XXL Nutrition

Guts Forever (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

nene geen fail, gewoon een single gedaan en gestopt, kuiten doen nog altijd focking zeer, zelfs bij een spelletje frisbee.

Ik laat mijn BW gewoon natuurlijk komen, kheb weinig zin om de natuur te tarten met een uit de kluiten gewassen voedingsschema, das ni leuk ;) en kracht komt zowiezo wel, mss dat het een beetje langer duurt, maar er zijn zat mensen van 80kg die 200kg squatten en ik wil er 1 van zijn :)
 
die mensen zijn meestal wel kleiner dan jij :P

ach, je moet het zelf weten, meer BW= meer kracht
zolang ik niet te vet word is het goed :)
 
ait mensen, goe trainen, ik ben binnen 8 uur weg!!!! :D epic bulk time!!
 
go go gooooooo!
 
hey bishes, kben terug!! vakantie was facking awesome en mijn kuiten zijn volgend mij helemaal genezen, dus de maandag vliegen we er stevig in!! Kben deze vakantie wel afgevallen (onregelmatig eetpatroon daar) maar das vooral aan mijn beentjes, die krijg ik wel snel terug op niveau
 
ook toch maar een beetje getraind vandaag, om er volgende week niet helemaal groen aan te beginnen :)

clean + front squats

5x60 5x60 5x70 5x80 5x90

perfect, geen pijn, heb retezin in mijn volgend schema :)

Pull ups 3x5
Dips 5x5

rustig maar leuk :) khad trouwens de eerste maandag van de vakantie ook getraind in San Diego in de ziekste gym die ik ooit heb gezien, ze hadden racks van Rogue, Bumpers en ivanko/crossfit spul, plus een sauna, bubbelbad en steam room :D De training zelf was baggerslecht, had iets van een 3x100 gebencht, 5x110 gesquat en ook 3x60 MP, maar had nog zwaar met jet lag te kampen dus had er niet veel van verwacht, was gewoon een leuke ervaring :)
 
welcom back! hopelijk dan ook zieke fotos van die gym? ;) succes !
 
haha nice man! dacht al dat je het supervet zou vinden!
nu weer lekker keihard trainen :D
 
mooi dat je een leuke vakantie hebt gehad man!:)
pica's van die awsome gym?:)
 
Sry mates, geen pics :D een camera was niet het eerste waar ik aan dacht om mee te nemen ;) kben wel na muscle beach geweest, daar zijn wel pics van maar zonder mij op, die zijn kwijt :(
 
welcome back. Zou ook wel zo een gym willen in de buurt. Dan was ik weg uit mijn homegym denk ik.
 
bwa kwenie, ik blijf een home gym het beste vinden wat er is, totale vrijheid en respect/verantwoordelijkheid voor je eigen materiaal :) (bijna elke barbell in die gym was gebogen, was wel even schrikken tijdens het cleanen)
 
eerste training na de break, heerlijk

PC

1x37,5
1x45
1x55
1x67,5
1x80

kga singles toepassen op de PC, denk dat dat het beste werkt, maandag doe ik opwerken naar een top single en op vrijdag 5 singles straight weight

SQ

5x5 95kg

pijnvrij, zalig :)

BP

5x40
5x50
5x60
5x72,5
5x85

lucht jwz
 
nice eerste train!
 
Squat

5x85
5x85
5x85

Deadlift

5x110
5x110
5x110

Militar Press

5x52,5
5x52,5
5x52,5
5x52,5
5x52,5

Pull Ups

5x5 BW

chille training, kmoet wel eens Deadlift sokken kopen want kben mijn schenen wat aant beschadigen
 
gewoon een lange trainingsbroek aandoen werkt ook
 
punt, maar ik hou ni zo van langa broeken bij beentrainingen :s
 
Lange trainingsbroeken zijn voor watjes die geen benen trainen!

Maar srs: lange sokken bij een dl zijn wel chill, lange broek bij DL is moeilijk irritant
 
Laatst bewerkt:
vrijdag training


Squat

5x60
5x70
5x80
5x92,5
5x105

Bench

5x77,5
5x77,5
5x77,5
5x77,5
5x77,5

Powerclean

1x75
1x75
1x75
1x75
1x75

yawn :)
 
Bill star en bench 5x5 ? Texas method bench intensity en squat intensity afgewisseld ?
 
Back
Naar boven