XXL Nutrition

Guts Forever (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hahaha, die thai olie was vaste kost voor me toen ik nog aan muay thai deed, goed spul :D

Damn, buffe pic man, ik had je stukken meer ecto voorgesteld, ik hoop dat het niet zo is dat al je massa op je ub staat en rondloopt op tandestokers ?! No offence ;)
 
beentjes zijn nu idd niet zo vet, maar ja als ik systematisch squatsessies blijf missen zullen ze ook ni groeien :)
P1040665.jpg
 
Valt nog mee Bufferd :)
 
training van vandaag

MP
3x3 75kg

DL
3x5 130kg
heel vlot

Power shrugs
3x5 135kg
heel leuke oefening :)
 
Buff, maar hou je vetpercentage toch wat in het oog. ziet er een beetje dikkig uit
 
VP is nu al gedaald, ik ben sinds die pic al weer 1.5kg afgevallen omdat ik ben gestopt met een dirty bulkje van 2 weken, dus ni ziet het er al een pak minder bloated uit :)
 
vp is nog wel goed joh. het gaat om kracht joh! sterke mp man, ik had al moeite met 5x65
 
  • Like
Waarderingen: Guts
vrijdag training

BP
3x3 107.5
easy

BOR
opwarming
1x3 90kg
echt heel strict, verrassend :)

Dumbbell Curls
1x10 15kg
1x10 15kg
1x6 15kg

heb de DB curls a la bodybuilding gedaan om eens te kijken wat dat geeft, constante spanning op de biceps, traag laten zakken enzo, veel sneller leeg duidelijk
 
90kg bor is easy voor jou, 100/110 moet ook makkelijk kunnen!
 
Nette training en mooie buffe pic en vp valt nog mee hoor!
 
  • Like
Waarderingen: Guts
vandaag een fat bar aan mijn homegym toegevoegd, een massief stalen axle van 30kg! wordt heel leuk om met deze te spelen :)
 
training van vandaag:

BP
5x60
5x80
5x100
3x110
2x117,5kg fail

mijn schoudergordel is helemaal uitgeput, de ene pols doet pijn, de ene pec doet pijn en nog een andere tricep ook :D best even pauzeren

BOR
3x3 87.5

Dips
5x5 10kg
was heel moeilijk door die blessures

ik heb mijn buik een beetje vol van dit schema, ik ga nu een week pauzeren (ook omdat ik toch midden in de herexamens zit) en daarna begin ik met iets nieuws, plus dan begin ik ook terug de squatten en te (hard) te deadliften, woensdag ga ik wel mijn max testen voor DL
 
goei plan, deloadje en blessures vermijden ;) blijft echt dik sterke BE :)
 
ik ben van plan de BP even te laten, mijn doel is toch een sterke MP in de first place en 2x BP is een beetje te 'taxing' om lang te doen, kheb BP trouwens echt al te lang in mijn routines, zal is tijd worden om dat wat te veranderen, Dips eerst al eens naar 50kg brengen :)
 
toch getraind vandaag :)

Deadlift

5x100
3x140
1x150
1x160
1x170
1x180 PR
0x190

bwa zou er al lang ingezeten moeten hebben dus niks speciaals :)

Power shrugs
3x5 140kg

Barbell Triceps extensions 'rippetoe style'

7x27.5kg
8x37.5
10x 27.5
nog wat setjes, eens voelen weetge
 
Pr is toch een pr man! Als iets theoretisch kan moet het er eerst nog in de praktijk uitkomen. Op naar de 200.
 
Pr is toch een pr man! Als iets theoretisch kan moet het er eerst nog in de praktijk uitkomen. Op naar de 200.

idd! de tijd van 'ik doe dit gewicht x keer dus mijn max is...' is spijtig genoeg aan een einde aant komen, het zal nog altijd wel een indicator blijven maar zo accuraat als vroeger is het niet meer :(
 
Gewoon een tijdje 6x3x150 als start doen en iedere week omhoog gaan met 5 kg, 190 in no time.
 
gezien hoe weinig ik deadlift, moet 200kg idd redelijk makkelijk haalbaar zijn :), eens ik terug begin te squatten enzo zal alles terug in proportie komen :)
 
Back
Naar boven