XXL Nutrition

Guts Forever (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

goede training man! aardig volume.
 
haha, in week 6 staat 5x5 67.5kg op de planning, dat wordt hard :D
 
vrijdag traininkje!

PC

5x1 80kg

singles zijn echt de shit, form is goed, concentratie zit goed, kdenk dat ik er veel uit ga halen, en ook is ga toepassen op de andere lifts

SQ

5x70
5x80
5x90
5x102,5
5x115

kuiten speelden toch weer eventjes op, rare shit.

BP

5x5 87.5kg

form zat goed, gewicht was easy, weinig pauze tussen de sets.

Aight, volgende week weer een pak erbij, dan worden de gewichten terug zwaar.
 
hoop dat het tijdelijk is van je kuiten, en dat je er gewoon vanaf bent. ging 5x115kg nog easy? Voor powercleans vind ik lage reps ook chill, sowieso 3+ is niks
 
jep PC's altijd in de 1-3 regio, ja die kuiten.. Kzit er nu al wel 2 maanden mee bijna, en ik dacht even dat ze beter waren en dat waren ze ook, maar nu beginnen ze tijdens squats terug op te spelen, maar tis nog niet hinderlijk en mss als de squatfrequentie terug daalt dat de pijn ook weggaat :)
 
hoop dat het tijdelijk is van je kuiten, en dat je er gewoon vanaf bent. ging 5x115kg nog easy? Voor powercleans vind ik lage reps ook chill, sowieso 3+ is niks
Ik vind 5reps bij de power cleans ook nog kunnen. Maar zit ook nog laag in gewicht:p zal misschien ook wel nog minderen in reps:p

jep PC's altijd in de 1-3 regio, ja die kuiten.. Kzit er nu al wel 2 maanden mee bijna, en ik dacht even dat ze beter waren en dat waren ze ook, maar nu beginnen ze tijdens squats terug op te spelen, maar tis nog niet hinderlijk en mss als de squatfrequentie terug daalt dat de pijn ook weggaat :)
Spijtig van je kuiten man! Misschien eens stretchen. Is het nog altijd hetzelfde probleem van even geleden?
 
jep, nog steeds hetzelfde, het is minder erg, maar nog steeds aanwezig, het is niet echt de kuit zelf maar eerder de soleus of mss de tibialis, iig kun je je er wel doorbijten, maar het is niet aangenaam weet je
 
training van vandaag:

PC

1x47,5
1x55
1x65
1x77,5
1x90 + jerk

lekker :)
SQ

5x115
5x115
5x115
5x115
5x115

pijn was minder, eigelijk doet het niet zozeer mijn TIJDENS de squats, maar wel voor -, tussen - en na de sets -_-

BP

5x57,5
5x67,5
5x77,5
5x90
5x102,5

laatste set was hard maar ging vlot, volgende week moet ik de 107.5x5 benchen benieuwd wat dat gaat zeggen :)
 
Laatst bewerkt:
Denk dt je singles tot 90 c&j hebt gedaan of toch 5 reps ?
 
jep, idd foutje, fixed :)
 
http://www.youtube.com/watch?v=WchR63R5zuY

filmpje van de Pclean, kheb de jerk eruit geknipt omdat die zo traag was dat het er echt niet uit zag :D kzal ooit wel eens aan mijn explosiviteit werken van mijn jerk, bij de PC zit die al redelijk goed
 
strong clean brazzer :)
 
nette clean man!
 
Laat die jerk toch gewoon zien :p

easy clean
 
kzal de volgende keer de jerk wel filmen dan, anders wordt het een gehassle :)
 
DL

5x140
5x140
5x140

MP

5x5 60kg

Pull Ups

5x5 BW


heb er vandaag aan gewerkt om zo weinig mogelijk pauze te nemen tussen de setjes, tussen de MP setjes zat maar 1 minuut rust!! epic verzuring nu!!
 
veel volume op de MP en mooi gewicht, keep it up!:)
 
Dam je knipt die jerk eruit :gay::nope:
 
haha, looks like I made a doozy, ok volgende keer 140kg jerk speciaal voor jullie allemaal :)


of de 100 eens proberen :)
 
Back
Naar boven