MuscleMeat

Guts Forever (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

presses blijven gaan, wtf
 
jep, UB zit in de lift en LB zit al een tijdje in een slop maar ja, weinig aan te doen en gewoon knallen op de presses I suppose :)
 
wa kank zegge, sterk! :)
 
koeby: ik kom achter je strict press aan jonge :trollface:
 
exactly the answer I was hoping to get :D
 
Straks smolov dan gaint squat wel!
 
sterk man! kwou vandaag ook zo vroeg trainen maar had spijtig genoeg examen.:(
 
Doe anders smolov voor MP? :p
 
even zitten opzoeken op internet, die kuiten zijn textbook overbelastingsblessures. Weinig aan te doen, maar als ik mijn squatfrequentie een tijdje naar beneden haal (1x per week) en goed voor mijn blessures zorg ZOU het na en tijdje gedaan moeten zijn, dus na dit schema komt er geen smolovs of een tweede BS advanced cycle maar een bench press programma!!! :D
 
training van vandaag

PC

5x1 95kg

ja twas dus maandag gewoon mijn dag niet want vandaag trok ik het bena door het plafond!

SQ

opwarming
3x112.5
3x125
1x132.5
1x140
1x145
1x150 PR
3x137.5

was geen mooie rep omdat ik mentaal niet goed zat, ik had te vroeg beginnen up psychen en tegen dat ik aan de lift was was ik al uit hulk mode :( ongeacht, had makkelijker gekund want 145 was eazy

BP

3x3 105

bench press pleaze

goeie training dus :) heb ook ontdekt dat we liniment in huis hadden (heb er net een topic over geopend) en heb dat aan mijn kuiten gesmeerd samen met een goeie dot tijgerbalsem, en het werkt inderdaad verzachtend maar neemt de pijn zeker niet weg tijdens het trainen. op DIT moment voelen ze eigelijk wel aangenaam, een beetje verdoofd, dat is wel leuk

http://www.youtube.com/watch?v=ft4SLdJzw4U
 
Mooi op diepte, grats.
 
mss eens andere muziek opzetten? :trollface:

Congratz met PR
 
  • Like
Waarderingen: Guts
zo lelijk vind ik die rep niet hoor voor een max, goed bezig.
 
Bij mij ging ie net zo moeilijk, we staan gelijk. Gratz op 150 squat!
 
zier er mooi uit man! goed vechten tegen de GM style :) Proficiat!!
 
thx all, kzeg het toch maar, het had echt een cleanere rp kunnen zijn, maar ja we zien dat dan wel bij de volgende max attempt!
 
Nice PR, goed ook anders kan je binnenkort meer benchen dan squatten en volg ik je log niet meer.
 
hmm, dan moet ik maar zien dat ik altijd 2.5kg meer squat dan ik bench :(
 
Back
Naar boven