XXL Nutrition

Guts Forever (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

hier is de training van vandaag, ging supernice!!

SQUAT

5x5
112,5

gewicht is easy maar heb nog steeds pijn aan mijn linkerkuit (vooral tibialis en soleus als ik het correct aanvoel) maar tijdens het squatten eigelijk geen last van dus we gaan voort :)

BENCH

5x57,5
5x65
5x75
5x85
5x97,5

ging heel clean, weet nog goed wat een struggle 5x97.5 ooit was, kben benieuwd wat 5x100 nu zegt :D

POWERCLEAN

3x52,5
3x60
3x67,5
3x75
3x85

was begonnen met de PC, en de gewichten tem 75 gaan goed maar boven de 80 zijn volgens mij iets te traag, ik rack het gewicht wel probleemloos dus dat wilt toch zeggen dat je snel genoeg was, dus tzal wel tussen mijn oren zitten :)
 
sterke PC hoor kan altijd gebeuren dat het tussen je oren zit. had het laatst ook met push jerk.
 
  • Like
Waarderingen: Guts
tja las je hem succesvol racked dan heb je in principe alles juist gedaan e :D
 
gaat lekker hier zie ik wel, keep it up!
 
  • Like
Waarderingen: Guts
training van vandaag!

DEADLIFT

5x95
5x107,5
5x125
5x145

Eerste keer barbell Deadlift sinds het einde van het Bill Starr Programma, daartussen enkel 6 weken Hex bar DL en powercleans, en vandaag pull ik makkelijk 5kg boven mijn vorige 5rm, zucht, ging MP maar zo makkelijk vooruit :)

MILITARY PRESS

5x37,5
5x45
5x52,5
5x60

Als ik me sterk genoeg voelde had ik de 5x67.5kg nog eens geprobeerd maar **** it, ga geen energie verspillen en probeer het binnen 3 weken nog wel eens.

PULL UPS

4x5 +2,5kg

Damn, ik suck echt in pull ups :D khaat de oefening echt hard omdat het gewoon zo hard aanzet tot cheaten (schommelen, met de benen trappen enzo), gewoon niks voor mij (raar dat alle oefeningen die ik haat betrekking hebben op de lats, namelijk pull ups en barbell/dumbbell Rows)

Kheb ook nog wat met heavy grips gespeeld, en kben erachter waarom mijn rechterhand sterker is dan de linker (kben links dus normaal is het omgekeerd), die dingen zijn voor rechterhanden gemaakt -_-, als je ze in je linker houdt zit het beentje aan je vingers veel verder dan als je ze in je rechter houdt, omdat die veer nu eenmaal van links naar rechts draait, ongeacht in welk hand je ze houdt.

Mss dat velen dit al wisten maar ik dus niet :D
 
lekkere training hoor,

vergis je niet, er zijn niet veel mensen die op een correcte manier veel pull-ups kunnen maken hoor.

als je het aan niet krachtsporters vraagt, zal 1 op 10 zich 1x kunnen optrekken. (en de rest helemaal niet)
dit is geen wetenschappelijk bewezen feit ;), bedoel ermee te zeggen dat het gewoon zwaar is :D
 
kprobeer ze echt zo strict mogelijk te doen, dead hang en zo hoog mogelijk, maar na 3-4 reps gaat dat al echt ni meer :D
 
bij mij is veel setjes op pullups + heavy DB rows goed voor rug :)

had maandag 3x10 easy uit deadhang @ 93kg bw

gewoon rug als een malle trainen!!

verder wel lekkere trainingen Guts! sterke powerclean ook
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Kheb ook nog wat met heavy grips gespeeld, en kben erachter waarom mijn rechterhand sterker is dan de linker (kben links dus normaal is het omgekeerd), die dingen zijn voor rechterhanden gemaakt -_-, als je ze in je linker houdt zit het beentje aan je vingers veel verder dan als je ze in je rechter houdt, omdat die veer nu eenmaal van links naar rechts draait, ongeacht in welk hand je ze houdt.

Mss dat velen dit al wisten maar ik dus niet :D

Ik ben rechts en was in het begin links sterker, dus ik weet niet of het klopt wat je zegt.
Inmiddels is rechts wel sterker overigens. Heb ook gemerkt dat het heel veel uitmaakt hoe je hem vasthoudt (ik heb nogal kleine handjes).
 
Pull ups is bij mij zoiets typisch wat ik van tijd tot tijd ff uit men schema moet gooie :) curls is ook zoiets :) nu onlangs nogis chinups gedaan en voelde eindelijk trug bangelijk goed... ni omgeve, row'z de shit ;)

---------- Post toegevoegd Thu 8 Mar 2012 om 20:56 ----------

DEADLIFT

5x95
5x107,5
5x125
5x145

Eerste keer barbell Deadlift sinds het einde van het Bill Starr Programma, daartussen enkel 6 weken Hex bar DL en powercleans, en vandaag pull ik makkelijk 5kg boven mijn vorige 5rm, zucht, ging MP maar zo makkelijk vooruit

je MP is hard vooruit gegaan, je DL staat imo gewoon achter :) hier zou je wel eens op mogen stijgen ;) ik op MP en BE, jij op DL en SQ :p
 
Ik ben rechts en was in het begin links sterker, dus ik weet niet of het klopt wat je zegt.
Inmiddels is rechts wel sterker overigens. Heb ook gemerkt dat het heel veel uitmaakt hoe je hem vasthoudt (ik heb nogal kleine handjes).

nee echt!! je moet de handles maar eens bekijken, ze zijn echt zo gemaakt om in een rechterhand te liggen, maar idd, soms vraag ik me af voor wat voor handen die dingen gemaakt zijn, maar dat meer met de zwaardere veren dat er te groot worden voor men hand.

Pull ups is bij mij zoiets typisch wat ik van tijd tot tijd ff uit men schema moet gooie :) curls is ook zoiets :) nu onlangs nogis chinups gedaan en voelde eindelijk trug bangelijk goed... ni omgeve, row'z de shit ;)
je MP is hard vooruit gegaan, je DL staat imo gewoon achter :) hier zou je wel eens op mogen stijgen ;) ik op MP en BE, jij op DL en SQ :p


Ik verwaarloos mijn DL eigelijk wel een beetje idd, allemaal ten koste van mijn squat en toch gaat die niet super fml -_-, maar ik zorg er wel voor dat ik tegen het einde van het jaar meer dan jou squat ofzo :trollface:
 
good luckz broh :) ik hoop jouw bench eind dit jaar te hebben :) en je MP binne 2j ofso ;)
 
godvershit, gisteren langer doorgezakt dan ik had geanticipeerd :D maar met veel water te drinken voor het slapen heb ik de schade kunnen beperken, kga wel laat op de dag trainen om nog goed te kunnen eten enzo :D
 
vandaag:


SQUAT
5x75
5x85
5x97,5
5x110

kon niet meer, kuit deed teveel pijn en onderrug deed ook nog zeer, volgende week geen squats en powerclean, kga mijn post chain eens de rust geven die ze nodig heeft.

BENCH
5x5 90

bench ging easy, daar ga ik wel mee voort volgende week :)
 
nee echt!! je moet de handles maar eens bekijken, ze zijn echt zo gemaakt om in een rechterhand te liggen, maar idd, soms vraag ik me af voor wat voor handen die dingen gemaakt zijn, maar dat meer met de zwaardere veren dat er te groot worden voor men hand.

Misschien heb ik pas later geleerd om hem goed vast te pakken met rechts, dus dan leek het alleen maar dat ik links sterker was :)
 
nieuwe training!!


BENCH
5x60
5x67,5
5x77,5
5x87,5
5x100

pfoe 5x100, laatste rep was moordend :)

POWERCLEAN
3x52,5
3x60
3x67,5
3x75
3x85

kuitjes deden geen pijn dus toch PC gedaan, maar geen squats.
 
lekker hoor die 5x100!
 
Nette bench. Snel klaar met de train zeker :p ?
 
zal wel zijn, na die laatste set is het even akward... wat kan ik nu nog doen? :P maar klaat het gewoon daarbij, deze week rustig aandoen.
 
sjit man, 5x100, ik hoop eind dit jaar ook zoiets te kunnen loggen :) sterk man!
 
Back
Naar boven