XXL Nutrition

Guts Forever (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

epic sterk guts! massive legs heb je ook.ik ga base cycle weer doen einde vh jaar
 
de omvang van mijn quads is wel groot ja, maar amper teardrop development heel vreemd, mss moet ik eens een tijdje front squatten :D
 
vuile bodybuilder! :trollface:

En waarom powerclean niet met je weightlifting barbell? :o
 
vuile bodybuilder! :trollface:

En waarom powerclean niet met je weightlifting barbell? :o

tja ik blijf altijd een beetje :sd:

ja eigelijk zou het omgekeerd moeten zijn idd, maar die WL barbell is heel handig omdat de randjes aan de uiteinden perfect overeen komen met mijn rack en hij dus heel makkelijk is om goed in het midden te leggen, plus hij bencht en squat goed :) die FS barbell is trouwens ook al wat scheef dus darom gebruik ik hem liever voor oefeningen waarbij een barbell sowieso al wat moet verdragen (powercleans dus) zo kan ik hem gewetenloos laten knallen moest er iets fout gaan.
 
Wie weightliftingbarbell heeft juist betere grip dandi FS bar (kan gewoon niets slechter), heeft beter rollende sleeves en een lichte 'whip', dus ik snap echt niet dat je dan met een 'minderwaardige' barbell gaat cleanen :p
 
je hebt volledig gelijk hoor, maar eigelijk heb ik niet echt grip problemen enzo, dus ik doe het gewoon zo :P wie weet zet ik ineens een crazy pr als ik opeens met die WL barbell ga cleanen :D trouwens ik ga er wss toch een nieuwe kopen
 
Waarom ( en welke?) nieuwe bar?
 
wel voor de redenen die je zei, omdat de FS barbell op te huilen is :D wss de Rogue Bar of gewoon dezelfde strengthshop barbell, Strengthshop heeft nu een affiliate in Duitsland waarbij je heel cheap kunt bestellen en laten verzenden
 
boeiend dat je geen teardrop hebt guts! wel goede massa en kracht. daar gaat het toch om?
 
superzware k*ttraining!!

MP

3x3 75

easy, het enige vandaag :D

PS

1x52,5
1x57,5
1x62,5
1x70
1x77,5
5x1x72,5

die 77.5 was een superlelijke rep, ik kan beter met singles op hetzelfde gewicht werken want de 5x1 ging wel goed.

SQ

3x117,5
3x130
3x142,5

wat een uberramp was dit :D veel pijn en slechte form, het heeft geen zin om verder te squatten want het begint onverantwoord te worden, volgende week geen squats en de week daarop wss heeel rustig opbouwen, dan kunnen we dit schema afklokken op een nieuwe 1rm van 150kg niet slecht maar had veel beter gekund :)
 
toch weer sterke OH guts;)
 
tja daar kan ik wel troost uit halen dat de mp echt supergoed gaat :) wss ga ik volgende week echt all out erop, en proberen 5x80 te doen ofzo.
 
Kom je weer dichter bij een BW press!
 
btw, weightlifting schoentjes besteld, de nieuwe adipowers 2012, nu maar hopen dat ze passen want als ik groter moet pakken kan ik nog opleggen en wss en triljoen weken wachten T_T
 
PC

5x1 100kg

niet echt heel explosief

BP

3x3 110

Pull ups

3x10

pfoe belabberde training :) maar ik heb me erdoor geworsteld
 
Geen bijoefeningen? Die paar reps lijkt me weinig voor groei.
 
voor kracht maakt het niet uit hoeveel je doet, als de intensiteit maar verhoogt e, dit is volledig volgens schema, volgende week laatste week, die wordt echt gruwelijk zwaar maar toch ook maar 3x3 en 1x3

ben trouwens echt rauw na die paar setjes hoor :)
 
Wat voor schema volg je dan? Geloof wel dat je gaar kan zijn na zo een volume, als het maar zwaar genoeg is:).
 
Bill Starr advanced, zeer deftig schema, dacht eerst dat het er helemaal niet zwaar uitzag maar nu begin ik te twijfelen of ik de laatste week wel ga halen :)
 
Back
Naar boven