AndroidHealthClinic

Guts Forever (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

gingen squats goed? 105kg is natuurlijk wel licht nog, weet niet of je krachtverlies hebt gehad?

---------- Post toegevoegd Fri 20 Apr 2012 om 20:52 ----------

bench onder de 80kg slaat ook nergens op met 115kg max natuurlijk!
 
amper krachtverlies, voel me zelfs pakken beter dan voor de vakantie, maar ja een pauze was dan ook meer dan nodig. Dit is de introductieweek geweest van Bill Starr Advanced, nu komt er elke week 5-10kg bij per lift om in week 6 een dikke PR te zetten en dan te deloaden om dan nog verder pr's te zetten ;)

---------- Post toegevoegd Fri 20 Apr 2012 om 21:00 ----------

Bill star en bench 5x5 ? Texas method bench intensity en squat intensity afgewisseld ?

nee dit schema heet Bill Starr advanced, heel interessant, was het de laatste weken voor de vakantie eigelijk ook al aant doen, zoek het maar eens op :)
 
benieuwd weer naar de harde werksets man! goe buffele ;)
 
ben benieuwd naar je progressie in dit programma. Zou dit in de toekomst ook nog willen proberen..succes
 
kben zelf ook benieuwd, de progressie in de laatste week is echt brutal, maar gelukkig wordt ze gevolgd door een deload (5x5 -> 3x3)
 
owkee, we gaan het zien
hopelijk haal je het.
Smolov lijkt me ook wel wat voor jou! als je dat hierna doet heb je 170kg beltless squat denk ik :D
 
haha, you read my mind :) kga idd smolovs hierna doen. Zou ik dan eerst nog een weekje squatpauze nemen of zijn die 2 introweken rust genoeg?
 
squatpauze skippen natuurlijk. die 2 weken introductie is al veel. als ik nog een base cycle ga doen sla ik denk ik 1 van de 2 intro weken over. eerste week van base cycle is toch nog redelijk licht
 
als jou lichaam dat aankan kan jij dat zeker doen, maar na een intensieve periode weet ik dat ik rust nodig heb. I learned that the hard way met het russian squat programma ;)
 
die 2 weken introductie is zeker weten genoeg rust. zou iig geen 3 weken niks doen want uit mijn ervaring weet ik dat dat juist niet goed uitpakt.
Succes iig! ik hoef alleen nog week 3 van smolov nu :D
 
tweede week!!

SQ

5x5 105kg

meh

BP

5x50
5x60
5x70
5x82,5
5x95

raar, kben een beetje uit mijn element bij het benchen, kvind het wel terug.

PC

1x42,5
1x50
1x60
1x72,5
1x85

al bij al goeie, snelle training
 
met bench heb ik ook wel eens.
eigenlijk wel goed, het komt terug over een tijdje en dan heb je zware sets = PR's
 
nu heb ik de 'groove' nog niet echt nodig, ik zit ook tijdens het trainen vaak met men hoofd ergens anders nu, dat gaat volgende week al niet meer, dan moet ik me echt terug focussen :)
 
Beetje low volume op de powercleans niet ?
 
haha, ook nog wakker? :D jaa ik ga eens singles toepassen op cleans, kdenk dat dat heel bevorderend zal zijn, opwerken naar 1 zware single op maandag en 5x1 straight weight op vrijdag.
 
Trainingsimpuls gaat redelijk laag zijn denk ik.

En ja tot laat moeten werken gister
 
training van vandaag!!

SQ

3x5 90kg

MP

5x5 57.5kg

ging niet zo vlot als ik zou denken maar niet problematisch, tis ook wel de eerste keer ever dat ik volume gebruik op de MP en ik nam maar 1 minuut pauze tussen de sets :)

DL

3x5 125kg

goeie training, maar kheb ineens last van mijn rechterhand, de duimflexors om precies te zijn, maar geen zorgen ik ben links (faphand is inorde)
 
1 min pause netjes
 
ja ik probeer een beetje een 'tolerantie' opbouwen, dat ik minder moet rusten bij minder zwaar werk, en dan wat langer kan rusten bij zware sets, maar kwacht bijna nooit langer dan 3 minuten
 
Back
Naar boven