XXL Nutrition

Guts Forever (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

elk gewicht dat ik OH squat moet ik eerst snatchen dus dat zou willen zeggen dat ik al 100kg zou snatchen :'D
 
Komt wel goed..:D
Dan is het eens wat anders dan die bench van je!:D die moet ik nog kunnen inhalen:p
 
mss ja :)

of niet :trollface:


---------- Post toegevoegd Fri 22 Jun 2012 om 19:33 ----------

ohja en ik heb ook een mooi stuk eelt afgescheurd tijdens die snatches, I just can't seem to get a break :'D
 
Brutale snatch en OH squat
 
Eelt bijhouden met een stanleymes/ ander scherp mes. Dan scheurt het niet
 
ja echt fockt op, gelukkig zat er al een nieuwe laag huid onder dat eelt dus hopelijk is het maandag/dinsdag al wat genezen :)
 
training van vandaag!

OH squat
5x5 50kg
easy

SNATCH
5x1 60kg
ook easy

BP
3x3 115kg

damn dit was moeeeeilijk, maar hier ben ik wel heel tevreden over omdat ik op de 3x120 gefaild had, dus nu kan ik met een gerust hard aannemen dat ik de 3x120 wel had kunnen halen als het niet voor die verrekking in mijn borst/schouder was.
 
3x3 115kg met een verrekking?
Sterk guts!
 
ja tis echt de ene blessure na de andere de laatste tijd :D de kuiten lijken nu bijna volledig genezen, ik doe elke dag toe raises en BW squats en dat doet geen pijn, en de OH squats ook niet dus ik ben optimistisch :) ik ben ook nog niet afgevallen dus mijn benen zijn nog niet aant atrofiëren xD
 
ach iedereen heeft het potentieel om BW te pressen, gewoon:
- consequent je MP trainen
- zorgen dat je form goed is en je een goeie persoonlijke groove vindt
- liegen over je BW

dat zijn de sleutels tot een BW mp :)
 
ach iedereen heeft het potentieel om BW te pressen, gewoon:
- consequent je MP trainen
- zorgen dat je form goed is en je een goeie persoonlijke groove vindt
- liegen over je BW

dat zijn de sleutels tot een BW mp :)

Als nog is het gewoon ver weg mooie prestatie zeker als je het vergelijkt met sq en dl :)
 
jep das waar, mijn squats lopen dik achter, heb ik veel last mee gehad, ongeacht zou ik nog zeker de 170 kunnen halen dit jaar.
 
jep das waar, mijn squats lopen dik achter, heb ik veel last mee gehad, ongeacht zou ik nog zeker de 170 kunnen halen dit jaar.

Wat smolov al niet kan klaarkrijgen ;)
 
daar heb ik geen smolov voor nodig hoor, simpel 5x5 werk will do the trick :)
 
jonguhh, doe het gewoon een keer, je squat maakt epic gains, vooral op full cycle
 
voor ik smolov doe wil ik:
- blessurevrij zijn
- minstens 170 squatten
- er gewoon aan geraken om 3 keer per week zwaar te squatten

ik neem geen risico's meer :) ik gain nu nog lekker op 5x5, kan denkik elke maand nog 5 kg erbij plakken dus dit jaar gewoon zo uitdoen, dat zou me op een 180kg moeten brengen in december, en dan begin ik wel aan smolov te werken beloofd :D

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jun 2012 om 18:50 ----------

geloof het of niet maar mijn grootste doel blijft een 250kg fullsquat maar ik moet er realistisch naartoe werken :)
 
training van vandaag:

MP
3x3 80kg PR

jeeepz :) vanaf volgende week wel terug deloaden want mijn borst en schouders voelen echt f-u-c-k-e-d up stijf :D niet dat ik de 82.5 uberhaupt had aangekunnen, dut was de limiet :)

BOR

5x5 60kg

beetje pompen, niet erg zwaar, moest wel m'n balans terugvinden

EZ BARBELL CURLS :D

jep heb een EZ bar gekocht, ik wou toch iets van curls doen, en straight BB curls ging gewoon echt niet, voorarmen lieten dat vreemdgenoeg niet toe, maar EZ curls voelen heel goed:

10x15kg
8x25kg
6x35kg
3x45kg

die triple was al zwaar genoeg, wel cool om met 20kg plates te curlen :sd:

goeie training, volgende week alles deloaden a la bill starr, binnen een maand terug PR's op alle lifts, hopelijk tegen dan van al mijn kwaaltjes af!
 
tjus, sterk man:o
 
Back
Naar boven