XXL Nutrition

Guts Forever (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

dips waren piss easy zeker? ik deed gister als derde oefening al 5xbw+26kg en jou press power is hoger en bw lager
 
ja moeilijk waren ze uiteraard niet, maar twas toch weer lang geleden dak ze nog eens deed, maar ik ga ze niet weighted doen voor het moment, ik gebruik ze nu echt gewoon voor het rekken en mss bouwen ze ergens massa waar de MP of BP ni aanraakte? :D
 
superhaastige training

MP
5x5 57.5kg

zwaar wtf? nog heel stijf van de maandag training, was te merken, zelfs de lats

SQ
5x5 60kg

BOR
5x5 60kg

nu BBQ!
 
ja moeilijk waren ze uiteraard niet, maar twas toch weer lang geleden dak ze nog eens deed, maar ik ga ze niet weighted doen voor het moment, ik gebruik ze nu echt gewoon voor het rekken en mss bouwen ze ergens massa waar de MP of BP ni aanraakte? :D
als ze over een tijdje makkkelijk gaan gewoon eens 10kg erbij doen, neem van mij aan dat dat nauwelijks zwaarder voelt omdat je 2x10xbw (90kg) easy doet en 2x10x(100kg) bw+10 lukt dan ook wel.
superhaastige training

MP
5x5 57.5kg

zwaar wtf? nog heel stijf van de maandag training, was te merken, zelfs de lats

SQ
5x5 60kg

BOR
5x5 60kg

nu BBQ!

lkkr BBQ!
maar je nam zeker te weinig rust met MP? 10kg onder je 5x5 PR toch?
 
1 minuutje rust :D moet ik idd afleren :D dat zijn eigelijk al te zware gewichten om zomaar mee te gooien, maar het was echt een superspeed training want ik moest zo snel mogelijk weg.

Dips heb ik al met 20+ kg gedaan hoor, maar hoewel ik nog nooit echt problemen heb gekregen door dips vertrouw ik die oefening niet helemaal, omdat gewoon teveel mensen er problemen van krijgen, daarom dat ik ze eerst heel vlot wil kunnen met BW, en daarna wil ik de dip belt nog wel eens bovenhalen :D
 
vrijdag training

Power snatch
7x1 62.5kg

SQ
7x1 100kg

BP
5x5 80kg

Dumbbell Curls for peer acceptance
2x10 15kg

curls waren het moeilijkste :D de rest was easy
 
training van vandaag, zweette me kapot

PC

7x1 90kg
easy

SQ
5x5 100kg 1 mlinuut pauze
echt kapot hierna

BP
wormep
7x1 105kg
voelde redelijk zwaar, what gives? maar de reps waren wel puazed

Dips
3x10 BW
eerste set was moeilijk en alles erna is heel makkelijk, heb ik altijd met dips omdat je er moeilijk bij kunt opwarmen
 
Met opwarmen kan je toch doen met tegengewicht?

Mooie training trouwens man:o
 
thx, maar ik train thuis en heb niet echt een manier om tegengewicht te gebruiken bij dips :D ik had bands maar een piraat heeft die gestolen, maar het zijn maar BW dips niks te zwaar :)
 
training van vandaag

MP
5x5 65kg
viel goed mee

BOR
5x5 72.5
waren echt redelijk strict

Pijn in de kuiten is gewoon weer terug van weggeweest :rolleyes: dus **** de squats maar weer en ik ga gewoon 2 maand bodybuilden, geen oly lifts, geen staande presses of eender wat anders staand, heb er zowat genoeg van van die k*tblessure :) kga ook uiteraard een sportdokter raadplegen.
 
Jammer man! 180 sq word dus een jaar opgeschoven?
 
ik denk dat ik in het beste geval nog de 170 haal (5x5 140kg), maar dan moet ik na die 2 maanden echt wel genezen zijn. Ik zou nu kunnen doorgaan maar ik weet toch dat ik op een bepaald punt ga moeten stoppen van de pijn dus alles na dit punt zou verspilde tijd zijn die beter gebruikt kan worden voor recuperatie
 
ik denk dat ik in het beste geval nog de 170 haal (5x5 140kg), maar dan moet ik na die 2 maanden echt wel genezen zijn. Ik zou nu kunnen doorgaan maar ik weet toch dat ik op een bepaald punt ga moeten stoppen van de pijn dus alles na dit punt zou verspilde tijd zijn die beter gebruikt kan worden voor recuperatie

Goede keuze! 5x5x125 was nu je pr toch? 15 kg gain op je 5x5 is aardig wat maar moet kunnen. Klote van je blessure man!
 
ja 125 is mijn 5x5 PR, spijtig want ik squat echt graag eigelijk, maar alleen als het pijnvrij is :)

even snel vraagje, mag ik aannemen dat mijn incline bench press 1rm precies tussen mijn MP en BP 1rm ligt?
 
ja 125 is mijn 5x5 PR, spijtig want ik squat echt graag eigelijk, maar alleen als het pijnvrij is :)

even snel vraagje, mag ik aannemen dat mijn incline bench press 1rm precies tussen mijn MP en BP 1rm ligt?

Nee wss net iets boven mp en na een paar keer trainen wel wat hogr door gewenning. Maar h er zal ongeveer wel kloppen idd
 
Man dat kan je niet zomaar zeggen, en de hoek van je incline doet veel
 
ach het maakt niet meer uit :)

ik ga nu mijn schema afmaken zonder squats, dus das nog een dikke 7 weken zonder squats, ik ga nog wel blijven cleanen en snatchen (powerstyle ofc.) en staand blijven pressen, ik voelde nooit echt mijn tijdens de oly lifts dus als ik dit nu 7 weken doe zou het wel genezen moeten zijn lijkt mij, voel ik het nog verleng ik nog eens met een maand (ik ga foto's nemen van de beentjes en na al die tijd vergelijken, gaat triestig zijn :D)
ik heb niet zoveel schrik over het verlies van gains omdat ik weet hoe snel die terugkomen, je CNS heeft een sterk geheugen alleen de massa moet terugkeren :)
doktersbezoek gaat nog steeds door desondanks
 
bazetraining vandaag

Power Snatch
7x1 65kg

niet elke rep even mooi maar wel allemaal vlot boven het hoofd zonder pressout

BP
5x5 95kg

vloog omhoog, was echt easy met weinig pauze tussen sets, ik heb een goed gevoel bij de 5x5 110kg!

Dumbbell Curls
2x10 17,5kg


ging vlotter dan vorige keer :) en wat mij ook opviel was dan mijn biceps ongeveer even sterk zijn!! vroeg was er altijd 1 die vroeger opgaf dan de andere maar nu deden ze het allebei even goed ook al kwamen de laatste reps dicht bij fail :) zal van al dat barbell werk zijn :)
 
Mooie training man ik wou dat bij mij bp 95kg omhoog vloog man jelly
 
Back
Naar boven