!

5x40
2x60
1x70
1x80
1x90
1x100
1x110
1x115 PR!!
0x117.5

allright!!! :D de 120 komt in de buurt!!!
 
Laatst bewerkt:
Ook weer zo'n epic voorbereiding zeker? :D
 
Back
Naar boven