MuscleMeat

Guts Forever (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Netjes:cool:
Mooie DL ook!
 
hehe thx, ookal was het een fail :p
 
**** nice! Kan niet wachten tot ik die 3x70 ook zo verneder!
 
  • Like
Waarderingen: Guts
^ also soon, very soon :)

training van vandaag:


SQUAT
5x75
5x85
5x97,5
5x110
5x125

Tfoe zieke pijn in mijn kuiten, raar genoeg alleen tussen de sets en niet zozeer tijdens het squatten zelf, maar tis ongeacht niet prettig, ik hoop echt dat het over is na de vakantie!!

BENCH

5x5 95

Bench was focking easy :)

POWERCLEAN

3x3 82,5

PC's worden moeilijker en moeilijker, het gewicht is niet zozeer het probleem, maar PC's en meerdere reps gaan echt ni samen :) laatste rep is altijd op het randje omdat je al vermoeid bent, zelfs met maar 3 reps

overall goeie training, Ben er nog ni uit of ik volgende week voortga met squats of gewoon de rust uitrek, dat zullen mijn kuiten me wel weten te zeggen maandag.
 
nette PC man

maar je vp lijkt echt wel een stuk hoger dan 11 :P sta denk ongeveer hetzelfde als jij nu.
squat is wel netjes, hoe ging 5x125?
en 5x5x95kg bench easy betekent wel 120kg vrees ik...
 
nette PC man

maar je vp lijkt echt wel een stuk hoger dan 11 :P sta denk ongeveer hetzelfde als jij nu.
squat is wel netjes, hoe ging 5x125?
en 5x5x95kg bench easy betekent wel 120kg vrees ik...

VP is inderdaad al wat hoger, maar niet superhoog, dat kan ik 's ochtends zien. 5x125 was niet al te moeilijk, het is dan ook 2.5 onder mijn 5rm, een PR op de squat zit er niet meer in volgende week, enkel een evenaring.

120 bench is nog wel eventjes hoor :D mss als ik 5x5 100kg doe
 
die 120kg bench zal in ieder geval niet zo heel ver meer zijn! 5x5x95 is ****ing nice!
 
5x5 training gaat me op het moment goed af, en krijg er veel voor in de plaats :)
 
Nette training guts! Maar wat voor programma volg je nou? Ik liep voorheen vast op 5x5 mij net wat te veel volume..
 
dit is niet echt een schema, gewoon opvulling tot de vakantie, maar het is gebaseerd op Bill Starr advanced; 5x5 op maandag en 1x5 op vrijdag of omgekeerd :) voor deadlift ook 1x5 en voor MP opwerken naar een nieuwe 5rm (gehaald) en dan deload naar 1x3, werkt prima so far, en is niet al te zwaar omdat ht maar 1 keer 5x5 is in de week :)
 
5x5 te veel volume? precies lekker anders pak je gewoon te zwaar.
 
vind ik persoonlijk wel maarja ik voetbal daarnaast ook
 
laatste week training voor de vakantie :cool:

SQ

opwarming
failx140kg

ok **** squats :D geen gesquat meer whatsoever, recuperatie kan dus beginnen, spijtig wel, squats is my fave exercise <3


BENCH

5x65
5x72,5
5x82,5
5x92,5
5x105 PR!!

Bench doet het dan weer fantastisch :) beetje kontlift op de laatste rep maar de eerste vier reps waren echt solid, zelfs more solid dan de 102.5

Barbell Rows
2x10 60kg

Kga ook geen Powercleans meer doen, die 'jump' is ook niet echt bevordelijk voor mijn kuiten, mss is het net die introductie van PCs in mijn schema + atg squatting wat de blessures teweeg hebben gebracht, ach ja, na de vacaciones zit het wss wel terug goed :)

goeie training dus, f*ck yeah
 
Zul je altijd zien, als die ene lift in de lift zit (moehaha), staat de rest stil. Al zit die Fx140 meer in je hoofd denk ik.
 
^hoogstwaarschijnlijk, er staat nu even een mentale blok op die 3 schijven, want met wat ik hiervoor al gesquat heb zou men max zelfs hoger moeten liggen!! maar ja, gewoon chill vakantie, helemaal genezen en daarna kan ik terug op de squat knallen :)
 
geniet van je vakantie en rust maar lekker uit!
 
  • Like
Waarderingen: Guts
dik vprke daar :) goe healen! ;)
 
Back
Naar boven