Fitness Seller

Guts Forever (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hoelang heb je nu al last van die kuit en weet je ook precies wat het is? sterkte er maar mee! wel lekkere bench vandaag neergezet zie ik wel
 
sjit man, 5x100, ik hoop eind dit jaar ook zoiets te kunnen loggen :) sterk man!

als het je NIET lukt eet ik de rest van mijn spring collars op :)

hoelang heb je nu al last van die kuit en weet je ook precies wat het is? sterkte er maar mee! wel lekkere bench vandaag neergezet zie ik wel

thx, die kuit is een simpele overbelasting, heb ik opgelopen bij de 2x2 135, en erger gemaakt bij de max attempt, als ik die niet had gedaan had ik er wss nu geen last meer van. Maar ik ben er van overtuigd dat het na een squatloos weekje zeker over zal zijn, kvoel er nu al niks meer van, maar toch om zeker te zijn :)

kuiten zijn als voorarmen, en blessures aan die lichaamsdelen genezen heel traag omdat ze bijna constant in gebruik zijn (staan, iets vasthouden) en omdat het 'kleine' complexe spiertjes zijn, ik zit nog altijd met een voorarmblessure en dat is al van 3 maanden geleden (maar die voel ik enkel en alleen bij curls, alle pulls gaan perfect, twas dan ook bij curls dat ik hem had opgelopen).
 
ik weet er alles van ooit eens met voetbal een scheur in mijn kuit opgelopen heeft toch zeker 8 weken geduurt....:(
 
Kuiten zijn geen complexe spieren hoor :p

En dat constant in gebruik zou ook de recuperatie niet hinderen. Mag/moet zelfs pijn doen volgens enkele grote toonaangevende studies binnen de revalidatie leer
 
het is niet echt de kuit maar het zijn die kleinere onderdeeltjes van het onderbeen, de tibialis en de soleus, maar ja dat hinderd als je moet squatten en die doen pijn
 
Mag/moet zelfs pijn doen volgens enkele grote toonaangevende studies binnen de revalidatie leer
Wanneer moet het pijn doen?

het is niet echt de kuit maar het zijn die kleinere onderdeeltjes van het onderbeen, de tibialis en de soleus, maar ja dat hinderd als je moet squatten en die doen pijn

Stretchen helpt misschien? :dunno:
 
oh ja maar het is gewoon een blessure hoor, geen langlopend probleem, volgende week ben ik er vanaf, zeker weten :)
 
Jammer dat 5x100 niet heel easy ging, denk je dat 5x102,5gaat lukken? Heb je er nog wat bij gebulkt eigenlijk? Hoop dat je snel hersteld van je kuit! Probeer met squat anders gewoon 5x5, ik maak ook goed progressie nu.
 
laatste rep was heel raar, want de 4 ervoor gingen swimmingly :D maar kdenk wel dat 5x102.5 lukt, kben nog niks bijgekomen maar ook niet afgevallen :) en hetvolgende schema dat ik op squats ga pakken is 5x5 op maandag en 1x5 op vrijdag :)
 
Super training vandaag!!

MP

5x40
5x50
5x60
5x67.5 pr!

en met kracht over :) 2 weken geleden had ik dus duidelijk een slechte dag

DL

5x100
5x110
5x127.5
5x147.5

ging ook nog redelijk maar was zwaar :) volgende week verhogen maar deload op de MP (1x3)

had ook pull ups 5x5 gedaan
 
Laatst bewerkt:
presses gaan goed :)
 
5x67,5kg MP, nice! toch voor niks zorgen gemaakt om die ene rep :P

lekkere deadlift ook!
 
presses zijn back on track!!, BW press komt dichtbij :)
 
Youre not a man until u press bw strict ! (unless your fat ;))
 
training van vandaag

POWERCLEAN
5x3 80

1x90
1x95 PR

BENCH
5x5 92,5

kort maar krachtig :)
 
nice bench man!
 
Een bodyweight press is in verhouding en even moeilijk voor iedereen

niet dan? :trollface:
 
Heeft nix met midgets te maken ? Is Savickas een midget ? Heeft strongest shoulders in the world wss
 
Back
Naar boven